neverinov blogneverinov blog

Ponekad poželim biti...


 photo P1010151_zps532d563b.jpg

Probdio sam cijeli dan buljeći u lap top. Naime, treba napraviti masu toga u ovo nezaposleno vrijeme. Stvaraju se možebitni uvjeti za neke projekte i mislim što mi sve to treba. Raditi džabe da bi mogao dobiti posao za neku crkavicu. Ponekad baš treba čelična volja i neki ludi optimizam dase uvjerim kako ništa od ovoga nije uzaludno. Nadam se da su to tek temelji nečega mnogo većeg. A onda odem po čaj, vidim ovu scenu i zamislim se malo u njegovoj koži.


 photo P1010152_zps08d1a53a.jpg

Rastegnem se svako malo i još oštrim nokte na plastičnoj žbuci sve do stiropora. Ne ljute se na mene jer sam navodno sav drag i sladak. Zanima me strašno putanja vode pa rušim zelenu kantu kako bi se izlila u odvod.


 photo P1010154_zps4fbfdf01.jpg

Ponadam se da će koji optimistični golub sletiti baš tu kod mene. A ako i ne sleti, dvonošci ionako pripremaju meni najdražu piletinu pa ih budem užicao kad sjednu za stol.


 photo P1010155_zps62a8c238.jpg

Svako malo me hvata fijaka. Vjerujte mi, ne želite biti u mojoj dlakama.
Post info
02.04.2013. (18:15)
24 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>