< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

ponedjeljak, 05.02.2007.

Bok^_^

Jedna stvar koju jednostavno moram reći jest:zvuk i melin su najbolji!!!Naime, moja frendica Mia(iz osnovne)i ja smo otišle u petak navečer(nakon mog treninga)malo klošariti po Zagrebu(na kraju smo se odlučile da odemo na kavu u Tkalči)ali ona baš i ne voli gužve dok sam ja uredno molila i preklinjala da odemo u melin,ali ona jednostavno nije htjela(rekla mi je,osim gužve,da nema namjeru ići zbog toga što je vjerovatno pola škole tamo i da je glupo da idemo samo nas dvije)tako da smo otišle u neki kafić(mislim da se zove enigma)i platile 20 kuna na kavu i capuccino!!!S time da je kava bila odvratna,još sad osjećam taj odvratan okus.Usput kako smo se vraćale prema trgu srele smo par ljudi koji su išli u MELIN!! Naravno ja sa m tiho u sebi pizdila pa je onda ona rekla da sljedeći put idemo u melin(na moju sreću),tako da vam toplo preporučam da idete u one kafiće u kojima ste bili i u kojima ste zadovoljni.



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.