Dizajn: martinadizajn.blog.hr
< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (22)
Prosinac 2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sasvim obični blog obične tinejdžerke
Pa ono nešto o autorici bloga:

Ime:Jelena(još uvijek)
Nadimak:(Jeja,Jejuška,Jelenko)
Godine:18
Oči/kosa:zelene,
crno-ljubičasta
Najfrendice:Ivana
,Maja,Ana,Kikica,
Diana,Daria,Maja S.,Iva(Luna),
Carmen,Martina,Bojana
Najfrendovi:Gigo
(nekad bio...),
Luka,Ivan,Antonio,Vanja,MATIJA
Najslađi dečko u gradu: J.M.
Najprivlačnijii dečko u gradu: J.M..
Najbezobraznija osoba koju sam
upoznala
: D.D.
VoliSve,
SUBOTE,glazbu,ples,izlaske,
zimu,praznike
Najizreka:Živi svaki dan
kao da
ti je posljednji
Mrzi: Davora


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ivančica :))
zakon curka
tonkica
Moj stari blog..dokaz da sam i tada voljela davora
judith

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code




Icons">MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace <br />
<br />
</font></p>

  <font color=

subota, 27.01.2007.

IMAM NOVI BLOG

moj new shit

|komentiraj 0| printaj| #|

 

petak, 26.01.2007.

********************gOtOvO********













TUZNA PORUKA


JOŠ NEKOLIKO OSTAJE MINUTA DO KRAJA ŽIVOTA MOG,ZATO PIŠEM OVE RIJEČI SADRŽAJ ŽIVOTA SVOG, OSTAVLJAM OVAJ PAPIR NA STOLU SOBE MOJE, NEK MAJKA VIDI UZROK SMRTI KČERKE SVOJE. NEMOJ PLAKATI MAJKO ŠTO JE BILO TAKO MORALA SAM UMRIJETI JER SAM GA VOLJELA JAKO. NISAM MOGLA PODNIJETI DA DRUGU GLEDAM S NJIM MORALA SAM SE UBITI ZAVRŠITI JEDNOM S TIM. ZA MOJU SMRT NEMOJ KRIVITI NJEGA, VERUJ ON I NE ZNA DA SAM SE UBILA ZBOG NJEGA. NE BIH VOLJELA NJEMU STVARATI BOL JER ZNAM SIGURNO MAJKO DA ON DRUGU VOLI. ETO TOLIKO MAJKO MOJA ZELIM JOŠ SAMO PORUKU DATI, KAD ME BUDETE SAHRANJIVALI NEMOJTE NJEGA ZVATI SAD PORED MENE NEK POSTANE SVE TISE OPROSTI MAJKO JA NE MOGU VIŠE!





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Myspace Layouts :: Funny Videos :: Music Video Codes


|komentiraj 4| printaj| #|

 

četvrtak, 25.01.2007.

************jEjA mAlo PaMeTuJe********








Ej ljudovi...samo javljam da se stvari polako popravljaju.
Prvo:u autoškoli je zakon!I nešto se čudno događa.tamo ima jedan dečkić koji je onako inače stvarno zgodan,ali ja ga ne doživljavam...Oh my God,je li moguće da sam tako zaljubljena!!??
Očito da je...
Onda....Šta još...E da,danas smo Josip i ja razmjenjivali slikce MMS-om međusobno,jer kad je bio u školi nedostajao mi je....:)
Želim samo reći da obožavam svoje prijatelje kojih ima onako baš puno....Posebno su mi prirasli srcu:Maja(moja kuma i susjeda),obožavam ju,od djetinjstva smo kao sestre.
Irena & Ana:Idem s njima u razred već 4 godine i uvijek su bile uz mene...Znaju točno kada što treba reći kada treba šutjeti..Volim ih much much...
Ivana & Maja: Nedavno ih upoznala,ali mi se odmah uvukle pod kožu...Nažalost,prije smo se mrzile no ispalo je da imamo puno toga zajedničkoga i da se super slažemo...I nju volim
Kikica:Iako se ne znamo baš dobro,već ju volim jer mi uvijek pomaže i prava je frendica....
Luka:Moj frend iz tehničke kojeg također obožavam jer me uvijek tješi i uz mene je kada trebam nekoga...
JOSIP:Hm....tu nema previše riječi za napisati,osim da sam ga u ova 2 tjedna baš zavoljela,i da mi je on jebeno dobra podrška u svemu što odlučim,on me vodi nekim boljim putem i čini me boljom osobom-bar ja tako smatram...
Najbolje od svega je što mi stalno ponavlja one dvije,prekrasne riječi....Volim te...

