neverinov blogneverinov blog

Gustafi u Stereu



Image and video hosting by TinyPic


Na inat Photobucketu koji bi htio da mi naplati tamo neki upgrade samo kako bi stavljao slike na blog, e stari pa nisi mi jedina opcija.


Inače ne volim promocije novih albuma jer tada bendovi sviraju stvari koje još nisu poznati ali Gustafi su te večeri prestavili Chupacabru baš onako kako treba. Red novih pjesama i red starih uz novi, jako slušljivi hit "Sanjati ćemo žuto" koji su izveli na početku i na kraju na drugačiji način.


Image and video hosting by TinyPic


Iako sam na početku cupkao na mjestu i sa sumnjom u glavi da ću se zabavit uvjerio sam se po zna koji put kako su Gustafi bend koji jednostavno nabija štimung sa svojim divljim skakanjem, trubama i Edijevim komuniciranjem sa publikom... kako kaže moja teta "ma oni su prava štala".


Image and video hosting by TinyPic


Kako to da fotke ispadnu bolje pod plavim svijetlom?


Image and video hosting by TinyPic

Iako mi je žao što nema više one druge nadarene vokalistice moram priznat da je Barbara Munjas (ponosan sam na to što je riječanka, pari mi se) sa koje nisam skidao oči bila u elementu, pogotovo kad je zapjevala na španjolskom a da ne govorim o super dobroj pjesmi "Krava" a i starih hitova nije falilo na koje je publika skakala i pjevala.


Image and video hosting by TinyPic



Publika je dovoljno ucvrcljena i smekšana za slikanje.



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


A nakon što su nam podarili 4 bisa i još jedan gdje su pjevali bez instrumenata, nastavili smo plesati. Predlažem onima iz Sterea da kupe barem jedan fen da ne moramo poć van sa mokrom kosom.



Image and video hosting by TinyPic


Na putu za biru u Palach ispred Filodramatike, ponosno predstavljamo koncert na koji nema šanse da ikad odemo ni pod kojim uvjetima.



Photobucket, na, evo rogi ti nabijam!




Post info
24.11.2009. (14:05)
46 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>