gluparije
[ # ]

S godinama postajemo sve teži jer nam je u glavama sve više informacija.
Vlade Divac

Gospodine suče, čovjeka koji je ukrao kobilu smatramo nevinim.

sudska presuda u Welshu

Mislim da ne možeš ponoviti prvi put nečega...
Natalie Imbrulia

Koliko mi znamo, računalo nam nikad nije imalo nepronađenu grešku.
Weisert

Budući da sam plavuša, mogla bi reći da je svijet ružičast i svi bi mi povjerovali jer ionako nisu slušali.
Kylie Bax, manekenka i glumica

Ne smatram da smo učinili loše time što smo oteli zemlju. Bilo je mnogo ljudi koji su je trebali, a Indijanci su je sebično htjeli zadržati za sebe!'
John Wayne

Naravno da u boksu ima smrtnih slučaja i ozlijeda, ali nisu ozbiljne.
Alan Minter, boksač

Nazvao me silovateljem i osamljenikom. Ja nisam osamljenik!

Mike Tyson

30.01.2007. ...15:23 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::::::a kaj tu ima::::::

  • Image Hosted by ImageShack.us


    dosađuj na msn ;
    black_pirate6
    @hotmail.com



    ak vas zanima kaj ima na ovom blogu, čitajte ga pa budete vidli...


    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
    KLIKNI ME !!!
    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





    mah
    imaš prijedlog, komentar?? pošalji mi mail...
    black_pirate666@yahoo.com

    wave


    i once had a life...
    now i have a computer...
    and a modem

    Image Hosted by ImageShack.us

..::;; zanimljivi linkovi ;;::..