Eto,to je recimo gotov post jer nemam više što za napisati.U biti mogla bih još puno toga ali ne da mi se a i nemam inspiracije.
Pa evo moje slikice malo prerađene :)


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Pussa,sve vas volim!!! pa-pa

Jedna pjesma za Josipa:

OSJEĆAJ ŽIVOTA

Kakav je osjećaj buditi se sretna,
sada znam,
jer imam ono što trebam,
dobila sam na dar
zanimljiv žar...
Netko ga zove ljubav,
netko sreća,
a ja ga zovem tobom
tvojim osmjehom, pogledom, dodirom...
Jer to u meni budi trnce,
osjećaje zakopane, zaboravljene, zapostavljene.

Što bi ti mogla reći
osim hvala?
Hvala za sreću,
Hvala osmjeh,
Hvala za osjećaje,
Hvala što si tu,
Hvala što postojiš!

Jer nema riječi
koje bi bile dovoljne
da opišu osjećaj
kako je zvati se tvojom
kako je taknuti tvoje usne
kako je gledati te dok spavaš
kako je taknuti tvoje srce,
čuti njegovo kucanje
i po prvi puta u životu
biti prava, iskrena osoba,
bez krinke i trunčice skrivanja!

Nema riječi koje bi bile dovoljne
da ti opišem
kako je predivno živjeti
na tronu tvoje ljubavi!!!!




Pjesma za Davora:

POSLJEDNJA PJESMA O TEBI

Mozda je konacno vrijeme da napisem
posljednju pjesmu o tebi.
Ti si najveca nesreca moga zivota,
Koliko je samo suza bilo prolivenih zbog tebe,
Zbog ljubavi koja to nikada i nije bila,
Zbog srece koja je bila nesreca,
Zbog radosti koja je tuga postala.

Htjela bih te mrziti,
Ali osjecam sazaljenje prema tebi...
Gadis mi se;
Nisi ostao musko, nisi se dokazao
Ispao si gad, kukavica, djubre....

Sada se tresem od bijesa prema samoj sebi
Od silonog gadjenja prema tebi,
A smatrala sam te andjelom...
Ali ti nisi to.....
Ti nisi ni dostojanstveno ljudsko bice,
Ma ti si odvratan!!!!

Reci cu ti samo jedno za kraj:
Neka ti jednom bude kao i meni,
I ne moram te nikada vise sresti jer u tebi
Nikada vise necu vidjeti covjeka.

Zbogom zauvijek

|komentiraj 6| printaj| #|

 

srijeda, 24.01.2007.

******************** BiJeG oD kUćE










Eh ljudi moji.Moja stara više nije normalna,stalno se dere,jednostavno ovo nije više normalno.ja tako ne mogu,svašta mi govori,vrijeđa me.Ona!Ona koja bi mi trebala biti podrška u životu.Nema ni pojma kako se ja osjećam kad mi dođe i kaže da sam glupa,da nisam vrijedna ničije ljubavi,da ništa ne znam napraviti kako treba...To su samo neke od tisuću riječi koje mi je pogotovo danas rekla,iz čistog mira.I opet sam se vratila na prijašnje stanje...Iako sam si obećala da više nikada neću!
Pa...evo,iako ovaj put nije strašno,boli me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hvala Bogu da imam Josipa s kojim idem u školu,koji me prati u autoškolu i dolazi po mene u autoškolu.Jer da se s njim ne viđam,bilo bi odvratnih stvari kakve sam prije radila.
Iako sam mislila da ne pomaže,pomaže.osjećam se bolje kada tako nešto napravim,i želim joj pokazati što si radim zbog nje.
No dalje,znači hvala Josipu što me trpi i što mi svake sekunde govori da me voli,bez njega bih bila nitko i ništa.On je uvijek uz mene i dokazao mi je na sve moguće načine da će tako i ostati i da tako je.Pokazao mi je da sam normalna osoba i (e nek sad stara čita ovo!!!) VRIJEDNA NEČIJE LJUBAVI!
Hvala svima koji mi ostavljaju komentare,posebne puse JOSIPU,Ivani,Maji,Maji,Ani,Ireni,Kikici,a posebni pozdravi Ozani i curama koje mi ostavljaju komentare

Sve vas voli Jeja



|komentiraj 8| printaj| #|

 

utorak, 23.01.2007.

