Cursors

novi post - ništa s ničim - Blog.hr

utorak, 30.05.2006.

novi post

evo napokon cu i ja napisati novi post,mislim napisao bih ja to puuno ranije ali nisam mogao -imao sam tehničkih problema, tj.debili su mi bili isključili internet..pa ja ovaj post posvećujem internetu.. ne znate vi kako je bit bez interneta...to je j edna VELIKA stvar.. bez interneta ito kao i da nemaš komp..a tek blog.. ;) !!
evo dosta o netu..sad cu se osvrnuti na izlet..mi smo u sriejdeu isli na bjelolasicu i sve bi bilo svima super da nije glupa kiša padala..ali ni to nije meni pokvarilo dan..ja sam skupio 10-tak frendova i mi smo išli vani igrat nogomet- oko 2h smo igrali ne znaš jesi mokar iil si se uznojiio ... i na kraju sve je bilo ok.. i pri dolasku u Zg bio sam najluđi svi mislili da sam se napio-a ja alkohola nisam niti vidio a tek...(popio)..
želim još reći da mi je bilo super bez staraca 4 dana.. od toga Bakarić-zec bio mi je svaki dan i bas nam je bilo ok..ali to nije sve jedan dan su mi svi došli pa nas je bilo previše..ali nije bed ..osim što su mi zec i blaž progorili jedan tepih..koji su starci kupili prije cca 4tjedna..
ali sve je ok...
ps- jopa jel ti meni možda nešto duguješ????

| 19:52 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © ništa s ničim - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


(auto)biografija
evo ovako.. zovem se Brani(mir) i imam 17 god.. idem u Ruđer ,volim sve što vole mladi... imam dosta prijatelja i u Zg i u Hercegovini, obožavam se zezati , igrati stolni tenis (s onim tko zna igrat) i vozit na motoru

Klikni plej ,ako hoces da svira!!
Music Video Codes by VideoCure.com
svasta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..moj motor..sam sto je crn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us križ u Hercegovini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..lijepa cura.(moja ex)..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..najljepši mercedes...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..a i ovo se zna događati... no
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidite s cim se moraju suocavati moji radnici?!..


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



chat!!!! i brojač










Free Site Counter
Free Site Counter