siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Me,myself&I
Ja sam Nikol,imam 15 godina...Idem u Medicinsku i tak...Volim svašta,a najviše moje frendove,a pogotovo Frenda...Volim i jednog slatkog dečka,li on to ne kuži...











Click here to get awesome songs for FREE!



Get free graphics at BlingyBlob.com!




Blogići koje čitam:
Tin-stari frend
Petra-mala ludača
Pero-frend iz osnovne
Gothic girl
Mala Nera
Luce....he he...
Fucking life jedne cure
Lizo-fora dečko s Banije

7. NOĆ

Tata kanarinac, pas, mama i ja
Cijela se obitelj večeras skupila
Složeni kao jedan zurimo u ekran
Gdje pozdravlja nas znojni voditelj.
Ovo je mala debilana za široki puk
Odabrani egzemplari aplaudiraju
U gluposti ujedinjeni
Svi su tako uljudbeni.
U pomoć, 7. noć
Hvata me jeza jer znam da me čeka
U pomoć, 7. noć
Najveći užas svakoga tjedna.
Neuhranjena publika ceri se na znak
Najglasniji gledatalj dobiti će posuđe
Iscrpljene djevojke bezvoljno se klatare
I konje ubijaju, zar ne !!!
U pomoć, 7. noć
Hvata me jeza jer znam da me čeka
U pomoć, 7. noć
Najveći užas svakoga tjedna.
U pomoć, 7. noć
Hvata me jeza jer znam da me čeka
U pomoć, 7. noć
Najveći užas svakoga tjedna



Hit Counter
Get a Hit Counter




101

Dolje me čeka opaki stroj
I cakli se svježe okupan
To je blago spušten stojadin moj
Plus alu-felge i kožni volan
Sve nove marke s pokretne trake
Samo su bezdušne olupine
Za moj unikat, 100% ručni rad
Od štosdenfera do auspuha
Ti se brzo obuci i ostavi sve
I ne pitaj me kuda idemo
Osjećam potrebu da nekud odem
A i stan mi već lagano steže vrat
Ono sto zoves ti spiskati benzin
Meni je mnogo, mnogo više
Čim motor zabruji osjećam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja riječ
Ono sto zoves ti spiskati benzin
Meni je mnogo, mnogo više
Čim motor zabruji osjećam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja riječ
Mnogo mi puta kidao živce
Ali za rabljeni auto to je normalno
Pod njim sam često proveo vikend
Promjenio karoseriju i motor
Al' je inače ko nov
A, ti se brzo obuci i ostavi sve
I ne pitaj me kuda idemo
Osjećam potrebu da nekud odem
A i stan mi već lagano steže vrat
Ono sto zoves ti spiskati benzin
Meni je mnogo, mnogo više
Čim motor zabruji osjećam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja riječ
Ono sto zoves ti spiskati benzin
Meni je mnogo, mnogo više
Čim motor zabruji osjećam da sam živ
I da život ovdje sad i nije zadnja riječ


FUR IMMER PUNK

Es ist vorbei und es war doch schon
wir bleiben gern hier
Doch wir musen jetzt gehen,
alles hat einmal ende,
weis doch jeder von euch,
aufwiederschen.
Doch bevor wir gehen hort uns kurz moch zu,
wir konnen sonst nicht schlafen finden kein ruch,
da gibt ist noch etwas was ihr wisen must,
und das fur immer geht.
Fur immer punk, das mocht ich sein
Fur immer punk.
Willst du wirklich immer Hippie bleiben?
fur immer und immer
Fur immer punk das mocht ich sein,
fur immer punk.
Solln deine kinder alle gruftis werden?
fur immer und immer punk
Fur immer Punk, das mocht ich sein
Fur immer Punk.
Willst du wirklich immer Hippie bleiben?
fur immer und immer
Fur immer punk das mocht ich sein,
fur immer punk.
Solln deine kinder alle gruftis werden?
fur immer und immer
Fur immer reich das mocht ich sein,
fur immer reich,
fur immer den anderen kaviar fresen,
fur immer und immer
fur immer krank das mocht ich sein,
fur immer krank,
fur immer mit der krankenschwester,
fur immer bei dir sein.
Viva punk zehn jahre lang,
schonen dankst,
und wir leben auch noch hundert jahre,
viva, viva, viva, viva punk!
Zwei meter lang das sollte er sein,
drei meter lang,
das kleine schwester grose augen kriegt,
vier meter funf meter
forever young I wanna be,
forever young,
do ya really wanna live forever,
and ever, and ever
forever young I wanna be,
forever young,
do ya really wanna live forever,
and ever, and ever young...

Zimmer frie

Kad jednoga dana turizam procvjeta
I navale švabe u rekordnom broju
Cijela će zemlja samo od ljeta
Živjeti kao bubreg u loju
Samo će vječni rekreativci
Radit' na polju ili biti vojnici
Slavonija će biti golf teren
A tko previše radi uhapšen
To će biti taj dan
To će biti taj dan
Objesi zimmer frei
Lezi pod palmu i uživaj
To će biti taj dan
To će biti taj dan
Objesi zimmer frei
Lezi pod palmu i u-ži-vaj
aj-aj-aj-aj-aj-aj
Debele švabe će se tući za vize
Da dođu do nas i potroše devize
Plate cestarine i skupe vinjete
Da vide to more i kupe vegete
Posebni zakoni za vrijeme sezone
Sa naših će plaža micati one
Zaraćene, napaćene, izluđene, otuđene
I ostale blamaže sa naše lijepe plaže
Taj dan, to će biti taj dan
Objesi zimmer frei
Lezi pod palmu i uživaj
To će biti taj dan
To će biti taj dan
Objesi zimmer frei
Lezi pod palmu i uživaj


Cool pjesme...moje naj...

Blame It On The Love Of Rock & Roll

First time I heard the music
I thought it was my own
I could feel it in my heartbeat
I could feel it in my bones
My momma thinks I'm crazy
My dad says I'm insane
I got this boogie woogie fever
That's burning in my veins

They tried to take me to a doctor
But it's too late for me
Then they took me to a preacher
That they saw on their TV
Who said that for a small donation
My lost soul would be saved
I said I don't think so preacher
I'll come back another day

All I want, is to be a Rolling Stone
They don't understand what we all know

It feels so good that it ought to be illegal
I got my vaccination from a phonograph needle
I'll never grow up and I'll never grow old
Blame it on the love of rock & roll

My teachers didn't like me they always
Tried to put me down
'Cause I wore my hair too long
I played my music way too loud

Every little boy wants to learn to play guitar
So he can pick up all the chicks
And be a rock-n-roll star

They said it won't last, but they misunderstood
If people think it's bad then I'll be bad for good

It feels so good that it ought to be illegal
I got my vaccination from a phonograph needle
I'll never grow up and I'll never grow old
Blame it on the love of rock & roll

Blame it on the love, blame it on the love
Dad don't understand what the little girls know
Blame it on the love of rock-n-roll

All I wanted, all I ever needed
My guitar gave to me
Every song I've sung blame it on love

Every war I've won blame it on love
Everything I've done blame it on love
Blame it on the love of rock-n-roll

It feels so good that it ought to be illegal
I got my vaccination from a phonograph needle
I'll never grow up and I'll never grow old
Blame it on the love of rock & roll

Blame it on the love, blame it on the love
Dad don't understand
what the little girls know
Blame it on the love of rock-n-roll



Poison

Your cruel device
Your blood like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you,

but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Poison
I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains Poison, oh no
Runnin'deep inside my veins, Burnin'deep inside my veins
It's poison I don't want to break these chains



Mama she has taught me well
Told me when I was young
Son, your life's an open book
Don't close it fore it's done
The brightest flame burns quickest

Is what I heard they say
A son's heart's owned to mother
But I must find my way

*Let my heart go
Let your son grow
Mama let my heart go
Or let this heart be still

Rebel my new last name
Wild blood in my veins
Apron strings around my neck
The mark that still remains
Left home at an early age
Of what I heard was wrong
I never asked forgiveness
But what I said is done

[* Repeat]

**Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
So let this heart be still

Mama now I'm coming home
I'm not all you wished of me
But a mother's love for her son
Unspoken, Help me be
I took your love for granted
And all the things you said to me
I need your arms to welcome me
But a cold stone's all I see

[* Repeat]

Let my heart go
Mama let my heart go
You never let my heart go
So let this heart be still

[** Repeat]


I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world closing in
Did you ever think
That we could be so close,like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Chorus:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever

I fallow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change blows straight
Into the face of time
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Gunsi

Welcome to the jungle
We got fun 'n' games
We got everything you want
Honey we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money honey
We got your disease


Chorus:


In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your shun n,n,n,n,,n,n,,n,n,n,,n,n,,n knees, knees
I wanna watch you bleed


Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
I, I wanna hear you scream


Welcome to the jungle
It gets worse here everyday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me


Chorus


And when you're high you never
Ever want to come down, so down, so down, so down YEAH!


