subota, 16.02.2019.

Dnevnik zahvalnosti 224/365

Poučna priča (sigurno ste već nekada naišli na nju:

RAZLIKA IZMEĐU LJUBAVI I BRAKA





Iz nekog sam razloga dobila šansu da tek nakon braka pronađem ljubav.
Nisam se jeftino izvukla. Jebeno sam propatila. Neki ožiljci i danas zasvrbe, ali odavno ne peku... i to je uspjeh. Mogu samo reći, iskreno, bez lažne skromnosti, da sam danas puno bolja osoba nego tada.
Ljudi koje pustimo u svoj život utječu, ne samo na događaje u njemu, nego i na nas i naš karakter. Sad sam i malo pametnija pa u svoj život, svoju blizinu (onu vidljivu i nevidljivu) puštam samo odabrane.
Ne vjerujem u slučajnost ni u imanje sreće kao činjenicu da ju netko ima, a netko drugi nema.
Sreća je u komentaru DJR mog prošlog posta.
I da ne zaboravim: zahvaljujem se svima koji su mi komentirali. Napisali ste mi toliko zanimljivih i dobrih komentara koji su me inspirirali i dali mi vjetar u leđa.
Život je lijep sa svim svojim (i mojim) nesavršenostima.

P.S. Valentinovo je prošlo, ali ja i dalje planiram slaviti ljubav.
Ljubav me pokreće i ne mogu zamisliti život bez nje.


- 08:44 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com