neverinov blogneverinov blog

Kada želja za znanjem postaje porok




Ne, ovo nije još jedan post u kojem se hvale oni koji nisu lačni za znanjem i tako naizgled sretni jer im je dovoljno utažit prirodne potrebe dok se eto učen čovijek preispituje oko svega što ga okružuje i na taj način samom sebi oduzima način da bude zadovoljan.
Kolko li sam puta zavidio prijatelju automehaničaru prljavih ruku od ulja i šeretskim osmijehom kao da je shvatio da su klopa, cuga i sex ciljevi koje se treba upražnjavat kako bi se dostigla nirvana. Kako epikurejski od njega.

Dakle,kad čitam neku knjigu za faks ili za gušt u meni oduvijek postoji taj imperativ zbog kojeg moram shvatiti svaku rečenicu. Pročitao sam knjigu upravo sada ali ju ne mogu odložiti jer mi neznanje neda mira. Ako krenem čitati nešto novo u podsvjesti ću imati dotične riječi koje ćeme proganjati čak i u snovima.
Nažalost, toliko sam znatiželjan da želju za znanjem komotno morem poistovjetit onoj za hranom, cugom i ženama, pljugom, ... .
Nije da se nisam potrudio saznati googlanjem ali tamo nailazim na uvijek iste prepreke izazvane površnim znanjem latinskog.

Prošao sam taj ispit ali to očito nije dovoljno.


S toga ima li neka pametna dušica koja mi može odgonetnuti šta ovo za boga miloga znači i tako me oslobodit znatiželje koja grize?


Liber, in quo omnis ars libraria esset
perscripta, opem petebat ne a sorice
abroderetur. Irrisit sorex.


Leon Battista Alberti
Apologo XIX


ps inače ne volim od ovakvih gluposti stvarati post ali ovo mi je hitno



Post info
24.01.2009. (19:30)
11 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>