utorak | 12.09.2006.

Velebit

-Izvještaj dvojice članova BK Sv. Nedelja i jednog simpatizera

Dana 09. rujna odlučili smo otići biciklima na Velebit. Krenuli smo (čitaj: Goran, Vlado i Matija) oko pola sedam ujutro od kuće i u Karlobag smo stigli oko pola deset. U Baškim Oštarijama smo stali autima, obukli se i u 10 sati krenuli biciklom na tu dugo očekivanu vožnjicu.
Image Hosted by ImageShack.us
Krajolici koji su nas okruživali za vrijeme vožnje su u najmanju ruku fascinantni, nešto možete vidjeti i na slikama, ali doživljaj Velebita uživo je nešto neopisivo. Krajolik je kao u filmu (Što je muškarac bez brkova ili Gospodar prstenova).
Image Hosted by ImageShack.us
Na putu smo zatekli mnoštvo životinja kao što su: gljive sunčanice,
Image Hosted by ImageShack.us
vjetar u kosi (od kojih 200-tinjak km/h), zatim apsolutna tišina i pogled. Pogled koji seže do mora, Paga i Vira…
Oko jedan sat popodne stigli smo do odmorišta zvučnoga imena: Kugina kuća,
Image Hosted by ImageShack.us
gdje smo napunili prvo trpezu, a kasnije i trbuščiće te se dalje uputili ka Štirovači. To je jedno malo mjestašce okruženo šumom i ima funkciju recepcije za Nacionalni park Sjeverni Velebit.
Tamo smo malo odmorili na klupama u društvu konja koji slobodno šeću i pasu (izuzev jednoga kojeg su zavezali za stup oko kojeg on bjesomučno hoda stvorivši kanal ugažene trave).
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Nakon što smo napunili čuturice izvrsnom i bistrom velebitskom vodom (bez boje, mirisa i okusa) zaputismo se polako prema automobilu. Povratak je bio brži i lakši (čitaj: nizbrdo) sve dok nismo izašli na asfalt i krenuli autocestom prema Baškim Oštarijama. Vozili smo brzinom od otprilike 2 km/h! Em uzbrdo, em buri usprkos! Tako je tukla da smo se jedva kretali. Na vrhu tog uspona tik pred Baškim Oštarijama nalazi se vidikovac s kojeg je moj ujak slikao Pag a mene bura skoro odnijela. Ozbiljno!
Image Hosted by ImageShack.us
Držao sam governal bicikla a stražnji kotač se dignuo nekih metar- metar i pol u zrak. Ja sam mislio da ću zajedno s biciklom odletjeti u more! No, ipak, evo ovdje sam u toplini svoga doma, pišem ovaj izvještaj i jedva čekam da se opet zaputimo u smjeru Velebita. Nekada sam mislio da je Velebit ona cesta koja spaja Plitvice s morem, a sada vidim da je Velebit jedno od najljepših mjesta na kojima sam ikada bio!
Matija P.

- 14:47 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>