You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your shu n,n,n,,n,n,,n,n,n,,n,n,,n,n,,n knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your shun n,n,n,n,,n,n,,n,n,,n,n,,n.n, knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It's gonna bring you down!
Ha!



She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine






CHORUS x2
Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home (Oh, won't you please take me home)

Just an urchin livin' under the street
I'm a hard case that's tough to beat
I'm your charity case
So by me somethin' to eat
I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Rags to riches
Or so they say
You gotta
Keep pushin' for the fortune and fame
You know it's, it's all a gamble
When it's just a game
You treat it like a capitol crime
Everybody' doin' their time

CHORUS x2

Strapped in the chair of the city's gas chamber
Why I'm here, I can't quite remember
The surgoen general say's it's hazardous to breathe
I'd have another cigarette
But I can't see
Tell me that you're gonna believe

CHORUS x2

So far away x4

Capitain America's been torn apart
Now he's a court jester
With a broken heart
He said turn me around
And take me back to the start
I must be losing my mind
"Are you blind?!"
I've seen it all a mllion times

CHORUS x4

I want to go
I want to know
Oh, won't you please take me home

I want to see
Oh, look at me
Oh, won't you please take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home (Oh, won't you please take me home)

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

Take me down
Oh yeah
Beat me down
Oh, won't you please take me home

I want to see
Oh, look at me
Oh, won't you please take me home

I want to see
Boy, I'm gonna be mean
Oh, oh take me home

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home

I want to go
I want to know
Oh, won't you please take me hooooooome
Baby


November Rain


When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain


Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

SliČke:

MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



blog layouts

blog layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace




Image hosting

Image hosting




MySpace

MySpace



Blog images

Blog images



Myspace

Myspace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace

srijeda, 31.01.2007.

Za neke ljude...

Evo baš mi je sad teško zbog jebenog rukometa,tak mi ih je žal.Al bolje sad neg u finalu.Ne znam,teško je to gledat nekog dva tjedna svaki dan i onda odjednom gotovo.Na Džombu mislim,on je meni tako slatki.Kupila sam jutarnji di je on na onoj kao autogram kartici,baš sam happy,nosam to stalno za sobom.U školi je danas bilo nekako čudno,živciraju me svi.Mislim da kad jedan dan popizdim da ću opalit Neve pčo glavi da će se okrenut za 360°.Uglavnom,cura je glupa da gluplja ne može bit.Uvijek izvodi neka sranja i ponaša se4 ko dečko u pubertetu.Glupača.A ima još takvih glupača.Al nećemo o njima.I danas sam dobila dve petkeiz kemije,nemrem bilivit,od sedmog razreda nisam imala takav slučaj.Onda sam poslje škole vidla Baričku,jednu jako dragu curu.Sad se ofarbala u nešta kao crno,ili skroz tamno smeđe,nisam sigurna.Tak joj je ludo,izgleda strašno.I moj Frend se ošišao,baš joj je ludo,da mene sluša šišala bi se svaka dva mjeseca,al jebeš mene i moje mišljenje.E pa Frend,zaključak je:slušaj mene.
Sad mi je rekao Tin poslje škole da je dobio 4 iz biologije,baš mi je drago zbog njega.I eto ljudi,to je to,moram ići...Pusa svima!

- 14:06 - Komentari (9) - Isprintaj - #


utorak, 30.01.2007.

Samo danas...

Samo danas,svježe pecivo u Konzumu za 50lipa!Hehe,baš su te reklame blesave.Uglavnom neda mi se sad tu neke historije pisat.Novoga ima ništa,totalni idiotizam.Stvarno ne znam kaj bi više napisala,obećajem pametniji i veći post za vikend!A do tad,pozdrav!

- 14:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 29.01.2007.

Take me down to the paradise city...

Hay ljudi,evo napokon sam našla malo vremena za postić.Novo nema niš posebno,u školi je ok i tak.Bit će jebeno,napravit ću takvih sranja kad se desi neš šta će se desit vrlo brzo.Samo moj Danac mora brzo reagirat i napokon će se misterija rješit...Al neću vas zamarat s tim,ni vrijedno spomene.Da,danas smo si nas dvoje bili izuzetno dobri,uopće se nismo vrijeđali,normalno smo komunicirali čak cijeli dan,nekako mi ga je žao,dečko je u sranjima, malo si je sam kriv,al šta ću mu ja.E,u subotu je bilo fora,bolje je meni inače s Frendom i Tinom,al nije bilo loše.Bili smo malo u Aromasu i Frankopanu,a velik dio kod jednog dečka u stanu.Lik je ludilo,svi su bili tako jako pijani,crkla sam im šta su delali.Uglavnom,veliki dio večeri sam iglala play station s jednim likom.Došla sam oko pol tri,i morao me bratić vodit skroz gore da nas oba dvoje moja stara vidi.I da,išla sam oko pol deset,a stara mi je negdje od osam držala prodike,ono kao nemoj ovo nemoj ono.I to je to,neda mi se više pisat,čujemo se još koji dan.Pozdrav svima...

- 14:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #


subota, 27.01.2007.

Male stvari...

