< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

četvrtak, 17.01.2008.

Povratak blogu

Nakon dugog izbivanja sa blogosfere, odllučih se vratiti.smijeh
U međuvremenu sam zapisivala nekakve gluposti, zamisli za postove(po papirima, no kako sam nespretna pola sam ih pogubila ili zabunom bacilaeek) te moja spavaća soba sliči košmaru(posvuda papirići).
Mislim, nije da sam neuredna, ali da sam lijena to svakako. Dokaz: zimski praznici. Imala sam ja svakakve planove(otići najmanje dvaput u kino, nekoliko puta na klizanje,napraviti karaoke party,(najviše za petoro ljudi) ) ali moji roditeljimi, zbor i lijenost, koja je najviše kumovala ne izvršavanju gore navedenog, prednjaćili su u buljenju u televizor ili igranju final fantasya. I tako prolaze dani, nova 2008. ,vrijeme leti....slijedi skijanje. Tih zadnjih tjedan dana praznika je prošlo takvom brzinom da ja još uvijek (vjerujem kao i većini tinejđera) nisam svjesna da je počela ŠkOla. nono lud Mogu samo reći da mi je bilo lijepo, i nezaboravno (tome su pripomogli zgodni Mađari...njami i ekipica sa skijanja)te ih ovom prigodom pozdravljam belj
Što se tiče novih anime 'recenzija', pogledah Fruits Basket, Claymore, Full metal panic 2(sad se ne mogu sjetit naziva), Hell girl (koja je zbog moje lijenosti trebala biti napisana i oblavljena) tako da ću ovih dana imati što za napisat. Ugodna vam večerwave



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.