< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Something...stupid

Bok ljudovi!
naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com


Msn:nina_brnetic@yahoo.com

DJECA BLOGOVA ILITI OSOBE KOJE SE MEĐUSOBNO ČITAJU
Tena
Ivana
Ena
Lee
Chara
Kazuya
Viska
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Box u kojem bih se trebala predstavit vama

Image and video hosting by TinyPic Što da napišem.....
volim slušati anime soundtrackove, Jimmy Eat World ,Death Cab For Cutie, Falloutboy, Bullet For My Valentine, Linkin Park, Evanescence, Nightwish, My chemical romance....
veoma sam komunikativna, volim biti okružena ljudima, imam prodoran (creepy) smijeh, treniram tenis (iz zajebancije), lako planem,nemam samopouzdanja, obožavam igrat ff i kh..... i provodim većinu svog slobodnoga vremena na gaiaonline.com




image

nedjelja, 03.12.2006.

Morgen leute

Pa u ovih tjedan dana toliko se čudnih stvari meni dogodilo da ne znam što je uopće istina.
Prvo,postala sam depresivna(nije zbog ocjena iako me ta matematika malo još kopka,ah sva sreća što postoje instrukcije)možda zbog nemogućnosti igranja na playstationu(mora na popravak)ili totalnog gubitka
svog vlastitoga ja,kažem vam ne znam što da više mislim o sebi niti na koji način da se ponašam.To me stvarno zbunjuje i frustrira.Nekad se smješim,pa bi to trebalo značiti da sam dobre volje,onda sam u histeriji(tlak mi se drastično digne i panika totalna)te da bih bila previše čudnog ponašanja(npr. dođem doma,i sama sebi kažem da sam previše optimistična,pa optimizam je super za razliku od pesimizma koji mi ide na živce)...možda je sve to od stresa
Dakle vrijeme je da prijeđem na nešto zanimljivije.Recimo,nešto vezanu za školu,najbolje bi bilo da ja počnem od ponedjeljka.Našla sam se nakon škole s frendicom i otišle smo u melin(mislim tko je vidio da napočetku tjedna već idemo u melin),no budući da se ne namjeravam napiti naručila sam čaj.Došla doma u osam i dvadeset(ostale smo samo kratko jer je imala njemački) i ustanovila da nema ničeg za jesti.Otišla gladna u krevet oka sklopila nisam jer sam osjećala okus čokolade u ustima.To je bilo previše za mene te sam oko pola tri zbrisala iz kreveta i otišla u kuhinju pojesti kruh(trajalo pola sata)te se sita vratila u krevet.
Utorak,niš posebno osim da sam se digla u pola devet i trčala da ne bih zakasnila na trening.Nisam zakasnila(lol).
Srijeda:vježbanje matematike(ha znala sam riješiti zadatke,što je,vrlo pohvalno.Plus, posudila ja svoj doljni dio trenirke jednoj trečašici koja mi još to nije vratila(u srijedu su imale tekmu protiv neke gimnazije,ja mislim).Ništa,u ponedjeljak ću je vidjeti.
Četvrtak:Opet se prekasno probudila(jurnjava po Zagrebu)i zakasnila 5 minuta na tenis(sva sreća da je trener bio dobre volje pa nisam trčala dodatne krugove).Nakon škole s frendicama iz drugog razreda otišla u papayu.Popila kavu s mlijekom,(platila je mizernih 5 kuna,što je super)došla doma.....jednu stvar koju sam naučila je da ne pijem kavu poslije 5 sati jer neću moći oka sklopiti,što mi je pošlo za rukom.Ovaj put sam ostala budna do tri,pa sam u petak bila zombi.Ma koma,čovječe.
I bila u subotu u klasičnoj pozdravit mariju i gaju i zitu(ne da mi se pisati točno),i tako.
Budući da još nije ni jutro svanulo(također nema spavanja jer me boli glava pa sam u četiri ujutro otišla pisat po blogovima,i napisat post)a ja pospana vraćam se natrag u krevet.Laku noć



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.