****************Jeeeej,my love, jeeeej










Ola ppl!Kako ste mi?Ispričavam se svima kojima ne ostavljam komentare,ali danas mi ne da ne znam zakaj ali šteka mi komp.SUtra idem ujutro sa dragim doktoru,tj.on sa mnom,svaki dan dolazi po mene u autoškolu i tako,a bolestan mi je jadan,kašlje ko na baterije :)
Obožavam ga! Uglavnom,kratke vijesti su te da je sve super,pusa svima,baš svima!

|komentiraj 4| printaj| #|

 

nedjelja, 21.01.2007.

**************na radićevom i na boriku











Hello ppl!E ljudi moji...danas vam se ja nađem sa Josipom u pola 8,i bili na radićevom do negdje 9...I sjedimo mi na klupi kad ono...Ide njegova sestra....Koja je stara kao ja,bwahaha...I sad ona gleda...i smije se..I njezin dečko kaže njemu 'Joooj al ću te zajebavati doma...'...
Anyway,komentirali smo on i ja kako bi bilo smiješno da njegova sestra sazna da sam stara kao ona...uuuu....Fancy....Nakon nekog vremena,tj sat i pol maženja na radićevom,odlučili mi prošetati...kud ćemo i ideja padne njegova naravno-Borik...A imam loše mišljenje o tom mjestu jer se bojim mraka,koliko god to jadno zvučalo,jebiga,ja bar priznajem da se bojim!Idemo mi zagrljeni na borik,dođemo tamo...kad tamo ni žive duše,...ja se zasrala....I sjednemo negdje već na pred kraj borika na jednu klupu,još je čak svijetlo bilo do nas...Ali ja umirem od straha...Onda me on gleda,pa me zagrli,pa priča neke tamo njegove dogodovštine kako bi zaboravila na strah...I neko vrijeme,tj.2 minutice je čak bilo ok..No onda...pogledam tu jebenu šumu u biti i opet se zaserem...Neki čudni zvukovi su se čuli..Ali moram priznati,lakše mi je bilo kad je on bio kraj mene i držao me za ruku i grlio...:) Pa,Čokoladice,hvala ti :) I tako nisam dugo uspjela biti tamo,a i on je vidio da se bojim pa smo krenuli oko 15 do 10 doma,i ja evo odmah pišem post dok je sve svježe...
Onda me pratio do moje zgrade,još smo se malo tamo mazili i zajebavali i pritom slušali na mom mobu na mp3-u neku ljubavnu pjesmicu od Briana Adamsa...i uživali smo....
Pa Josipe sretno sutra na natjecanju,vidimo se navečer,pusa,volim te

Pozz-Ozani i KOlarici(ako sam dobro zapamtila),Ivani,Kikicy,Maji,Ani,Ireni,Franki

|komentiraj 7| printaj| #|

 

subota, 20.01.2007.

***********TJEDAN DANA VEĆ PROŠLO:)











Jutro svima! Na početku da odmah kažem-danas nam je tjedan dana!Iako mi se čini kao da je cijela viječnost....No nema veze.Uglavnom,ne znam hoću li ići u grad jer smo i on i ja malo bolesni....Kad već tjedan dana sjedimo vani na onak hladnom po 3 i pol sata...I to nekad sa mokrom kosom...Pa me sad uhvatio kašalj,baš kao i njega,ali nije mi to važno,jer kao što smo jučer on i ja rekli-Bar smo oboje bolesni! haha. Anyway,nadam se da ćemo još puuuno ovakvih prekrasnih tjedana provesti zajedno,a na Valentinovo će nam biti mjesec dana....Ajme...Beautiful...Baš sam jučer onako sjedila na klupi kraj njega,tj.neka čudna poza,on je stavio nogu preko mojih jer mi je bilo hladno za koljena i tako to,i onak zagrljeni,i gledala sam jedno 3 minute zvijezde i ne mogu vjerovati da sam i ja napokon sretna...I baš me briga za ljude koji kažu da nisam zaslužila biti sretna,a ima takvih.Svatko je zaslužio biti sretan,pa i ja sam. Pa,evo neke slikice samo za njega :

