Ku ku, ku ku, ku ku, ku ku!!

21.04.2005., četvrtak

Pogled u obzor čežnje!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bilo je to dalekih godina kad sam se dizao oran za rad u 7 ujutro i čekao kasno večernje crtiće u 19.00h na programima. Bili su to legendarni crtići. Sad ih nema. Riječ je o He-manu, Supermanu, Batmanu. Pa tko se ne sjeća man-at-arms-a, Skeletora i inih likova legendarne pojave. Ti crtići su izazivali strahopoštovanje i tvorili imaginarne idole koje smo s ponosom nosili u srcu i junačili se njihovim žarom kad smo se igrali s prijateljima na igralištu. Danas djecu trpaju s nepotrebnim i besmislenim crtićima kao Digimon, Pokemon i ostalim nepotrebnim likovima. Pokrenite se! Nabavit stare crtiće dobrog He-mana i sjetite se starih dana. Budite dio Černobil-generacije koja se budi i diže nanovo!!! Ajmo, pozvanje na vojnu je jako!!!
Prije nekoliko desetaka dana sam gledao neki film o he-manu, da, neki jer je bio užasan pa sam se osjećao razorenim, kako i ne bi! Vjerojatno znate kako je to kad vam uzmu lizaljku iz ruku kao djetetu pa ste nemoćni i sami. Tako sam se osjećao jer me američki redatelj tog filma potpuno iznevjerio: Glumio je legendarni Dolph Lundgren (pojava od lika jer je lik ing. kemije i ima stipendiiju na nekom prestižnom faksu pa ono, ne!?), ali nije uspio uprizoriti sva očekivanja djeteta u meni. Kao ni u prijatelja koji su sa mnom gledali. Poraz za redatelja, ali pobjeda za dijete u meni - još volim He-man crtiće i ine crtiće slične tematike koji su RUKOM CRTANI!!!,a ne kompejutorom (čitaj: digimon, sejlormun, pokemon etc.)!!! tak. He-man and the Masters of the Universe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 13:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

budući da bih ovdje trebao napisati nešto kratko, jasno i usmjeravajuće, e baš neću!

Linkovi

VIVE MOONSPELL

Malo kasnim s dojmovima, ali ne znači da nisu jaki. Prije mjesec dana kao da sam vidio boga. U čast lijepoj muzici, slika s koncerta u Mochvari na kojem sam bio radostan! Vive partyman Fernando Ribeiro! Uzgred tome, prilažem pjesmicu koju sam sročio davnih, ne tako davnih, vremena.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oda krčmi

popljuvani krčmarski stol
i tri dima jeftine cigare.
izlučeni instrumenti poroka
tek su moj temeljac.

zalazim opet u odaje
filistarskog šljama.
tu sam doma
tu kličem – gledajte me savršenog,
ali prozrijeti me nećete.

kad zalupim vratima na odlasku
stat ću, okrenuti se
i leći u polje opijumskih ruža!

pjesma No.2

Manifest pa neka se prepoznaju

natruhe nabrekle taštine
svekoliko nemaju granica.

mora mi se gaditi život
jer smrt je normalna.

mora mi se gaditi ime
jer val morski
ne pita kap za misao.

onako brzo,
gdje ja to živim?

onako glasno,
s instant ljudima!