< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

petak, 13.04.2007.

Petak

Ne mogu vjerovatiiiii!!! Još samo tri dana praznika i onda ponovno škola. Ili sam ja poludjela i izgubila osjećaj za vrijeme jer je tako brzo prošlo. Jučer sam bila s Miom vani(išle smo u podmornicu). Moja majka nije normalna.Svaki put kad je pitam mogu li ići vani ona me sumnjičavo gleda kao da ću nešto loše napraviti, a jučer je rekla da mogu biti samo sat vremena vani s činjenicom da do pomornice treba oko 10 minuta hoda. Zašto uopće postoje roditelji?! Igrala sam plejku(fala ti bože) sve do kad moja draga sestra nije došla i rekla da mi baka poručuje da se maknem ili će biti problema(naime njezina serija počinje za deset minuta), i tako ja nisam uspjela uživati u blagodatima sonyeve konzole(igrala sam je oko 15 minuta)headbang Danas idem na mehaničko čišćenje licabang i onda vjerovatno u melin. kažem vjerovatno jer ne znam koliko će to trajati i da li ću ja biti još u komadu.



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.