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Eto tako,a sada dalje da idem:trenutno ne znam kome da vjerujem.jedna osoba mi priča jedno za drugu,a ta druga opet priča drugo.i sad onak kome da vjerujem?Više ništa ne znam.I iskreno jebe mi se za sve,zašto bih ja uvijek morala biti kriva za sve i zašto bih ja morala pomiriti ljude?Imam dosta svojih problema,a i kad želim pomoći,a to je uvijek,onda se netko počne derati i ne sluša me.I šta da im ja sada radim?
Pusa svima,posebno Ivani,Maji,Kikica,J.M. i Ani

|komentiraj 8| printaj| #|

 

petak, 19.01.2007.

************bu***********








Samo javljam da je sve super.i više nego super,.sutra je tjedan dana,jeeeeeej!!!
Pusa svima i Ivana daj se nekada javi!

|komentiraj 3| printaj| #|

 

srijeda, 17.01.2007.

**************Ha ha,eto mene opet :))









Hello ppl! Kako ste mi? Ja sam eto odlično...Sa Mr.Perfect je onak fenomenalno.Stalno se viđamo,nekad po 2 puta na dan,dopisujemo se neprestano od 7 ujutro kad se budimo za školu do negdje pola 2 u noći,ma kako kad.U svakom slučaju,svaki dan kupujemo bonove.Totalno se kužimo,jednostavno super mi je!onak napokon.Iako me već svi prcaju u mozak jer stalno tipkam po mobitelu al ko njih jebe :)

Inače,ova je pjesma( Satisfaction) bila na mom rođendanu kad smo se poljubili,pa sam ju morala staviti ovdje....Hehe.Želim pozdraviti ove ljude i reći im koliko mi znače:

Ivana-zlato moje malo,obožavam ju!Jebeno mi je drago što smo dobile priliku upoznati se jer je ispalo kao da smo nerođene sestre!Ivana,znaj da sam uvijek uz tebe da ti pomognem kada god me trebaš ili pukni sms ili me zvrcni ili na mob ili telefon,i plakat ću s tobom ako budeš tužna,i smijala se s tobom ako budeš sretna....Puno te jojim i nadam se da u subotu idemo zajedno u grad,iako budem samo kojih pola sata jer će Mr.Perfect biti u parku pa ću ići s njim u ljubić.Pusa ljube moja

Kikica:Onak totalno ju volim!Iako se ne znamo baš previše,znamo se i sa chata i Msn-a i sa bloga a i znamo se u stvarnom životu.Drago mi je što sam ju upoznala i također znaj da ću ti uvijek pomoći!

Judith&Sin Soul: Dvije curke sa bloga,koje su mi bile jebeno dobra podrška kad sam jadikovala za Davorom,i puno im hvala!Gubile su živce sa mojim ispadima iako me ne poznaju,cure,hvala!

Te također pozdravi: Maji M.,Mileni,Ireni,Franki,J.M.,Molnaru,Ani i nek mi što prije ozdravi.


P.S. Danas se posebno mrzi:gospodin Dronjak koji je narkoman!!!haha Ivana,ova mi je dobra,jel da?

Voli vas sve Jeja


|komentiraj 5| printaj| #|

 

utorak, 16.01.2007.

