neverinov blogneverinov blog

Sitting duck




Oboružao sam se ovo jutro sa narančama i zelenim jabukama da bude malo boje, napunio mobitel sa glazbom zlu ne trebalo, ponio knjigu da pobijegnem u njoj i oboružao se najsretnijim mislima koje mogu generirat. Sve neki lijepi doživljaji sa bivšim curama... .


I tako sam krenuo na Zavod, sivu točku našega grada gdje suvereno vladaju pesimizam, nezadovoljstvo i depresija. Hvala bogu ovoga puta nisam naišao na ikoga poznatog i kad sam ispred ureda naslutio moguću žalopojku između dvije žene koje su se "hvalile" koja je duže na birou, odmah sam se latio muzike i knjige. I tako sam ja lijepo neko izvjesno vrijeme slušao zadnji album od Black Keysa i listao Otok Krk Petra Trinajstića sa odličnim ilustracijama.

Uvijek mi je neugodno kao u kupnji kada imam posla sa birokracijom, kao da sam nešto automatski skrivio jer sam tamo. Ponovila mi je da mi ne može upisat struku u radnu knjižicu jer odbijam nostrificirat diplomu. Krenula je sa uobičajenim postupkom potvrđivanja da sam sss i turistički vodič. Potpisao sam neki papir u kojem ih autoriziram da mi šalju sms ako mi nađu moguće zaposlenje. Raspitao sam se dali ima kakav tečaj (dobro bi mi došao AutoCad) ali nije bilo ništa na vidiku, možda poslje Nove godine.


Sve u svemu 15 potračenih minuta moga i njenog života.


A onda sam krenuo na popularno Socijalno kod Grivice da prijavim zdravstveno.


- Dobar dan, radnu knjižicu i osobnu molim.

- Izvolite

- U kompjuteru piše da vam je radni osnos prestao prije 2 mjeseca, trebali ste se prijavi u roku od mjesec dana od tada.


[Već me ovdje oblio znoj] - E, i što možemo učiniti? Valjda je istina kako kažete da sam se trebao prijaviti u roku od mjesec dana ali to meni nitko nije rekao i kako sam ja to mogao znati?

- Imate li suprugu?

- Ne [ i nasmijao sam se na samu ideju da sam u braku s nekim]

- A mislite li se uskoro zaposliti jer ako ste zaposleni onda će vas poslodavac prijaviti i ako prestanete raditi onda opet imate rok od 30 dana da se prijavite

- Jel mi živimo u istoj državi? Gdje da se zaposlim kad posla nema ni za lijek? Znači teoretski bi bilo dovoljno da se zaposlim na jedan dan, dam otkaz i to je dovoljno za vašu birokraciju?


Ovdje je malo stala jer sam valjda prešao na ilegalu ali mi je dala do znanja da je dovoljno zapošljavanje na jedan radni dan.



E sad imam nekoliko pitanja. Jel postoji zapošljavanje na jedan dan i odmah prekid radnog odnosa? Je li to uopće legalno ili nije ničim zabranjeno? Što bi napravio Kafka? Što se mene tiče, prekršio neki zakon ili ne ne zanima me jer se radi o mom zdravlju. U svakom slučaju i ovo je motivacija da zgrnem što prije novce i odem iz ove šupe koju neki nazivaju državom. Jedino što nije tako lako kao otići u Trst pa su nužne pripreme i informiranje.


Osjećam se kao da sam na vjetrometini.


I kladim se da nisam prvi kojem se ovo dešava.


Post info
12.11.2012. (16:19)
33 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>