petak, 19.01.2018.

Dnevnik zahvalnosti 19/365



Inače kad ispred sebe na cesti vidim auto-školu osjećam se skoro kao kad naiđem na traktor...
Postanem nemirna i nestrpljiva...i iako vozim, imam osjećaj da stojim na mjestu.
Danas je nešto ipak bilo drugačije. Možda zato što se nisam žurila. Ili zato što me ovaj blog potiče da bolje pogledam oko sebe i potražim nešto za što mogu osjetiti zahvalnost...
Uglavnom, polako sam vozila iza auto-škole i prisjećala se svojih prvih vožnji i polaganja vozačkog ispita prije kojih 20-ak godina. Sjećam se kako su mi klecala koljena i koliko sam stiskala volan da se instruktor zabrinuo da ću oguliti kožu s njega (s volana ne s instruktora) i sjećam se kako sam bila sretna što sam položila.
I tako se vozim danas polako iza auto-škole i razmišljam kako sam zahvalna upravo na tome...što vozim.
Budućem vozaču/ici ispred mene poželjela sam potiho, u sebi, ugodnu vožnju, uspješno polaganje vozačkog ispita i puno sreće na cesti u budućnosti.
Baš sam se dobro osjećala nakon toga...smireno.

- 19:11 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com