********************POST PO ŽELJI













Ovako,pošto Kikicu zanimaju detalji,evo ga.....Na rođendanu je bilo fenomenalno.Izostavši to što sam morala kupiti Cvikijevu bljuvotinu,no što se mora,mora se.Onda,u Wc-u je,ajmo to tako reći,bila poplava jer je netko sjebo wc školjku.kad su gigo i vrabec i J.M(cerek) došli,čim su ušli unutra,u onu sobu gdje je bilo jelo i piće,gigo se naslonio na radijator i srušio radijator tj.pao je dolje.Pa se jadnik zasrao :)
Onda,Markić je sjeo na stolicu pa je puknula...I tako.Bilo je fora,imam dečka kao što sam rekla.Konačno prema nekome nešto osjećam,a da to nije Davor.I mogu reći da sam ga preboljela i da sam presretna što se ta ljubav pretvorila u mržnju.i da,neki dan idem ja kod frendice koja živi u istoj zgradi gdje i Davor,i 3 kata iznad njega.ostavila sam bicikl u podrumu gdje i Davor,jer mi je ta cura otključala podrum.Pa dok smo došle gore kod nje,poslala sam mu slijedeću poruku:
'Ha ha ha,ja sam kod silvije,što znači da upravo plešem i skačem 3 kata iznad tebe,i možda ti probušim gumu kad budem išla doma jer mi je bic dolje.Ha ha!!šala....A možda i ne.Lol.'
I naravno,kad sam išla doma,sjebala ja njemu bic...I lanac je završio na onoj nekoj štangi sa strane,nemam pojma kako sam to uopće uspjela napraviti,tako da je bogac sigurno umro kad je vidio da je njegova ljubav,njegova bicikl,u shitnom stanju,tj.lanac u shitnom stanju.
I sad ću opet uskoro ići kod te cure,i prerezati mu kočnicu.jebe mi se jel to bezobrazno ili nije,ali jednostavno,u meni se probudila grooozna želja da ga uništim psihički do kraja,kao što je on mene.No čak eto sad kad sam bezobrazna,čak se on počeo ok ponašati.šta je pičko jedna,jel ti sad žao što sam odustala od tebe??Bilo ti je fancy kad netko trči za tobom???
Odvikni se,jer više takvu curu nećeš naći!
Inače,Kikica:taj dečec je onaj kojem si prije dala pismo u moje ime....uspjeli smo sve srediti i nastaviti dalje,3.sreća i ide ide :)
Naći ćemo se opet danas u 6 pa onda idem u gimnaziju po Ježićku i cure,a i Davora malo podjebavati!
Pusa svima ljudi,don't worry,be happy:)


|komentiraj 13| printaj| #|

 

ponedjeljak, 15.01.2007.

*******************Buu huuuu,SRETNA SAM







Hello ppl! Ovaj,na rođendanu se puno toga dogodilo-Kao 1.pomirila sam se sa naj frendom,i to mi je bilo prekrasno
2.Imam dečka,ne davora hvala bogu
i takol.eto to je to od mene,bokić

|komentiraj 6| printaj| #|

 

petak, 12.01.2007.

************************* MOJ ROĐENDAN








ovaj,evo samo na brzinu javljam da mi je javljeno da je on javio da dolazi na rođendan,definitivno.Tj,uglavnom,javili su mi da i on dolazi.I sad imam još hrpu posla za sutra za party,pa neću pisati post do nedjelje,ali zato se nadam da ću dobit par komentara :)
Sutra ću popiti ćašu bilo čega za svakoga od vas koji su mi bili podrška i držite mi fige da se sutra pomirimo kad odem sama negdje s njim!!Pusa svima,volim vas

Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 10| printaj| #|

 

srijeda, 10.01.2007.

