Ku ku, ku ku, ku ku, ku ku!!

24.04.2005., nedjelja

Još me ljuti!

Image Hosted by ImageShack.usBia san juče cilu subotu u domu i učia za kolokvij koji me čeka u sridu! E, gospe moja, al nisan učija po cile dane! Jok! Nego, učija san nekih 5 sati i reka - opalin te tovarovim ušima- iden ja malo slušat ka neki metal, breed i tako nešto kad mi zasmeta trajekt s Hvara - ludo se dera! Ajd, Gospe, pusti trajekt! Pa tako pustija ja neki flatus (čitaj: vitar) i pomalo kasnije par pisama od Chevelle-a. Lipe li grupice - e, baš ga znaju zafijestat. Eee, aaaaaa, kupija san prije taj dan neku pivicu (ka piše na njoj zlatorog, as ti ga ja znan šta to je) i pijen ja to tako prije sljedeće radnje (slušanja muzike) i mislin šta sad?!, Gospe moja?! Neznan di ću sa sobom! Ka malo mi se švingla u glavi, ka da napišen pismu, dvije, al mi se neda, pa malo opet o pravu pinđuran u glavi i tako - izmišljan novi ikakakavsko dalmatinski. I tako, sitija se ja da san neki dan jako daleko gleda ka neku knjigurinu u izlogu knjižare na Preradovićevom i sitin se ja opet bioetike. Odo' ja unutra i pitan ja prodavaču jel imadu neke take knjge iz bioetike, kad "As ti Gospe!" IMA!!! Ja odma pitan za cinu i kaže prodavača meni da je upola sniženo i sad košta 80 kunjeta. Majke ti ga spalin - a je neman ni za fetu kruva! Još me ljuti to što san "tako bogat Rvat!" A oče valjda bit 'olje! Ma mora - tovarovih mi ušiju i paške čipke!
P.S. Volin mare 'Adransko! i lud ka spiza prazna
- 12:06 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

budući da bih ovdje trebao napisati nešto kratko, jasno i usmjeravajuće, e baš neću!

Linkovi

VIVE MOONSPELL

Malo kasnim s dojmovima, ali ne znači da nisu jaki. Prije mjesec dana kao da sam vidio boga. U čast lijepoj muzici, slika s koncerta u Mochvari na kojem sam bio radostan! Vive partyman Fernando Ribeiro! Uzgred tome, prilažem pjesmicu koju sam sročio davnih, ne tako davnih, vremena.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oda krčmi

popljuvani krčmarski stol
i tri dima jeftine cigare.
izlučeni instrumenti poroka
tek su moj temeljac.

zalazim opet u odaje
filistarskog šljama.
tu sam doma
tu kličem – gledajte me savršenog,
ali prozrijeti me nećete.

kad zalupim vratima na odlasku
stat ću, okrenuti se
i leći u polje opijumskih ruža!

pjesma No.2

Manifest pa neka se prepoznaju

natruhe nabrekle taštine
svekoliko nemaju granica.

mora mi se gaditi život
jer smrt je normalna.

mora mi se gaditi ime
jer val morski
ne pita kap za misao.

onako brzo,
gdje ja to živim?

onako glasno,
s instant ljudima!