Evo nakon dugo vremena sam dobila inspiraciju da pišem o životno važnim problemima.Bolje za vas da ne čitate,jer svejedno niko ne kuži moju psihologiju.Uglavnom,u zadnjih par dana sam promatrala ljude oko sebe,doma i u školi.Ove moje doma je teško skužit,pa neću baš previše o tome pisati.Ne znam zašto,al sam si jako dobra sa starcima u zadnje vrijeme,a pogotovo sa starim.Mislim i sa starom,al ona plane lako za svaku sitnicu,a stari je uvijek smiren i sve,al baš svaku situaciju pretvara u zajebanciju.Samo sam skužila da je postao malo čudan,ništa loše,al kad meni stara prigovara,uopće me više ne brani nego šuti i gleda,a poslije kad nema stare onda mi o tome govori,al onako kroz neku zajebanciju.I onda sam ja skužila zašto je to tako.Objasnit ću to na jednom primjeru.Da ga ja sad pitam jel mogu van sljedeći vikend,odma bi me pustio,a da kad pitam staru,i ona mi naprimjer neda,on se njoj uopće neće suprotstaviti.Kasnije bi našao 1001 razlog zašto ne smijem van.Uglavnom,to sam ja ovako sebi objasnila.Jednostavno je,on se ne želi suprostavit mojoj staroj jer bi onda ona mislila da on nju ne podržava u načinu odgoja,i to je sigurno zato.A u mojoj kući je stara sve,kako ona kaže tako je.I svi smo se s tim pomirili.I nek bude tako,boli me,budem i ja jednog dana imala 18,a onda doviđenja Orlovac!Onda druga stva šta me muči je moja baba,ova koja živi s nama.Isto je postala čudna,samo šuti i promatra nas druge.Već sam par puta prošli tjedan sišla dolje,a ona je sjedila i gledala kroz prozor i šutila.Kao da je u nekoj depri,a kad je ja zajebavam,samo me ljuto gleda.Ne znam šta sam joj sad napravila,al kad sam je prije tako zajebavala,bar me cinkala starcima,a sad ni to.
Šta se situacije u školi tiče,stvarno je strašno.Ima nas 27,i nema teorije da ćete naći dvije osobe bar malo sličnog stava i ponašanja.Kao jedinstveni primjer ludosti mogu navesti Frenda.Mislim,nisam ni ja baš najnormalnija,al bi stvarno volila znat šta toj curi prolazi kroz glavu.Jedan me dan izluđivala da mi je došlo da je zaštekam sa šakom u glavu da ostane palačinka od nje.Mislim,super je ona meni i ona je jednostavno Frend,al kakvu nju pucaju gluposti to je teško objasnit.Neću vam to baš pisat,ipak je jedna od malog broja ljudi koje ja podnosim.Onda imamo Luku,teškog čudaka.Na početku je bio zanimljiv,a sad je već njegovo ponašanje postalo kritično.On recimo cijeli tjelesni hoda po dvorani,pa skače po nekim klupicama i pjeva pjesme,uglavnom od Metallice i Maidena.I onda kad prestane,kao da nije toga svjesan,sav se zacrveni i kad ga neko nešto od toga pita niš neće reć.A preko odmora isto izvodi gluposti,jučer je 15 minuta sjedio i lupao po klupi s prstima i po podu.Inače svira bubnjeve,pa je to nekako normalno,al opet o tome neće pričat.Druge baš nebi sad tu spominjala,dosta mi ih je i ovako.Čast izuzecima,a a to su rijetki,kao npr. moj Frend,Kikica,Kapusta,a ponekad su i Gabrić i Danko ok pa se i s njima da lijepo popričat.
Uglavnom,mene zanima jel sam i ja drugima tako čudna,jer sam ja ipak svjesna svojih ispada.A mislim da sam čudna,i drago mi je zbog toga,i Ainstain je bio čudan.E šta se fizike tiče rekla mi je profesorica jedan dan da rušim sve zakone fizike,i da ću bit novi Ainstain.Ak je tako,moram poradit na frizuri.
E sad sam se sjetila nekog ludog sna,od neku noć.Sanjala sam da imam dečka,onak bio je stariji dosta,možda je imao oko 22-23 godine.I bili smo u nekom kafiću na foru Palacha iz Rijeke,ak je bio ko tamo,i pričao mi je neke gluposti,ne znam točno šta,al se sjećam da je studirao povijest i grčku filozofiju.Baš je bio nekak spaljen,žasno ružan,al ja sam bila luda za njim.I zaključak je da nije bitan izgled,nego da je stariji!!!!Hehe,šalim se,nije ni u tome stvar.Mislim kome je bitno bilo šta,u kakve sam ja sve dečke bila zaljubljena,sad,mi dođe slabo.Živi primjer je Džomba,mislim nisam ja zaljubljena i njega,al on je meni tako jako užasno zgodan da je to strašno.Svi ono kao Losert,Zrnić,šta ti ja znam,al kad ja vidim Džombu,ma nema ljepšeg.Svjesna sam ja da je on ružan zapravo,al ne želim to nikako prihvatit.Kad vidim one njegove oči,ja sam gotova.Tak da kad got ga vidim na TVu počnem skićat i proizvodit čudne zvukove,onda me starci zajebavaju da ak nađem tak ružnog dečka da ga ne trebam ni dovodit doma.Moja bi mama bila najsretnija da se udam za Ančića ,Dalmatinac,zgodan,crn,visok,bogat…Nije ni meni to loše,al mi ništa od toga nije bitno.Osim da je možda Dalmatinac,hehe!Stvarno su mi najjadnije cure koje tako pate za nekim zgodnim dečkima i novcima,a nije im bitna prava sreća.Eto tolko pametovanja od mene,javim vam kak mi je bilo vani,cmok svima!

- 14:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #


He...posvojite virtual pet...



adopt your own virtual pet!


- 11:09 - Komentari (15) - Isprintaj - #


petak, 26.01.2007.

Petak...napokon...

E nemogu vjerovat da je konačno petak,misla sam crknut ovaj tjedan.u školi je bilo totalna ludnica,ja i Frend smo izvodili sranja svake dve minute.Neda mi se sad pisat šta,al možda i bolje da ne kažem.Jedva čekam sutra,idem van,nakon dva tjedna,i to me je jedva stara pustila.Al opet je problem šta idem s bratićem tak da neću bit ni s Frendom,ni Tinom,ni Tamarom.Al bitno da negdje idem.Planira ić on u Aromas il Frankopan,al meni se tak neda tamo.Uglavnom tam će bit neki njegovi frendovi s rukometa,i meni je sad trenutno problem ak si nađe neku žensku i ode s njom di će ja bit.Al valjda ću se skompat s nekim od tih njegovih.Baš mi se jebene stvari događaju.Kao prvo,stalno me opsjedaju neki idioti iz Draganića kaj idu u razred s jedni mojim frendom,ik idu mi više na zadnji jebeni živac,nek se jednostavno skače s mene!A druga stvar,ja si stvarno ne smijem dopustit da ak i bude šanse za nešto budem s onim dečkom...Jednostavno nesmijem...

- 14:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #


četvrtak, 25.01.2007.

Lagano hodam gradom korak po korak...

E tako,ne hodam ja gradom,nego meni jedan dečko lagano hoda po glavi!To je strašno,mislim da nikad nisam tak jebeno jako volila.Nemogu prestat mislit o njemu...Baš grozno,ono fakat me pere nervoza od toga,kak bi moja draga mama rekla.Usput,sad je ovaj jebeni snijeg sve poremetio,neću dobit starke dok ne crknem valjda,a trebala sam ići sutra.Uglavnom,u školi je prilično ok,skupljam neke petice lagano,zajebancija vlada i tako.Malo smo ja i Frend nabrijane previše na Danka,stalno se svađamo s njim,al niš ozbiljno,ta podjebavanja me čine sretnom.E stvarno nemogu više niš pisat,tak sa mživčana,niš ne jedem već dva dana,samo gutam sok u velikim količinama...Grozno,uglavnom,pozdrav svima,a najviše njemu...

- 17:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 22.01.2007.

Eh...

I tako,škola traje,dani prolaze uzalud...Novo nema ništa,osim da me jebe sve živo u životu.Ne znam šta mi je,al mi je stvarno teško.U školi nije tako loše,al zato neke druge stvarčice...Nekak mi je to teško za priznat,al ja užasno jako jako jako jako jako volim jednog dečka.Nezna on to,al je očito idiot kakvog svijet nije vidio kad to ne kuži,ono stvarno.I tako sam ja sve jadnija i jadnija,al ne znam,jedina sam ja problem,jer kad bi samo nekom rekla da mu nekak usput to kaže,moglo bi bit nešto.AL opet,ja ne želim da bude išta,jer više niš nebi bilo ko prije.Komplicirano je,al tako je kako je.Sutra idem na neko predavanje u knjižnicu za mlade o nekom spolno prenosivom virusu,raska nam je napričala gadosti o tome da mi je slabo.Al to uopće nije sad bitno,bitno je da ja nekon dugo vremana volim nekoga.Mislim volim ja više ljudi,al ne na taj način ko njega.Baš sam očajna od toga,mogla bi se ubit,a samo zbog tog šta sam debilna glupačai nedam da mu to neko kaže.Zapravo niko ni ne zna ko je on,već jedno duže vrijeme govorim da sam zaljubljena,al neznam u koga!Svima je to jako slatko i simpatično,a ja pucam od muke....Znam da ak nekom kažem,uvijek će se nać neko ko će mi to uspjet sjebat.Al uvijek je tako,prije ona glupa debelonoga kurvetina,a sad bilo ko,svejedno me od 27 ljudi iz razreda podnosi troje,eventualno četvero.Stvarno ne znam zašto,mislim dobra sam ja cura,nikom ne želim zlo,osim nekima,l za to imam razloga...Ma uglavnom,najjebenija stvar na svijetu je ljubav,sigurno...I to je sve šta imam za reć,jebeno boli...