OPET SAMA








Koliko god pokušavala biti sretna,ne ide...Drži drži,pa popusti....Trenutno samo mislim o nekim mračnim i ružnim stvarima....Mislim o stvarima zbog kojih se gadim sama sebi...Mislim o ubojstvu...Ne samounojstvu...Već o smrti osobe koju volim i previše...Jer...Bilo bi lakše da ga nema...I da ZNAM da nećemo više biti zajedno,jer bi bio mrtav,a ovako...Stalno ta nada u meni,i želim je se riješiti,no nekako me sve upućuje na Njega i kao da mi Bog ne dopušta da odustanem...Jednostavno neki mi glasić u glavi govori Jelena,ne daj Davora....A istovremeno,kujem odvratne planove....Ma ugrozila bih svoj život,provela cijeli u zatvoru ako treba,ali sad stvarno-Želim da umre...DA nestane,da ode...Da ga više ne vidim,i da me više nikad ne pogleda onako zaljubljeno,a uplašeno,kao što to sada stalno radi...
Teško je kad nekoga voliš a želiš mu zlo...želiš mu najgore...I sve češće razmišljam o tome...I slobodno svi mislite da sam nenormalna i maknite se od mene,jer ipak sam samo još jedna glupača na ovom svijetu...Imam osjećaj da me nitko ne razumije...Nitko...I da sam sama...I da se ljudi sve više od mene udaljuju jer se većini ne želim otvoriti,jer sam povučena,jer ne želim biti u velikom društvu,jer ne želim biti u prostoriji krcatoj ljudima...I zato ljudi bježe.Jer shvaćaju koliko sam u izdeprimirana i ono,pazi da ne bi pomogli...Nema ljudi na ovom jebenom svijetu koji te neće ostaviti kada ovako pukneš kao ja..Ne postoji nitko tko će biti uz tebe čak i kada budu htjeli biti radije negdje drugdje...Ne postoje.Svakim danom sve više se budi nada u meni,da ću biti s njim,no onda...Ona moja loša,pesimistična strana ne dopušta mi da mislim pozitivno.
I danas opet,pred prijateljicama,koje obožavam,u parku,samo odjednom,počnu suze...Sram me je!Sram me je svog života,sram me je što se pred svima rasplačem,jer se ne mogu kontrolirati!!
Ja sam uvijek znala kada treba stati,gdje su granice,kada treba odustati,no zašto ovaj put kao da mi Bog to ne da?Zašto mi ne dopušta da zaboravim Davora?Zašto?
Mislim,sigurno ima i Bog svoje razloge zašto to radi.Bar se nadam tako.A opet ta nada sad nestane jer mi nešto kaže Aha,pa možda te Bog kažnjava zbog nečega.I šta sad.Kako dalje kada više nemaš kuda,nemaš kome?
Kako dalje kada se pretvoriš u osobu koja ne može više ništa prema nikome osjećati osim prema jednoj osobi?
Kada istodobno želite smrt toj osobi?
Ovo nije život,ne osjećam se kao da živim,osjećam se kao da sam u 8.mjesecu otišla iz ovog svijeta u svijet boli i patnje.Eto,to je moj život.Suze,nada,strah,pa opet nada,pa strah,pa bijes na kraju.Pa onda opet dobijem neke dobre razloge zašto da ne odustajem.Jer sznam da je jako malo prošlo otkad sam ga ostavila,i da mu sigurno treba vremena.
NE znam ja što će sada biti sa mnom i to vam iskreno kažem.Ne znam tko su ti prijatelji,ne znam kome vjerovati.Jer su mi 100 puta okrenuli leđa.Kao da me nitko ne voli se osjećam.
Bože pomozi mi




NE

Pitao si me volim li te,
a ja sam rekla ne.
Bojala sam se da ćeš otići
kada bi znao istinu.
Sada znam da sam pogriješila.
Volio si me no nisi to pokazao,
bila sam netko za tebe.
Slomila sam ti srce
i lila suze zbog tebe,
jer izgubila sam onog
tko mi je mogao dati sve
i to zbog jedne glupe riječi:
"NE!!!"


Grobu se spremam
a 18. godina mi je tek...
Živim na rubu, nadohvat sreći
nadomak bolu...
Grobu se spremam..
tražila sam oči boje dobrote
no na svijetu ih nema...
Grobu se spremam..
A ničeg nemam,
osim same sebe,
kome da se nadam
sad kad umirem
i nikome ne pripadam...

|komentiraj 4| printaj| #|

 

JOŠ MALO**








Pozdrav,ljudovi.Ajme...stalno sam pod nekim stresom,još za subotu za rođendan moram pospremiti onu kući,odnesti klupe i stolove,kupiti piće i hranu,pa u subotu i neke balončiće staviti...Previše toga imam za napraviti,i ne znam kako će sve ispasti,nikad nisam imala neku veću proslavu ma se bojim da će se nešto loše dogoditi.Još moram pozvati neke ljude koje nisam stigla,i svašta...Ne mogu ja to i razmišljam da li da odustanem od te glupe proslave!Glava me već boli,a znam da će mi biti kasnije žao ako odustanem.Inače,konačno sam gotova sa praksom,a hvala Bogu !!!!!!Moći ću normalno spavati.
Sad nemam više inspiracije pa ono,pozdrav,pusa

|komentiraj 4| printaj| #|

 

utorak, 09.01.2007.

