subota, 21.04.2018.

Dnevnik zahvalnosti 104/365



Fotografija prikazuje prodajno izložbenu galeriju duhovitog naziva PMS (prostor manufakturne slobode) koja se nalazi u Zagrebu u Tkalčićevoj ulici. Još neafirmirani mladi umjetnici u njoj izlažu svoje unikatne rukotvorine (fora unikatne odjevne predmete,razne sitnice, nakit, satove i neobične suvenire :))


Uglavnom, jučerašnji post smješkice podsjetio me da sam u PMS-u. Nekad su to vrlo lako mogli prepoznati svi oko mene (i naravno ja) jer sam "grizla" sve oko sebe.
S vremenom sam se naučila opuštati, meditirati, možda je to došlo s godinama, a možda samo napokon vodim sretan i ispunjen život koji si ne želim pokvariti pa jednostavno zaboravim i uživam u životu s osmijehom na licu bez obzira u kojoj sam fazi ciklusa. :)

- 09:48 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com