Ku ku, ku ku, ku ku, ku ku!!

19.04.2005., utorak

Molim Vass!

Kaj da Vam napišem? O čemu želite sa mnom razgovarati? Dajte mi ideju, molim Vas!!! Svaka normalna ideja i prijedlog i poticaj za rad mora biti dobronamjerne naravi inače će poduzimatelj/ica podlagati stegovnoj odgovornosti ukoliko je građandki slobodan/a! Svaki komentar će biti bogato nagrađen vlastitim zadovoljstvom Vas samih. Prionite idejno i dokažite svojim psima, ako ih imate, da mogu biti ponosni na svoje vlasnike! Ozbiljno Vas molim za prijedloge. Hvala unaprijed.
Posebna zahvala sponzorima koji omogućuju ovaj sajt: Distribucija Volje, Fino Pivo ltd., Metal Pužnica, Prijatelji uz Vas etc.

- 14:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

budući da bih ovdje trebao napisati nešto kratko, jasno i usmjeravajuće, e baš neću!

Linkovi

VIVE MOONSPELL

Malo kasnim s dojmovima, ali ne znači da nisu jaki. Prije mjesec dana kao da sam vidio boga. U čast lijepoj muzici, slika s koncerta u Mochvari na kojem sam bio radostan! Vive partyman Fernando Ribeiro! Uzgred tome, prilažem pjesmicu koju sam sročio davnih, ne tako davnih, vremena.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oda krčmi

popljuvani krčmarski stol
i tri dima jeftine cigare.
izlučeni instrumenti poroka
tek su moj temeljac.

zalazim opet u odaje
filistarskog šljama.
tu sam doma
tu kličem – gledajte me savršenog,
ali prozrijeti me nećete.

kad zalupim vratima na odlasku
stat ću, okrenuti se
i leći u polje opijumskih ruža!

pjesma No.2

Manifest pa neka se prepoznaju

natruhe nabrekle taštine
svekoliko nemaju granica.

mora mi se gaditi život
jer smrt je normalna.

mora mi se gaditi ime
jer val morski
ne pita kap za misao.

onako brzo,
gdje ja to živim?

onako glasno,
s instant ljudima!