< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

subota, 13.10.2007.

Subota navečer


Dugo mi se nije dalo pisati nešto novo jer nisam imala ništa pametno da načrčkam. Pa...ipak se nešto događalo u ova dva tjedna.Prošli sam vikend bila na terenskoj nastavi u Austriji, puna tri dana.
I, kako je bilo?-pitam se ja. Uglavnom sam se nakupovala dosta odjeće(jedan od razloga da idem je bio i shopping u Grazu i Villachu),najela kebaba, koji je bio jako pikantan( prijateljica je častila pa nisam imala vremena odlučiti), i tako. No, budući da sam ja jedna jako nespretna osoba,na samom početku terenske, skoro sam ispala iz busa. Eto kako se to dogodilo: imala sam najveći kovčeg, te ga je trebalo strpati u bus. S time da je padala kiša, a ja imala pune ruke. I spremimo ga mi u bus (vozač mi je pomogao), zatim je trbalo ući u bus. Prijateljica mi je čuvala mjesto jer su ostala već bila popunjena( i kasnila sam 5 minuta), a mjesto se nalazi točno na onom drugom ulazu u bus. Popnem se, sjednem, shvatim da mi je postalo vruće, skinem jaknu, stavim je u onaj gornji pretinac, okrenem se i fulam stepenicu i tras! zveknem na nekog iz drugog razreda. Nasreću, nije bilo ozlijeđenih, samo malo pretrpljenih šokova.
Uglavnom, da sad ne pišem dosadan pregled što smo sve radili, jer znam da vi znate što se radi na terenskama, moram se ići spremati za prijateljičin rođendan. Počela sam gledati jedan zanimljivi anime, ali sada nemam živaca za pisanje i prevođenje. Mislila sam da stavim na engleskom ali zašto bih ja vas mučila.. ugodan vam vikend želimthumbup



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.