Pokretenimo Hrvatsku!

Već par dana razmišljam šta da pišem u novom postu pa ali ne ide pa ne ide.
Mora da je zato jer sam ovih dana baš nekako, ajmo reć traljava. Jedina svijetla točka bio je onaj blaženi štrajk kojega ja nisam znala iskoristiti. Knjigu niti taknula nisam ali ono najbitnije je da mi se cijelo vrijeme u mislim provlačila ona misao: moram učiti. I ja sam svaki dan govorila: a sutra ću, stignem ja to.
I tako dođe i subota pa sam također htjela odgoditi za nedjelju, jer: hej! Pa ni u ponedjeljak nema škole! No onda navečer čujem da idemo u školu. Da. Pozelenih. Muka mi dođe. I onda skužim: nema više sutra!! Pa ja specijalka u 17 sati popijem dva red bulla u nadi da će mi pomoći naučiti dosadnu bebu. No pogriješih. Od tog učenja nije bilo ništa. A bome ni od spavanja.
Tako da ja do dva sata navečer bijah na netu s Anom i Josipom. I još sam nam dovela Meksikanca kojeg su njih dvoje uspjeli zaplašit hrvatskim jezikom smijeh
Al evo... Ponedjeljak je prošao bez znatnih poteškoća. Pisali smo zadaćnicu. To je jedina stvar što volim raditi ako je već nešt za ocjenu. Pisati. Ja volim pisati, woho! Uvijek da neke fuš teme al ipak se snađem jer nadođe inspiracija. No danas nije bilo tako. Dala je teme da si pucam u bubreg i to me zaista smlavilo. Od tri teme ne zna se koja je gora, bar za mene. I tako dok je više od pola razreda odabralo temu: Budi svoj, ja sam odabrala onu zadnju- Žena-stup obitelji i društva. I prije početka imala sam brdo ideja i navirala je jedna iza druge. No desio se moj čuveni problem: čim krenem pisati sve ispari kao da ih je netko bacio u vjetar. Pa je tako moj sastavak bio, ajmo reć B kvalitete, ne znam kolko ću dobit jer sam sve sfušala al valjd će bit ok smijeh
Ali mislim da se štrajk trebao nastaviti. Iz par razloga: da bi se mi učenici još malo izodmarali, i da profesori povećaju plaću jer za taj posao trebaju imati konjske živce i zaista ih malo za to plate. Onda sam čitala mišljenje o štrajku jednoga profesora na medicinskom fakultetu. I zaista, zapanjilo me njegovo mišljenje i stav o svemu tome. Onaj naš/njihov moto: Pokrenimo Hrvatsku! Radije neka se preimenuje u Pokretenimo Hrvatsku! rolleyes
Onda ono što me ovih dana zaista začuđuje... Mislim, bilo je i prije prisutno al ovih dana više dolazi do izražaja...
Jako slabo pamtim. Tj. Ne sjećam se skoro ničega. Ni toga što sam jučer jela. Pogledam seriju i čim završi ne mogu ju ni iskomentirati jer odmah zaboravim šta se sve desilo. Pa ljudi misle da ja njih zezam. Image Hosted by ImageShack.us A to se stvarno događa. I jako sam zbunjena zadnjih dana... Ana me nešto pita na msn a ja ne znam odmah odgovorit nego prvo moram podpitanja postavit Image Hosted by ImageShack.us No analizirah tu zbunjenost i dođoh do zaključka da je za tu kriva zdr. Njega zdravog djeteta koju nisam naučila i samo na to mislim Image Hosted by ImageShack.us
Ali valjda će i to proć Image Hosted by ImageShack.us
No, prelazim na malo veseliju temu. One misli o faksu i ne upadanju na njega polako su popustile... Ne znam kako ali... Osjećam se uvjerenije da ću upasti... Da ćemo sve četiri upast... I super je! (biti optimističan, ofkors)
Jedva čekam završiti srednju i krenuti na faks. Al znam jednu stvar: nedostajat će mi srednja. Po tome se razlikuje od osnovne. Osnovnu mrzim smijeh
Evo... Mislim da je post dovoljno dugačak... Iako je zbrda zdola al takva sam i ja ovih dana pa nek vas to ne začuđuje.

Image Hosted by ImageShack.us

Savjet: nemojte piti Red Bull poslije podne smijeh Nema spavanja smijeh

27.11.2006. u 21:18 | 15 Reci mi | Printaj | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Uh, sve i svašta...

Btw. ono što bi bilo lijepo za napomenuti... Ako ste prvi put na blogu (ili nema veze, može biti i ko zna koji put) ne morate ostaviti brdo komentara, dovoljno je sve smjestiti u jedan =)) Lijepo pročitajte post, prokomentirajte i ja ću to isto napraviti i vama. Čak ću vam i nabacat komentare ako želite =))








Click here to get awesome songs for FREE!

Ljudeki koje chitam:

Blog.hr
Forum.hr
Moj drugi blog
Dora :)
Melitača
Karolina
Lucija
Ivona
Stvarčice za blog
Virtual Friends Location




Posjeta:

Free Counter
Free Counter


Moja mail i MSN adresa: martina.laurafan@hotmail.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Malo o meni:

Zovem se Martina i idem u treći razred srednje medicinske škole. Imam mnogo hobija (valjda zato jer imam previše slobodnog vremena) a neki od njih su surfanje netom, gledanje telenovela, skupljane gumica (malo spooky al ajd) i da više ne nabrajam... Obožavam strane jezike a govorim engleski, španjolski i naravno rvacki, a ako Bog da, trebala bi počet učit i francuski.
Zahvaljujući telenovelama, na jednom forumu o telenovelama stekla sam zaista dobre i drage ljude koji su mi i super prijatelji! Naravno, bilo je tu i loših iskustava sa foruma o telenovelama, ali to radije neću ni spominjat da se naljutim odmah.
Država koju najviše volim i obožavam je Mexico (fuck all the rest, osim Švedske, jer ju moja frendica obožavasmijeh ) i nadam se da ću jednog lijepog dana otići iz Hrvatske i doseliti se u C.D.Mexico, moj grad iz snova. Hrvatsku ne volim i smatram da je to rupa, da budem iskrena.
Životni san mi je da završim studij medicine i postanem estetski kirurg, ali ak mi to ne uspije, tu je uvijek studij stranih jezika, hehe. Dakako, koji god od ta dva studija da završim, radit ću izvan Hrvatske jer tu je plaća mala šta god ti po zanimanju bio.
Omiljene su mi životinje psi, ali ja ga nemamrolleyes Imala sam ja i pse i ptičice, ali su svi umrli nekim nesretnim i tajnovitim slučajevima. Btw. I to je nekak spooky. Al nema veze.
Obožavam svoj mobić Samsung SGH E-720 i čuvam ga da se ne izgrebe. Sve svoje stvari jako čuvam pa tako i bilježnice. Prijatelji iz razreda mi svi govore da nisam normalna kad se derem da mi ne zgužvaju bilježnicu ili kad jednoj curi govorim da ne ide prstima po grafitu...
Eto sad više ne znam šta da napišem. Ak se još nečeg sjetim, ja ću to nadopisat.

Image Hosted by ImageShack.us


















Create your own message at BlingyBlob.com




Create your own message at BlingyBlob.com



I am going to die at 76. When are you? Click here to find out!


Umrijet ću sa 76 godina!! Dosta!


I am nerdier than 8% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!

What does this mean? Your nerdiness is:

Definitely not nerdy, you are probably cool.


I'm proud of myself!!smijeh


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Cursors


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



Uf, gle ovog buce kak je sretan :)

blog

blog



Bush se uživio...