neverinov blogneverinov blog

400





Na početku nisam vjerovao da će ovaj blog nadživjeti svoju svrhu kada sam ga stvorio da se riješim nesretne ljubavi. Sa vremenom su mi se otvorili nevjerovatni svijetovi i upoznao sam divne ljude tako da kad je usahnuo prijašnji cilj, stvorili su se novi razlozi bloganja i blogerskog prigovaranja.

Dragi blože, još mjesec dana i imat ćeš 4 godine otkada si mi iz uma preselio na ekran. Ti si zasad moj najduži projekt i kanim revno nastavljat sa pisanjem jer je naprosto predobar osjećaj koji mi daje pisanje.

Otkada šaljem priče na natječaje uvidio sam kako je lijepo stvarati svijetove i osobe koje ne postoje izvan ovog uma. Pisanje nas radi toga stavlja u ulozi božanstva kad malo bolje pomislim jer nam omogućuje njihovu prerogativu stvaranja. Možda je ovaj svijet jedna dobra slatko gorka priča na umu onog spisatelja gore.




Slavim te dragi blože jer mi pomažeš da komentiram ovaj svijet i uvidim gdje se nalazim. Lakše je nešto shvatiti kada to izbaciš nego kada držiš to u sebi. Imao sam nešto sitno problema jer si nekim ljudima išao na živce u vanjskom svijetu ali ne kajem se što postojiš već sam vrlo ponosan što prkosiš teatru apsurda.




Hvala ti K, ovaj tip ima utijehu u riječima.
Post info
08.07.2012. (21:51)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>