nedjelja, 31.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 233/365

Foto: Dinka Juričić FB grupa "Kako motivirati učenike"

Poticaj i podsjetnik na koji ponekad treba baciti pogled. Na dobrom sam putu...

- 08:57 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 27.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 232/365



Tata je jučer uspješno operiran. Već neko vrijeme ima pacemaker, ali u zadnje vrijeme bilo mu je jako loše. Zbog toga su mu jučer napravili ablaciju. (Neću se ni praviti da kužim o čemu se točno radi.)
Dobro se osjeća i bolje mu je. Strah da ću ga izgubiti bio je toliki da se još uvijek ne mogu opustiti... budem...

- 09:51 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 26.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 231/365



Život je ljepši 
kada ništa ne pretpostavljaš, 
više radiš, 
sanjaš velike snove, 
puno se smiješ 
i shvaćaš koliko puno imaš...

- 08:38 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 230/365

podsjetnik na frižideru :)

Da, sve je stvar percepcije tj. vidimo li čašu polu-punu ili polu-praznu.
No, što kad je čaša prazna?!?

Istrenirala sam svoj mozak da funkcionira tako da u svemu traži nešto dobro.
Život me svojevremeno dobro išamarao, a ja sam sve podnijela i postala još bolja, jača i pozitivnija jer sam se naučila da u praznoj čaši vidim beskonačno mnogo mogućnosti i slobodan izbor.

Kad me život nagradio predivnim trenucima znala sam uživati u njima, zaista jesam...
Ali.... zaboravila sam koliko sam dobra u traženju dobrog u svakoj lošoj situaciji. Jednostavno nije bilo potrebe jer loših situacija uopće nije bilo.

U jednom sam trenutku osjetila da nešto ne štima i život mi se pretvorio u iščekivanje... s pitanjem koje mi je visilo iznad glave: Što će se sada dogoditi i ovaj put me slomiti?

Možda sam navukla takvim razmišljanjem sranje na sebe, a možda je to bila ženska intuicija, ali sranje se dogodilo. Dovoljno malo da preživim, a dovoljno veliko da mi uvuče strah u kosti.

Ali nagon za preživljavanjem jači je od bilo kojeg straha. Nisam zaboravila u svemu pronaći nešto pozitivno. Još sam to umijeće podigla na viši level.
Život mi je očitao još jednu važnu lekciju i ja sam zapravo istinski sretna zbog toga.

Svi smo mi ograničeni nekim fizičkim (ne)mogućnostima, a opet sve je moguće.

Ma, život je lijep i ako nas povremeno treba nokautirati da to shvatimo... neka!







- 10:06 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 229/365



Volim raditi s djecom. Barem onoliko koliko ja poučavam njih toliko i oni poučavaju mene. Svaki dan te podsjećaju sto je zaista važno u životu. :))

- 20:03 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 06.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 228/365


fotka iz 2008.g. na kojoj je tada novi auto i mamin mali maneken s nepunih 6 godina :))


Obavila sam danas tehnički i registrirala auto.
Zahvalna sam svom dragom što je bio uz mene.
Naravno da sam to sve mogla i sama, (jer ja mogu sve sama.) ali ovako udvoje je ljepše i zabavnije.
Pusa, H.! :)))

- 22:47 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 227/365

Ponekad nisu važni odgovori ni pitanja nego osjećaj... a osjećam se trenutno baš dobro :))




Don't Stop Me Now
Queen
Tonight, I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world I'll turn it inside out, yeah
And floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
'Cause I'm having a good time, having a good time
I'm a shooting star, leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car, passing by like Lady Godiva
I'm gonna go, go, go
There's no stopping me
I'm burnin' through the sky, yeah
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm traveling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you
Don't stop me now, I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time, just give me a call
Don't stop me now ('cause I'm having a good time)
Don't stop…

- 02:13 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 01.03.2019.

Dnevnik zahvalnosti 226/365




Postoji jedan grad, u kojem nisam rođena,
u kojem nikada nisam živjela,
kraj kojeg sam cijeli život samo prolazila,
ali jednom kad sam ušla,
zaljubila sam se
i stalno mu se vraćam...

- 09:42 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com