utorak, 19.02.2008.

crtice iz starih zapisa

Nemoguće je ustvrditi kolika je zapravo količina stvaranja u rukama čovjeka, a bez da se pri tome ne zaputiš u zemlju koja nije dostupna žednima samoće. Ne znam da li snaga želje dolazi kroz pretjeranu društvenost i uspon na društvenoj ljestvici. Samoća je potrebna na trenutcima nerada, jer lijenost poput gluposti voli društvo, a gdje ćeš gore od gluposti i nerada tijekom zimskih ispitnih rokova.

Kako samo uspijevam zaspati tijekom veljače sa svim tim dlačicama na nogama i lavandinim uljem što mi se cijedi niz čelo. Nisam sigurna kako mi uspjeva ne misliti na sutrašnji dan.

Tupa bolu zubu podsjeća me na današnji posjet zubaru. Utješila bi me kada bi me taj čovjek koji puta pogledao, umjesto da drilom ubija moj zubić.

- 19:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.