Image hosting

Image hosting

- 20:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #


nedjelja, 21.01.2007.

Myspace

Myspace




Bigoo

Bigoo




- 12:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #


subota, 20.01.2007.

Za veeeeeeeeeeeeeliku curicu...


Sretan rođendan ti,sretan rođendan ti,sretan rođendan Petra,sretan rođendan ti!


Image hosting

- 11:38 - Komentari (8) - Isprintaj - #


petak, 19.01.2007.

Malo o Hladnom pivu...

Kada su kretali davne, 1987. godine u osvajanje hrvatske, glazbene estrade i to one koja naginje punku i rocku, vjerojatno nisu mogli ni zamisliti da će se tako dugo održati gore, na samom vrhu. Iza Hladnog Piva do danas stoji pet studijskih albuma, te jedan snimljen uživo u Tvornici. Ovaj posljednji, netom izašli, uz dužno poštovanje minulim materijalima, najkvalitetniji je materijal ikad snimljen od strane poznatih veseljaka iz zagrebačkog naselja Gajnice.

"Šamar" je uradak kojim se Hladno Pivo definitivno smjestilo na čelnu poziciju naše punk scene, te su sasvim zasluženo preuzeli žezlo dugo nošeno od strane KUD Idijota. Album je prava sublimacija humora, direktnosti, te satiričke pa pomalo i cinične borbe protiv svih oblika mediokritetizma i raznih fobija koje nas okružuju u ljudima koji za to imaju najmanje razloga. Zato je "Šamar", koji je ujedno i početna pjesma na CD-u, žestok udarac onima koji se svakodnevno smješkaju na TV-u, sole nam pamet, a većina njih imaju i više nego previše 'putra na glavi'. Osim onih malobrojnih koji su uspjeli progovoriti o nasilju nad ženama, Hladno Pivo se uvrstilo i među njih, te naglasili da to nije nimalo bezazlena situacija dan danas, jer ima onih koji su izvana strašno nježni i dobri, a kod kuće rade 'dar-mar' nad slabijima od sebe. Iz toga razloga, "Šamar" je pjesma koja ima strašnu težinu, bez obzira radilo se tu o punku, rocku ili nekom drugom smjeru u muzici.



Kako je hip-hop i rap u novom mileniju uzeo maha, pa bivamo svakodnevno, na TV-u, bombardirani izuzetno jakim tamnoputim mladicima i isto takvim atraktivnim plesacicama, nastala je stvar "Teško je ful biti kul" koja je vokalna suradnja Hladnog Piva i Ede Majke kao dvoboj punka i rapa. Mile progovara kako ne može sa takvom tjelesnom konstitucijom i 'ovako malom domovinom' parirati takvim orijašima koji dignu dva puta uteg i imaju šta pokazati, a s druge strane nemaju ništa reći osim tučnjava u kvartu, skupocjenim satovima i zanosnim ženama. S druge strane, niti Edo Majka ne ostaje dužan Miletu, "...ti si ostao inventar Jabuke...", te tako, zajedno, tvore cjelinu kao jedan zaokret u muzici koji je napravio bum posljednjih godina.

"Zimmer frei" je drugi singl izašao sa ovog albuma, a govori o tipičnom obliku razmišljanja na ovim prostorima kako ustvari ništa ne trebamo raditi, a lova će kapati sama od sebe, "...objesi zimmer frei, lezi pod palmu i uživaj", tj. dragi turisti će nam poslati svoje novce, a neće niti doći. Mile je nastavio sa zanimljivim problemima seksualnosti koje je započeo na prošlom albumu sa stvari "Kad ti život udahnem", objašnjavajući svoj uzvišen odnos s lutkom za napuhavanje. U pjesmi "Mlohava ćuna" mori ga pak problem oko najdraže, muške igračke koja nije ono što je nekad bila, a sve to podržano je svima poznatom muzikom "Let it be" od Beatlesa, te dionicom zbornog pjevanja.

Kako bi prikazali da u današnje vrijeme postoji svega, a to znači da se o tome može i javno izreći svoje mišljenje, pjesme poput "Ljetni hit", te "Frizerska pjesma" sasvim su oprečne, a ustvari se dotiču iste teme. Prva govori o homoseksualizmu i njemu kao sastavnom dijelu ne samo današnjeg ljudskog društva, a druga o mržnji skinheadsa prema takvom obliku ljubavi. Najveća satira "Frizerske pjesme" je ta, što je dobrim djelom popraćena muzikom koja podsjeća na onu koja se svirala na dvorovima u minulim stoljećima kad su muškarci (čitaj: kraljevi, baruni, prinčevi itd.) hodali u tajicama, mazali se puderima i bili feminizirani. Nagli prijelaz na žestoki punk slijedi u refrenu gdje Mile objašnjava da sav gnjev akumuliran u jednom tipičnom pripadniku gore navedene supkulturne skupine kontra homoseksualaca ne bi postojao "...da si imao ljubav kao sigurnu luku...".

Zaista sjajno kako se ustvari može odjednom progovoriti oko dvije, za nekoga, potpuno nespojive stvari. Hladno Pivo je i u tome uspjelo i uz sav taj fini humor kojim ismijavaju one najniže oblike ljudskog primitivizma stavljaju se uz rame Davida Byrne iz Talking Headsa koji je uistinu znao napisati i ispjevati humor u pravom smislu te rijeci i fino ga upakirati.

Na G.A.D.-u je Mile zavodio riječima iz pjesme "Razmišljam", a danas to čini puno finije u pjesmi "Dobri prijatelji". "Cirkus" je hardcore pjesma sa definitivno ne-hardcore rijecima, a s obzirom da su se na ovom albumu šalili apsolutno sa svima, mogli su to učiniti i s HC-om. "Čekaonica" je stvar opčinjena problemima birokracije u našoj državi, ali šta je tu je, bitno da je imamo, rekli bi neki. Dionica solo pjevanja u njoj, koja prokleto podsjeća na klapsko pjevanje i vuče na njihove ideologe, već navedene, KUD Idijote.

Kako je i Hladno Pivo ostavilo pjesmu "Par pitanja" za sam kraj, tako sam je ostavio i ja. Ako je Šamar bio šamar, onda su "Par pitanja" šamarčina svim onima koji se predstavljaju kao lažni zaštitnici, a ustvari nemaju sluha i volje napisati, a da ne kažemo pomoći ovakvim slučajevima kojih je u našoj zemlji puno previše, donedavnim braniteljima koji više nemaju kome se obratiti. Upravo o tome govori ova pjesma, gdje se jedan takav čovjek nalazi pred rubom i za kraj moli Svevišnjeg za pomoć, da mu samo odgovori zašto se to dogodilo, ako je bio prvi kad je takvih bilo malo i kad je trebalo imati muda, a danas mu, poslije svega, nije ostalo ništa.

Što reći osim da je Hladno Pivo danas bend koji će uz neke svoje pjesme, one malo mekše, čak i proširiti publiku, ali će definitivno i zadržati stare ljubitelje njihovog tvrdog punk zvuka. Današnji vladari hrvatske punk scene su definitivno Hladno Pivo.

- 14:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #


Evo mene napokon...

Nakon puno dana evo mene nazad.U školi je totalno sranje,ništa ne učim,počinjemo s testovima a ja ne da ne učim,nego ni ne gledam knjige.Novo nema ništa posebno,osim da se,kako vidim povećava broj ljudi koji me mrze,a stvarno neznam zašto.Al znate kako kažu,bolje da vas mrze zbog toga što jesi,nego da te vole zbog nečega što nisi.I tako,danas samo ja i moj Frend skoro najebale.Poslje škole smo misle ići u Ziher,ikak smo išli između neke dve kućice,ma ni pol minute poslje nego šta smo prošle je otpao komad žbuke.Sve mi se čini da bi nas klopio po glavi,al imamo sreće,za neke nažalost.Onda sam odlučila da se više neću zamarat zbog gluposti jer mi se ne isplati.Možeš crknut tek tako,bez ikakvog predhodnog upozorenja.Al nemogu se ja bit smirena,užasno ću poludit.Mrzim jednu curu,mrzim je tako jako da sam je u stanju ubit,takvo stvorenje ko šta je ona niko nije vidio.Mislim da bi Tin mogao znat o kom govorim,a vama ostalima i nije tako bitno.To je sve ,drugo mi se neda niš pisat,popodne idem do grada,van nesmijem više,i to je to.

- 14:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #


nedjelja, 14.01.2007.

Eto tak...

Od sad ću malo rijeđe pisat postiće i komentirat jer počinje škola,a kad počne škola moja stara se pretvori u zmaja i puno toga ne smijem,pa tako ni na Internet.Al to se da riješit,tak da vas neću zamarat.Jučer mi je stara isto poludila,i to zbog Tina.Nije on izravan kriv,al da mi nije rekao to što mi je rekao,ja nebi napravila to što sam napravila.Ovo ljeto smo ja i moj Frend izvodile neke gluposti i slučajno smo zapalilie malo tepiha u mojoj sobi.Onda sam se ja sjetila da taj dio obojim sa temperom jer imam neki zeleni tepih pa se zelena tempera odlično uklapa.E i onda je moja draga mama kupila nešto za čiščenje stolaca i tepiha,pa je ljepo išla čisti moj tepih.I onda se normalno od toga ta tempera maknula,i ostalo je onako smeđe bijelo,onako kad nešto malo zagori.Onda je nastala opća natjera mene,okrivila me da pušim,i to još u sobi i da nisam normalna.A stvarno to nije od toga,al šta ću joj reć drugo.Uglavnom,stari ju je nekako smirio.Onda samo je nas dvoje jedva nagovorili da me pusti van.E al je rekla da ak budem smrdila po dimu da se mogu oprostit sa životom.
Išla sam s Frendom i Barićkom u Ziher.Nekak su me nagovorili,i sad mi je žao šta prije nisam išla.Baš mi je bilo ludo,ima dosta poznatih i svi se zajebavaju.Tamo me neki lik stalno zajebavao,malo je smješan,kaže da ima 18,al mi se čini da mu fali malo zubi jer nekak čudno priča.Uglavnom fora je lik,teški komedijaš.Onda smo išle ispratit arićku,a ja i Frend smo još malo ostale.Onda smo sreli Tamrič,Zrinku,i moje bog frendove,Tina,Lizota i Perota.Onda smo se malo još s njima zajebavali i tako.Danas sam malo učila anatomiju i skužila sam da to i nije tako strašno.Sutra u školu,pa tako pet mjeseci,grozno.Baš sam u fazi nagovaranja stare da idemo u Zg sutra po nove strake,al čisto sumnjam.

- 15:05 - Komentari (16) - Isprintaj - #


subota, 13.01.2007.

Friendster images

Friendster images




image hosting file

image hosting file




Images for your blog

Images for your blog







Customize your blog

Customize your blog

- 11:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #


R.I.P.

E Frend...Stvarno mi je žao no ...Al tako je moralo biti...Znaš da postoji Krešo...


Bit će sve ok...Ne se bedirat...Cmok-cmok!

- 11:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #


petak, 12.01.2007.

Don't worry...be happy

Jučer sam imala takav show da mi je slabo kad se sjetim toga.Počet ću po redu da možete sve skužit.Krenula sam učit anatomiju,onda sam opet išla brojat kolko imam stranica.Kad sam oduzela sažetke i sva ta sranja,sa 42 str. se smanjilo na 37.str.To mi opet nije baš bilo zadovoljavajuće pa sam opet listala stranicu po stranicu i označavala šta mi je bitno,a šta ne moram znat.Na kraju,kada bi sve to napisala kao u jednoj normalnoj knjizi nebi bilo više od 20 stranica.Odma mi je to bilo utješavajuće,ipak je to duplo manje.Odlučila sam da ću danas naučit pola,sutra pola i to je to.Tako da sam onda išla malo gledat tv.Baš je bila ona serija sa onom slatkom malom,Puna kuća.Kad je to završilo palo mi je napamet da bi se mogla ići malo igrati sa malom Teom.To mi je susjeda mala,ima 2 i pol godine.Ludilo je mala,učim je ja već sad od Hladnog piva pjesme,treba djete od malih nogu usmjerit na pravi put!Nazovem ja mamu njezinu jesu doma da bi ja došla,veli ona d me baš htjela zvat,da moraju ići u grad,a da je nebi htjela vodit jer je malo prehlađena.Odem ja odma tamo,njezini odu isto čim sam došla.Baš smo se ljepo igrale i bila je dobra,pjevala mi je Ne volim te od HP,i tako.Onda je rekla da joj se piški,a od ljeta je uče na tutu al neide joj baš.Dok sam ja našla tutu,ona se ljepo upiškila u gaće.Mislim divno,odma je počela plakat,morala sam ju smirivat pola sata.Mislim si ja,boli mene briga,navukla sam joj pelenu i čiste hlačice i svi sretni i zadovoljni.Onda smo se dalje igrale,gluposti delale i tako.Al nemože s njom nikad proć mirno nego uvijek nešto izvoljeva.Bila je gladna i onda sam joj morala kuhat Čokolino.Ona je sjedila u kuhinji,ja to delala,kad ona odjednom:Gle Nina,miš,miš tlči!
Velim ja njoj da me ne zeza jer neće dobit Čokolino.A inače sam ja nju strašila s mišom kad je bila manja a nije slušala.Sad se tako igramo,ona kaže da ide miš,pa je ja nosim kao da bježimo od miša.Skuham ja njoj taj Čokolino,sjednemo mi na pod,ja nju hranim,zajebavam ju,kad ono stvarno kraj nas protrči miš.Ja sam polodila,počela sam vrištat,al neznam zašto.Nije da se bojim,nego mi je bilo odvratno jer sjedimo na podu,a on onuda trči i sere.
Niš,počela i Tea skičat,ja uzmem nju i Čokolino pa k meni.Kad su njezini došli iz grada nastala je cjela potraga za tim mišem.Na kraju su ga naši ispod fotelje na razvlačenje.Unutra su imali neke jastuke i to im je sve izgrizao,mala napast.I tako sve je dobro prošlo,a zaključak je da nebi morala te strahote proživljavat da sam učila!

- 11:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #


srijeda, 10.01.2007.

New...

Evo imam i ja novi dizajn...više nisam obična...

- 12:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #


Ludilo...

Danas mi je baš nekako zakon dan.Naspavala sam se pa mi je odma bolje,a i vani je lijepo.Tek da znate,jučer sam učila,ne baš previše,ali jesam.Zapravo jako malo,ni deset minuta.Nisam ništa naučila,ali sam skužila da imam oko 40 stranica za naučit.A kako mi je krenulo neću to nikad zapamtit.A nema veze,izvući ću se već nekako,pametna sam ja.
Baš nešto previše za napisat vam i nemam…Užasno mi je dosadno,svi m idu na živce…I to je stvarno sve…Evo vam riječi pjesme:
I won't go away
Right here I'll stay

Stand silent in flames
Stand tall 'till it fades

Shoot me again
I ain't dead yet

Shoot me again

All these shots I take
I spit back at you
All the shit you fake
Comes back to haunt you

All the shots

All the shots I take
What difference did I make?
All the shots I take
I spit back at you

I won't go away, with a bullet in my back
Right here I'll stay, with a bullet in my back

Shoot me take a shot

I'll stand on my own, with a bullet in my back
I'm stranded and sold, with a bullet in my back

I bite my tongue
Trying not to shoot back
No compromise
My heart won't pump the other way

Wake the sleeping giant
Wake the beast
Wake the sleeping dog
No, Let him sleep



To je Shoot me again od Metallice,baš mi je fora pjesma…

- 10:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #


utorak, 09.01.2007.

Fucking shit...

Evo ljudi,samo da kažem kako sam bila u pravu jučer da neću ni pogledat anatomiju.Cjelo popodne sam gledala one blesave serije na RTLu,neke već po peti put.Al danas stvarno hoću učiti,stara mi ide popodne zubarici u Ozalj,znači da je neće biti bar dva,tri sata.A kad nema nje,nema ni starog jer je on vozi tamo.Kad sam sama nekako najlakše učim,mogu se derati na sav glas,visit na lusteru,uglavnom šta got hoću.A kad su moji doma,smeta mi kad pričaju.Ak ja na glas onda mi se smiju jer je to njima sve smješno…Mislim mišić se zove serratus,oni se tome smiju ko klinci iz šestog razreda.Jučer ih isto nije bilo doma cjelo popodne,ali nije bio dan za učenje,a sve se bojim da neće ni danas biti.
Sad sam baš skužila kako sam ja mentalno zaostalo biće.Kada sam na početku osmog razreda dobila mp3,stavila sam si nekih stotinjak pjesama koje su mi najbolje.Otada ja ne prestajem slušat te pjesme,već dvije godine iste.Dodam si ja neke nove,al nije to baš puno.Pa evo vam popis tih pjesama da vidite šta to mene na životu već dvije godine drži:
Plavi orkestar-Odlazim,Azra
Iron maiden-2minutes2midnight,Can I play with madness,Iron maiden
Azra-A šta da radim,Jonny budi dobar
Hladno pivo-101,Anoreksik,Blagdanska pjesma,Buba švabe,Dobri prijatelji,Grčenje ispred pojačala,7.noć,Aleksandar Veliki,Bila je,Fur immer punk,Ljetni hit,Pjevajte nešto ljubavno,Nema više,Studenska,Tema je žena,Teško je ful biti cool,Zimmer frei,U ritmu dlakave guze,Heroin,Debeli
Bon Jovi-Bed of roses,Blame it on the love of rock and roll,Blaze of glory
RHCP-By the way,Snow,Dani
Aerosmith-Come together
Billy Idol-Dancing with myself,Shock to the system,Sweet sixteen
Psihomodopop-Frida,Kad sam imao 16
Gunsi-Given the dog a bone,Knockin' on heaven's door,Mr.Brownstone,Nightrain,Paradise city,Sweet child of mine,Civil war,November rain,Welcome to the jungle
Green day-Basket case
Black Sabbath-Heaven and hell,Paranoid
Alice Cooper-I'm your gun,Poison
Kim Wild-You keep me hanging on
Zabranjeno pušenje-Lutka s naslovne strane,Yugo 45,Nedjelja kad je otišo Hase,Anarhija all over bascarsija,Guzionjin sin,Kino prvi maj,Splitska princeza,Kad dernek utihne,Zenica blues,Karabaja,Bog vozi mercedes,Šeki is on the road again,Pišonja i Žuga u paklu droge
Metallica-Mama said,Seek and destroy,Shoot me again
Scorpions-Wind of change,Always somewhere,Piece of meat,Ave Maria
Deep purple-Smoke on the water
AcDc-t.n.t,The Jack
Animals-The house of rising sun
Razni izvođači(Hajdukove pjesme)-Bili su bili,Bila vojska,Ako te tko pita,Hajdučka,Torcida,Torcida razara sa sjevera
I to je to,ima dosta toga.Drugo nema ništa,ne znam šta bi još pisala,za danas je to dosta.E da,Čini se da će Rukavina ipak od sljedećeg tjedna počet trenirat i počet igrat za Hajduk odma kad počne proljetni dio prvenstva.Bit će jebeno ovo proljeće,Hajduk stvarno ima jako kvalitetne igrače,a šta se Dinama tiče…Samo se sjetite kad je bilo veselo u Dinamu kad su isto Hajduku oteli par igrača skoro kad su već potpisali za Hajduk.Bili su ligi za ostanak…Da vam nebi bilo tako sad s onim dečkima iz Varteksa…Sve je to Grgićeva taktika…
Ajde ljudi,pozdrav svima,i ostavljajte mi puno komentara…








- 12:57 - Komentari (16) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 08.01.2007.

Fucking day...

Ej ljudi,evo mene opet.Danas sam imala buran dan,iako još ima puno do kraja.Jutros sam se probudila oko pola sedam jer sm išla u grad po mjesečnu.Crkavam i sad od spavanja,neznam kako ću sljedeći tjedan u školu.U busu je bio vozač kojeg ne mogu smisliti,odma mi je dan pokvario.Kad sam došla na autobusnu već je bilo ljudi ko petkom na placu.Čekala sam dobrih sat vremena u redu,sve oko mene same babe i starčeki.Sad im je grad poklonio besplatne godišnje karte pa idu svi po to…I oni koji idu svaki dan nekud,a bome i oni koji ni neznaju kako autobus izgleda.Uglavnom gluposti.Onda sam već bila mrtva umorna od čekanja tamo pa sam otišla u Mozart na cappucino.Tamo sam ko budala sam sjedila,al bio je neki fora konobar pa se malo zajebavao sa mnom i tako.Baš je lud lik,nije nešto posebno zgodan,al je lud.Poslije tog Mozarta mi je opet sinulo da bi mogla ić tražit kariranu košulju.Ali,sjetila sam se da babi moram ići na željezničku ić produžit onu režirsku.I tako ja pređem cjeli grad,žurim se ko budala da stignem na bus u pola jedanaest i da još pogledam te košulje,dođem tamo i veli meni ženska da nemogu dobit kartu jer nisam donjela odrezak od zadnje mirovine.Htjela sam joj zabiti onu iskaznicu u usta da nikad više ne progovori.Krenem ja dalje po tu košulju,srtenem bratićevu ženu i ona me ljepo tamo napadne usred grada,pred svim ljudima da pušim.Mislim,stvarno je glupa,možda sam smrdila po dimu jer je noaj konobar pušio,ali ja stvarno nisam.A već sam svima rekla da mi to cmakanje ide na živce,da me sto puta vidi u gradu sto puta bi me poljubila.Da nema tu glupu naviku,nebi osjetila da smrdim po dimu i ljepo bi popričale,svaka nastavila svojim putem i gotovo,al ne,mora ona mene sramotit po gradu.E šta se te košulje tiče,poludit ću.Skoro sam sve dućane u gradu prešla.Tolko o razvijenosti Karlovca,kad tražim žensku kariranu košulju gledaju u mene kao da sam s Marsa pala.Dobro,mislim si,crknite svi,kad se jednom preselim u Split kupovat ću samo te jebene košulje,tamo ih sigurno ima.Palo mi je napamet da si tražim mušku,al najmanji broj.Šta je da je,muških ima pun grad.Najmanji je broj 42,i to mi visi do koljena.Al stvarno glupost,visoka sam skoro metar i osamdeset,neznam kak je onda nižim curama.Uglavnom,prešla sam sve dućane i ništa.Sjetim se ja jednog kineskog,al mislim si da tamo sigurno nema.Uđem ja,pitam žensku jel ima košulja,veli ona da da,imaš tamo slobodno si pogledaj.A ono ljudi moji carstvo kariranih košulja,nema kakve nema.Skoro sam počela plakat od sreće.Pitam ja kaoji je najmanji broj,veli ona meni 39.Izvuče mi tamo par modela kojih je još bilo 39,ja sva u šoku.Probam jednu ,ko po meni krojena.Ništa uzmem ja tu,onako tamno i svjetlkije plave crte i bijele kockice,veli ona meni 50kn.Jedna šta sam probala u Amadeusu je bila 270kn,tak da sam odlično prošla.Onda sam prošetala jedan krug po gradu,pa na bus.A u busu gužva,nemaš se di okrenut.Vidim ja unutra babu svoju,išla je po penziju,tamo pada u nesvjest,lude babetine joj gaze po nogama a ima proširene vene.Niš,mislim si ja,šta ti mogu.Vidim ja,ona dela sve čudnije face.Proguram se ja do nje,pitam je šta joj je,veli ona nije ništa.Dobro,mislim si ja da nije,okrenem se da ću se vratit nazad,bili su neki dečki iz Šišljavića koji nekad dođu u Tommy,a mene neki stari blis s laktom u rebra.Počela sam padat u nesvjest,smračilo mi se pred očima,usta osušila.Stari se tamo zvinjava,meni se vintalo koda me neko s željeznom kuglom opalio po glavi.Jedva sam nekako dočekala da izađem van iz tog glupavog busa.I onda sam došla doma,ono se peć ugasila.Nisam htjela babu uznemiravat pa sam sama u akciju krenula.Zasrala sam sve s pepelom i iz kamina sam nosila žar u tu peć pa mi je sve po podu popadalo.Onda sam lijepo to išla usisavat,pa mi je palo napamet da bi se mogao zapalit usisivač ako je to još vruće.Vrag mi nije dao mira,išla sam raskopavat usisavač da dođem do vrećice.Normalno,nit znam kako pa sam lijepo sve sjebala.Više neznam vratit vrećicu nazad,a od žara ni ž.Za poludit,ubit ću se.Sad idem jest i malo gledat tv,a popodne ću malo učit anatomiju za test…Al vjerovatno neću jer će bit nešto na TVu ili tako slično…Uglavnom,idem sad…Pozdrav svima!

- 13:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #


nedjelja, 07.01.2007.

Još jedna u nizu...

Kao prvo,želim čestitati Božić svim pravoslavnim vjernicima.
Danas je opet nedjelja,to mi je najgori danu tjednu.Ne znam zašto,ali kad je škola,subotom i petkom delam guposti,a nedjeljom učim…To je valjda zbog toga.
E danas su išla neka dva lika iz mjesne zajednice i skupljli su novce za one ljude šta im je kuća izgorila.Baš sam bila sretna zbog toga,da i u ovom pokvarenom svijetu ljudi pomažu jedni drugima.Kao davalo se 100kn,što je prilično ok broj jer na Orlovcu ima oko petsto kuća,pa da je samo 400 ljudi dalo 50kn,to bi bilo 20 000 kn.Ali dalo je sigurno više ljudi od 400,a i na popisu sam vidjela da ima puno ljudi koji su dali i više od 100kn.Ja sam isto ispala divna i krasna jer sam dala svojih 150kn.Imala sam nešto love ušteđene za starke,a znam da će tim ljudima to biti puno potrebnije nego meni.
Bila sam i kod bake danas,baš je bilo bezveze.Cijelo vrijeme sam gledala tv.A šta ću drugo,baba ima svoje priče,samo me tjera da jedem.Da sam tamo mjesec dana kladim se da me moji nebi prepoznali kad bi se vratila jer bi imala 100kg.
Sinoć sam malo u gradu bila,to je bilo puno luđe nego kod babe.Marija i jedna cura su bile u Ziheru,to je kafić di izlaze rockeri i slični,al ja tamo ne volim ići.Kad se otvorio,ove godine taman negdje kad je škola počela,ja sam stalno navaljivala da idemo tamo,al niko nijehtjeo.Onda je Marija par puta išla van kad ja nisam,i to nikud drugud nego u Ziher.Sad je meni glupo ići tamo jer se svi znaju,a ja skoro nikog.Tako da smo ja i Tamara,jedna cura s kojom sam išla u osnovnu,namjeravale ići u River.To je pak potpuno suprotno,teški šminkeraj.Al ja nisam ni tamo htjela jer mrzim tamo ić,svi su napuhani i umišljeni.Tako da smo ja i moja Tamči cjelu večer blejale po gradu.Al bilo je ludo,vidli smo stvarno puno poznatih ljudi.Prvo smo išli vidit koga ima na klizalištu.Tamo smo srele Danka,jednog dečka s kojim idem u razred.Ima tri komada,i pitam ja njega jel uči,veli on da anatomiju može u jednom danu naučit,za matku je neš rekao nisam ga skužila,a da latinski niš ne kuži.Samo mi nije jasno ako može anatomiju naučit u jednom danu zašto nije naučio dok je trajala škola,jer je rekla profa da će ga pitati.Al nema veze,nije bitno.Tamo su bile Matea i Kety,one su isto išle s nama u osnovnu,al ne u isti ratred.Mateja ide i sad s Tamarom,u ekonomsku,a Kety u Zagreb za zubotehničarku.Veli da je ludilo,živi u domu i da se po cjele dane blesiraju,a da po noći uče.Misle smo ići u Sidharfu na sok s njima,al su imale klizaljke pa im je bilo glupo.Onda smo srele neke klince iz 7. razr. pa smo malo njih provocirale.Onda samo naletile na jednu Ninu i Petru,isto s Banije pa su one dalje s nama išle.Kasnije je Nina otišla s dečkom,a mi s jednom Anjom i Petrom u Mc Donald's jer sam ja imala u torbi ruma pa sam htjela kupit Colu da to popijem.Tamo je opet bio Danko,s nekim ženskicama.Onda je Tamara poludila jer se ona kao nešto zanima za njega,a ne bi ih sparila da sam Bog.Pokušavam od kad je škola počela.Ona ne poduzima ništa,samo se glupavo smije,a on ne da ne reagira,nego neće čuti za nju.Uglavnom,onda su u Mc Donald's došli neki likići,oko 20ak godina.Sjeli su tamo do nas,a ja crkavam od smjeha ko neka luđakinja.Inače,meni je dosta gutljaj nećeg alkoholnog da se počnem ponašat dosta veselo.A i prije nego šta sam išla sam popila bambus,dva prsta cole,ostalo vino.Onda smo se mi uglavnom glupirale tamo,oni isto nama crkavali od smjeha i tako.I onda sam morala doma.I to ne u jedanaest,nego petnaest do jedanaest jer je jednu curu u petak ulovila policija malo poslije jedanaest.A stvarno nije ni bila u gradu nego je od ake išla koja živi par kuća dalje.Priveli su je,zvali strace i morali su platit 400kn kazne.Meni je mama rekla da ak mi se to desi da će im reći da ona nema 400kn i da budem tamo dok ne dobije plaću.Ja bi to nekak volila,čini se fora…
Uglavnom,to bi vam bilo to,čitamo se uskoro…

- 18:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #


petak, 05.01.2007.

Treba pobiti sve…

Baš me sad ovih dana muče sranja oko Sadama.Sad se ovi idioti iz onog nekog udruženja za ljudska prava bune šta su ga ubili.A njih isto treba protrest na električnoj stolici pa bi se možda dobili.Čovjek,ak ga se može tako nazvati,ubije neznam kolko stotina ljudi i sad je nešto čudno šta su ga ubili…Daj molim te,svijet bi bio ljepši da tako ubijaju sve ko napravi neki veći zločin.Ne znam jel se sjećate,al pred par je godina jedan lik u Petrinji ubio ženu i neke njezine prjateljice.Osuđen je na neznam koliko godina zatvora.On oduzme tri ljudska života,i zatvore ga u neki jadni zatvor.Sve bi bilo ok da je on ostaou tom zatvoru,al pustili su ga van jer se uzorno ponašao!Jedna moja frendica je studirala u to vrijeme na Pedagoškom,umrla je od straha jednom.Kak je živila malo dalje od faksa,ujutro je išla pješice,i kak je bio polumrak nije se dobro vidlo.U jednom se trenutku okrenula i taj lik je išao za njom.I sama je priznala da je bilo mračno i da se nije dobro vidjelo,al da kako je ono po novinama stalno bio,misli da je on.Nije ona mislila da bi joj on šta napravio,al zasrala se kad ga je vidla.Mislim,kakva je to država i zakon,ubiješ dva-tri čovjeka,strpaju te u buksu,lijepo se ponašaš,uvlačiš čuvarima u guzicu(doslovno) i vani si prije nego što se oni jadni ljudi koje si ubio ohlade.
Ali,da su tog lika iz Petrinje ubili,ne objesili,da su mu ono nešto pustili u krv da mirno umre,pa tako svakome ko nešto jako loše napravi…Ja vam kažem,ne bi broj mrtvih iz godine u godinu rastao.A ovako,riješiš se nekog kod ne podnosiš tek tako…
A šta se stradalih u prometu tiče,i tu je problem u zatvoru.Sad će opet ukinut ono 0.0 promila,iako do sad nije baš ni to pomagalo.Stvar je u tome da se subotom npr. dečko od dvadesetak godina napije ko konj,sjedne u auto,pa ajmo riskirat,šta sad,ubijem nekog,ubijem.A drugi se isto tako nalije,al mu je stari velika faca pa se ne boji murije jer zna da samo kaže.ZNAŠ TI KO JE MOJ TATA?I policajac se zasere,ovaj mu da 200 kn i svi sretni.Osim obitelji onih koje isti taj tatin sin pregazi 200m poslije…A policajac pobjegne,kao da ništa nije vidio,ipak za 200 kn može i svojoj ženici kupit neki jeftini parfem,a i pošteno se nalit u nekoj krčmi.I tako naša država funkcionira,svi se prave zadovoljni i da im je ljepo..Jadno je jedino što neki od toga izvuču deblji kraj,a to su rijetki…Ostali pate…

- 20:03 - Komentari (17) - Isprintaj - #


Strava prava…

Danas se dogodio jedan strašan događaj,bilo mi je slabo cjeli dan.Ja živim u jednom,kao predgrađu Karlovca.Svi znaju sve,prave se fini i ljubazni,a zapravo samo tračaju jedni druge.S nikim nemam tu posla,a ni ne namjeravam imat u skoroj budućnosti.Uglavnom,danas moj stari ja igramo Wormse i rikne mi kompjutor.Ja ga upalim,on rikne opet.Sjedim ja,stari me gleda,kad odjednom,čujem ja vani kako zavija nešto.Opet se ja i stari gledamo,veli on meni da odem pogledat kroz prozor šta je.Kako se ja približavam prozoru,to zavija sve jače i jače.Maknem ja zavjesu,kad ono piče po cesti vatrogasci.Ja zovem starog,on odma izleti van da vidi šta je.Normalno,zanimalo je i mene,pa sam išla van al bolje da nisam.Ja izađem z kuće,a ono sve zadimljeno i jako vruće.Izađem ja u dvorište,kad ono gori neka jadna,mala kućica.Dok sam ja došla van,si susjedi su stajali i gledali šta je,oni vatrogasci zavijaju,živi užas.Srećom,niko nije stradao.U toj kućici su živjeli jedan stari deda i njegova žena,onako ok ljudi,malo čudni,al ok.On je meni tako drag,njega niko ne voli jer ima nekih psihičkih problema i ponekad se napije pa onda viče,al to je u toj mojoj selendri sasvim normalno.I sad kreće priča,dođe do mene neka žena,starija,šta se baš i njie podnosila s tim dedom.Gleda ona,pa kao onako cmokče kao da joj je žao,i onda ljepo veli:NEKA,NEKA,TO GA JE BOG KAZNIO,NEKA GORI…
Pa mislim,meni je došlo da je nabijem s nogom u guzicu da odleti u tu kuću i da izgori.A šta je najjače,istoj toj glupači je pred desetak godina isto gorila kuća,al onda nije bilo neka,neka,nego je molila tu ljude ko će je primit preko noći da ima di spavat.To je meni stvarno nevjerovatno,da ima tako napasnih i pokvarenih ljudi.
Kad je to rekla odma sam se pobrala u kuću jer mi je slabo od nje bilo.
Stvar je u tome da ja uopće kad gledam na TVu , kad se dogodi neka nesreća ili tako nešto strašno,ne obraćam pažnju.Meni je to postalo skroz normalno da se stalno neko ubija i da se događaju sranja,nekako mi je to normalno jer sam svjesna u kakvom svjetu živimo.Al sada mi se nekako čini da mi više neće bit svejedno jer sam skužila kolko neki ljudi pate zbog nekih svari koje ja smatram normalnima…A nisu…

- 20:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Welcome to my fucking life…

Ej ljudi,ja sam Nina iz Karlovca.Imam 15 godina i idem u prvi razred Medicinske škole.Luda sam i malo čudna,malo ko može skužit moju spiku.Al zato ima jedna ženskica koja je jako dobro kuži.To vam je moja naj frendica Marija,isto totalno otkačena.Idemo zajedno u školu od 1. osnovne,iako smo baš naj naj negdje od 7 razreda.Počelo je nešto malo prije ekskurzije…I traje i dalje…Vjerojatno postoji klub cura koje nas mrze,al iskreno neznam zašto.Postoji jedna koja nas nemože vidit,odma dobije napad alergije.Al nije vrijedna spomena.Svejedno,moram vam malo i o njoj reć.Isto je išla s nama u osnovnu,i to u 7. razr. kad smo ja i Marija postale jako dobre,ona nas je zamrzila.Niko osim nje nezna zašto,luda je cura,baš nas mrzi.
Inače,mi uopće nismo loše da bi nas neko trebao mrzit,ja sam napasna samo prema ljudima koji su i prema meni…I nisam onako neka umišljena glupača da otimam dečke ili da se glupo ponašam…Ja ne mogu smislit takve cure,sad su neke face,a poslije će im isti ti dečki govorit da su kurve.
Slušam rock,a ponekad metal.Ak mi na samo 3 minute pustite zvuk električne gitare uz didatak bubnjeva,nemoram ni jest ni spavat 3 dana.Obožavam Gunse,ne znam ja ništa o njima,to me zamara pamćenje podataka,kad je ko rođen i to…Al volim ih slušat i to je ono što je zapravo bitno.Volim i Hladno pivo,Scorpionse,AC-DC,Zabranjeno pušenje,The Animals,Alice Cooper…
Uglavnom,moja velika i najveća ljubav je Hajduk…Ubila bi za Hajduk…Jednog lijepog dana bi htjela živiti u Splitu.Onda bi stalno bila na Poljudu,a valjda ću jednom nekako dopuzat do tamo da pogledam neku tekmu.Nekak bi najviše volila da igraju Hajduk i Crvena Zvezda.Mislim da bi to bio veliki spektakl.Ovo s dinamom,kao derbiji,to mi nije neki doživljaj kad se sve svodi na neko dokazivanje u tučnjavi i malo je pažnje usmjereno na nogomet.A kad bi Hajduk sa Zvezdom igrao,čini mi se da bi se najviše pažnje davalo nogometu i koreografiji.I to bi bilo nešto,jer Torcida može puno,a i Delije su na jakom glasu šta se toga tiče…Bilo bi lijepo kad bi bilo izvedivo!
To bi bilo to,nešto najvažnije,a više ćete saznat kasnije…

- 20:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.