< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

nedjelja, 03.02.2008.

Ludog li sna..


Ono što sanjam, događaje koje moj mozak ili svijest stvaraju nekada me stvarno plaše. Naime, neke snove uspijem zapamtiti dok neki nestanu čim otvorim oči...ostanu zaključane u jednoj posebnoj ladici moga mozga, tako kada poželim ugodno spavanje, tu ladicu otvore neke čudne sile, zapravo splet okolnosti, te mi ne dopuštaju miran san. Eto, baš danas sam imala jedan san..... Kako je sada vrijeme maskenbala,imala sam tematski san...
I evo kako ide: (iako se točno ne mogu sjetiti) hodam ulicom prema glavnom trgu, slijedim povorku zamaskiranih ljudi skupa s dvjema djevojkama iz moga razreda(i to s onima koje mi nisu baš simpatične,tako su predstavljene u snu). Nažalost, nisam imala masku te sam se doimala nekako tužno jer su me te dvije cure neprestalno pokušavale oraspoložiti(s time da su me cijelo to vrijeme gledale samilosno). Vesele pjesme, miris svježih krafni, cvrkut ptica,smijeh malene djece...Zastanem ispred katedrale.Nebo je prekrasno, tonovi plave boje koje se međusobno isprepliću s oblacima, bijelim poput svježe napadalog snijega... trenutak je uhvaćen, ali moram sustići povorku. Stigli smo do trga. Toliko ljudi! Dokle god ti pogled seže..šarenilo boja, sve je u pokretu....osjećam radost i veselje drugih ljudi.....ali ja nisam sretna, želim nestati jer se ne uklapam u taj predivni svijet, samo nakratko želim biti kao oni.....nesputani, željni života, radosni.
Pogledah prema gore,sve postade bijelo...poput gustog dima...kao da mi netko pokušava zabraniti pogled prema rasplesanoj svjetini...
Odjednom se nalazim ispred svoje škole...prijatelji me začuđeno gledaju...govore mi da sam slijepa,što me začudi jer ih jasno vidim samo u bijelim tonovima...tišina......gledam u njih,njihove pokrete ali ne mogu ih čuti niti osjetiti.....
Zatim sam se probudila...



| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.