Black, White and Life

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Price, misli, dnevnicki zapisi...

Ovo je moj mali kutak za opustanje,
Mali kutak gdje mogu sve istresti van,
Bilo da sam ljuta, tuzna ili sretna...

Mali kutak za moje fotke
Mali kutak za moje misli ;)


Counter



"There are three things that a child can teach an adult: to be happy for no reason; to be always busy doing something; and to know how to demand- with all one's might - what one wants."
-The Fifth Mountain



VOLIM...

....svoju malu disfunkcionalnu obitelj....
svoj zivot (vecinu vremena)....
grad u kojem zivim-New York, New York, jer me nikada ne ostavlja na miru....
glazbu, koja me umiruje....
pisanje i piskaranje koje me rasterecuje....
more, kojemu se veselim svake godine....
noc, jer onda mi padaju na pamet najbolje ideje....
crno, jer je jednostavno i ide sa svime....
fashion/modu, jer ponekad volim gledati u VOGUE i sve njihove strkljaste modele....
ples, jer se volim gibati-sexy se gibati....
putovanja, jer volim uzbudjenja i nova mjesta, ljude....
fotografiju, jer volim ljudima pokazati ono sto vidim a ne im samo ispricati i nadati se da ce shvatiti....
umjetnost, jer je usko povezana sa povijescu....a definitivno volim povijest i knjige, jer volim pobjeci iz svijeta u kojem zivim...u neki drugi svijet...



NEVOLIM...

lazi i lazne ljude, jer te uvijek zajebu i nemozes sa njima pricati....
bljuzgu, jer se vidi uzasno na crnoj odjeci i osjecas se mokro i blatnjavo....
neugodnu zimu, jer kad je uistinu hladno, nista ti se neda, neda ti se iz kuce, neda ti se radit, neda ti se biti kreativan....
ljenost, jer sam ponekad ljena i mrzim to....




24.06.2006., subota

Prvi dan na poslu...

Photobucket - Video and Image HostingNakon kraceg odmora.
Sacks...Totally!!!!!!!!
Ne samo sto me je sef docekao sa prituzbom doslovno cim sam krocila kroz vrata ureda, vec su me i moji "podredjeni" docekali sa problemima i zalbama ko da sam bila ovdje cijelo vrijeme i tocno znam sto se desava i sto ih je zadesilo dok me nije bilo.
Da, svaki dan sam razmisljala o njima i cak sam i zvala po 9 puta dnevno da cujem sve u tancine kako im nije dobro i kako ih svi iskoristavaju...Ne, ne radim u Hrvatskoj...i da, izlazim iz korporativnog biznisa prvom prilikom!

Hate my job!
But at least I have one...





- 05:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #