KURT IS NOT DEAD HE LIVES IN OUR HEARTS

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


BLACK SABBATH

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NICKELBACK

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

Zovem se Helena.
Imam 16 godina.
Idem u 4. gimnaziju u Splitu...
Slušam rock;Nirvanu, Gunse, SOAD, RHCP,
Black Sabbath, Nickelback, Aerosmith...
Volim sve što vole mladi, mrzim arogantne
i umišljene glupače s nosom do neba...hehe




Matea, Ivana i naravno ja...



Marko i ja...



4 lude nakon nastupa...hehe




moja rodica...najdraža...poslije petre..hehe




Free Music

Free Music



Free Music


The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and Center, Clarity
Peace, Serenity


I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend and you'll be mine Valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself and Center, Clarity
Peace, Serenity


I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry



SERIJA JE ZAKON
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

JUBE MOJA
OZANA
moja 'seka'
DEA


KAŽU DA SLIČIM NA NJU

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AJME ŠTA SU SLATKI

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


E DA MI JE


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 06.01.2008.

JOŠ JEDAN GLUPI POST....

Mislim ljudi sitila sam se javit…mislim znam da niko ne čita ovaj moj jadni blog osim par mi frendova, pa tako i ne pišem, kada nemam za koga….a šta da vam kažem, u mom vam životu ima svega… jedan dan mi sve ide super, a onda u jednom trenutku me uvati neki strh od nečega meni nepoznatog….tako se osjećam jadno i ništa mi ne može pomoć…. Srića je šta me to ne drži dugo, ali pojavi se često… ponekad se želim ponašati kao kuja prema svima, mislim ponašam se, ali poslije mi je ža….ali nisam ja kriva, jednostavno dođe takav trenutak… mislim kada pogledam većinu mojih vršnjaka tako su nekako sritni….mislim i ja sam, ali na neki drugi način…skroz sam se prominila…kada se sitim kakva sm prije bila, nije mi ža, ali malo mi fali ona moja opuštenost..mislim sada sam sramežljivija u nepoznatom društvu, prije bi se odmah prilagodila, a sada je sve nekako drukčije… nekako sam zatvorena za nova poznanstva iako sam uvik uživala upoznavat nove ljude …. Ovaj post je malo, amo reć moja ispovid…ive moja mi je rekla da e budem perverzna…hehehheheh….ja ????? ma daj…ja sam jedna ozbiljna povučena gimnazijalka….hehehhehe…..moš mislit….ja sam i dalje ona blesava Helena samo sada malo ozbiljnija, mislim starija sam…heheh…
E a tu je i on….moj prijatelj….heheheh….ajme kako mi je drag, nasmije me i tako mi se drago družit s njim…zna on ko je, ne želim govorit ime, mislim ionako niko ovo neće čitati…
A moja Cika, koja je to….hm… zeebajem se. Ona je carica, moja jube…volim je najviše na svitu… je me nekada naljuti,a li i ja nju ljutim…hehehe…a Matea Plazibat, mala je carica šta je je….ali brate misli digne mi živce sa svojim jadovanjem, ali u redu je, viš esam postala imuna na to ….misim kada i ti neko svaki dan tupi isto, naravno da će ti dosadit…. A Nela, moja rodica, e to ej posebna priča…luda na kvadrat, mislim carica je… šta smo starije bolje se slažemo..kada smo bile male mrzila sam je, ali stvarno..a sada mi je super, e može proć 2 dana da se ne vidimo ili barem čujemo….i tako…ne da mise više pisat, znam da je post glup, ali nemam nikakve inspiracije, dođe mi kada sam u nekoj depri ili tako nešto…a sada sam super, barem dok škola ne počne…hehe…ja mislim da sam dovoljno napisla ovaj put….



| ToAcH... (67) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.