BOLJE:::::BOLJEEEE








Kao što sam naslov kaže:život mi se mijenja na bolje,iz temelja....Dobila sam novi mobitel,saznala da mi ON dolazi na rođendan....Sve mi je super,stalno se smijem,nikad nisam bila ovako sretna....
No ipak ima još onaj veliki strah u meni,strah od opet nekakvog gubitka...I toga se ne mogu riješiti.
I stvarno mi je drago što sam shvatila da i nisam tako slaba osoba,jer nakon ovoga što sam ja prošla,mnogi ne bi pronašli način kako nastaviti dalje.A ja jesam,borila sam se,i postigla bar eto da mi dođe na rođendan,a dalje znamo kako će biti.Ivana,pronađi i sebe u ovom postu jer bi ti trebao dati snage da nikad ne odustaneš i da se boriš,jer kao što su neki već rekli,nije kasno sve dok ne umreš.
Pusa svima i hvala svima što su mi bili podrška,i trebat ću vas sve i dalje jer svejedno imam svoje loše minute..a nekad i sate,
Puno Vas volim,Jeja

|komentiraj 9| printaj| #|

 

ponedjeljak, 08.01.2007.

PAMETNI SAVJETI i IZREKE









U zivotu postoji 5 stvari koje se ne mogu vratiti:
- Kamen kada je bacen;
- Rijec nakon sto je recena;
- Mogucnost nakon sto je izgubljena;
- Vrijeme kada je proslo;
- Ljubav za koju se NE BORI.


Ako ja odem, tko će ostati; a ako ja ostanem, tko će otići?
Cijeni riječi. Svaka od njih može biti tvoja posljednja. (Davore volim te)
Herojstvo je očajnicki postupak uplašenog čovjeka.

|komentiraj 31| printaj| #|

 

nedjelja, 07.01.2007.

Opet PROPALA SUBOTA






1 DIO POSTA:Grozno,,,i grozno...Kao on se još ljuti i ne unam šta,a cijelo vrijeme,svakih jebenih 10 sekundi je gledao gdje sam,a kada me nije bilo,tražio me pogledima....I tako stalno.i dok je jedan dečko s kjim sam prije bila stajao kraj mene,onda je još više onako ljubomorno gledao...Možda sam glupa ili naivna,ali to njegovo gledanje više nije normalno i ne znam što bi to gledanje značilo!Gleda...i gleda...i gleda...gdje god bio,s kim god bio u društvu,gleda..NE da gleda,nego BULJI!!!!!! OK bi bilo da on mene pogleda onak u prolazu,ili 2 puta u večeri,ail on neprestano,neprestano gleda!!!ŠTO TO ZNAČI???????
HELP


I pussa svima posebno Ivani

2.DIO POSTA:

O S M J E H (autorica:ivana žužić)
osmjeh je početak svakog susreta,
osmjeh je početak rukostiska,
osmjeh je početak izboru lijepih riječi,
osmjeh je početak srcootvaranja,
osmjeh je kraj svih rastajanja,
osmjeh je kraj svih razdvajanja,
osmjeh je kraj grubih besjeda,
osmjeh je kraj srcozatvaranja,
osmjeh se čita s usanama
osmjeh se čita s očiju,
osmjeh se osjeća rukama,
osmjeh se srcem prepoznaje,
osmjeh je početak smijeha,
osmjeh je kraj podsmjeha,
osmjeh je sigurnost opstanka,

ponudimo ga svima ujutro,
dijelimo preko dana,
podarimo ga uvečer,
neka nas nikad ne umara
osmjeh dijeliti,
neka nam nikad ne dosadi osmjeh primati.
razlog za osmjeh nalazi se svuda oko nas
u svakoj sitnici
u svakoj sićušnoj biljčici,
u svakoj šarenoj bubici,
u svakoj dragoj ptičici
u svakoj kapljici rose,
u svakom pramenu kose,
u svakom čudnom kamenu,
u svakom žbunu, drvetu,

zatvoriš li oči,
promaći će ti pregršt osmjeha;
zatvoriš li uši,
prečut ćeš romor osmjeha;
zatvoriš li srce i dušu,
ostat ćeš zauvijek prazan bez osmjeha.
kad je već tako neka u svemu
stavimo
osmjeh.

