tužne oči...
[ # ]

imala je tužne oči,
tužno me gledala one noći,
tužno me gledala onog dana,
onog dana kad je ostala sama,
onog dana kad je postala mama...
drugog dana je umrla,
nikad se nije vratila,
mene ja vrućica uhvatila,
nikad nisam shvatila,
nikad nisam oprostila...
tužno me gledala te noći,
znala sam da će taj dan doći...
imala je tužne oči,
sjale su u noći...
suze su mi tekle onog dana,
suze mi teku i sada,
kad sjetim se njezinih oči,
kako tužno sjaje u noći...
iza sebe troje djece je ostavila,
za njih sam se brinula,
podsjećali su me na nju,
voljela sam ih više nego sebe samu...
suze će mi opet poteći.
kad sjetim se kako su njezine oči
tužno blistale te noći...

20.04.2006. ...21:56 [ Komentari (2) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::::::a kaj tu ima::::::

  • Image Hosted by ImageShack.us


    dosađuj na msn ;
    black_pirate6
    @hotmail.com



    ak vas zanima kaj ima na ovom blogu, čitajte ga pa budete vidli...


    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
    KLIKNI ME !!!
    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





    mah
    imaš prijedlog, komentar?? pošalji mi mail...
    black_pirate666@yahoo.com

    wave


    i once had a life...
    now i have a computer...
    and a modem

    Image Hosted by ImageShack.us

..::;; zanimljivi linkovi ;;::..