< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

četvrtak, 24.05.2007.

Četvrtak,crni...

Otišli maturanti. A sranja!!! Tako će mi biti čudno bez njih jer trećaši će sljedeće godine biti maturanti no ja njih neću gledati kao maturante nego kao trećaše. Isto tako i s drugašima. Taman kada se čovjek navikne na nešto to moraju promijeniti, ma čista katastrofa. Sva sreća što se nisam zacopala u nekog četvrtaša. Sva sreća. Fuck, nemam inspiracije. Nego,želim se zahvaliti Teni što mi je napravila ovakav izgled(tekst gore na slikama je od pjesme Alumina koju imate dolje u boxu).
Sutra je koncert Hladnog Piva. A ja ne mogu ić. Čovjek bi se na mom mjestu odmah bacio sa savskoga mosta. Komatozno se osjećam zbog toga ali kada je viša sila u pitanju onda se tu ništa ne može(moja mama, najčudnije mi je bilo kada mi je tata rekao da ja mogu ići). Danas sam se (za vrijeme kada su se maturanti oproštavali od škole) tako skuhala da je to nešto prestrašno. Kosa me ubila u pojam. To moja kosa izgleda kao lavlja griva. a ja sad moram ići jer je moja mama došla doma, a ja kakti ne smijem na kompjuter. Sayonara



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.