Ne zaboravite da osmjeh otvara sva vrata, ne postoje vrata na koja osmjeh zakuca a da se ona ne otvore. Od svake tuge, boli onog ružnog osmjeh je jači. Poklonite osmjeh svima jer osmjeh ruši sve zidove i prepreke. Danas su ljudi tmurni, turobni i tako ozbiljni. Poklonite im osmjeh, poklonite im ono što taj osmjeh nosi, toplinu, nježnost, sve ono što danas tako rijetko vidimo, nitko nije imun na osmjeh. A život će vam bit pun topline i onog posebnog i preljepog što može samo jedan mali osmjeh donjeti. Nemojte to propuštati jer su drugi tako rekli, jer drugi ne nose osmjeh na licu, oni su nebitni, vi budite ti koji nose taj osmjeh koji žive sa osmjehom i takvi ljudi ce biti i oko vas. Uzivajte u onom najljepšem, a to je osmjeh sa vašeg lica. Uživajte u sebi.

OSMJEH NE STOJI NIŠTA, A DJELIUJE TAKO ČUDESNO.
OBOGAĆUJE ONOGA KOME JE UPUĆEN, A NE OSIROMAŠUJE ONOGA TKO GA DAJE.
BLJESNE POPUT MUNJE, ALI SJEĆANJE NJEGA MOŽE TRAJATI ZAUVIJEK.
NITKO NIJE TOLIKO BOGAT NI TOLIKO SIROMAŠAN DA BI GA SEBI MOGAO USKRATITI I SVATKO NJIME SAMO DOBIVA.
OSMJEH DONOSI SREĆU U KUĆU, POZDRAV PRIJATELJU, POMOĆ PRI SKLAPANJU POSLA.
ON JE ODMOR UMORNOME, PUTOKAZ IZGUBLJENOME, SUNČANA ZRAKA ŽALOSNOME I NAJBOLJI PRIRODNNI LIJEK PROTIV LJUTNJE.
ALI, NE MOŽE GA SE KUPITI, IZNUDITI, POZAJMITI ILI UKRASTI, JER VRIJEDI ZAPRAVO JEDINO KAD GA SE POKLANJA.
A NITKO I NE TREBA OSMIJEH TOLIKO KAO ONI KOJIMA SE I NE MOŽE POKLONITI VIŠE NIŠTA DRUGO...



|komentiraj 5| printaj| #|

 

subota, 06.01.2007.

pRoBuDiLa SaM sE********





Da....došlo je vrijeme da se i ja probudim...



Pa...od kuda da počnem...prvo,hvala svima koji me podržavaju putem komentara.puno vam hvala!




Pa sada dalje....imam jednu obavijest,jebe mi se ako će se netko sad križati od muke,i ako nekome ne bude drago....

Ali,eto,odluka je pala:IDEM DALJE!!NE ODUSTAJEM!!
NE nakon svega što sam prošla,jer bi tada sve što sam učinila za njega palo u vodu...a nema šanse!
Idem do kraja,neću NIKADA odustati,nikada,nikad nije kasno za nastaviti pokušati...
Nešto je izgubljeno tek dok se toga odrekneš...
A ja se njega neću! Previšre sam toga prošla.bit će moj ili ničiji!


i još nešto...tišina sada...


nešto važno slijedi....

.....
ZVATI ĆU GA NA ROĐENDAN!!!!




Hah,šta bude,bude...Ako dođe,znam kako će završiti...I vrijeme je da skupim ostatak samopouzdanja i počnem bar malo vjerovati u sebe..Ja to mogu i ja to hoću....
I kad tad,tako će biti...Sve možemo ako hoćemo...Nije li tako?
Pusa svima a pogotovo Ivani,Maji,Ivi,Kiky,Sin Soul i Judith....Pusssa




|komentiraj 10| printaj| #|

 

petak, 05.01.2007.

WEEEEEE-PRAKSAAA





Hello! wave
Ovako počeo dan:probudila se oko 6:10.Spremila se,uzela mp3 i otišla na praksu(i ovaj post pišem na praksi). I Jelena sa prakse je već bila tamo thumbup. I opet nismo ništa dobile za raditi,pa smo na kompu tražile slike od Joksimovića(hah) i Toše-a,i uspoređivale tj.odlučivale koji je zgodniji.zaključak:NEODLUČENO,jer,pogledajte,ako nađette koju razliku,javite mi...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ok,a sada dalje...Poslali nas u Inu trgovinu.Ovako nam objasnili:'tamo kod Erste banke imaš onaj prolaz desno,i tamo na 4 kat,i imaš negdje tamo zaštitare...'
i sad hellou mi bi trebale znati gdje je to!??
no mi smo pametne Jelene pa smo mi to našle,i sad ono,uđemo i vidimo lift.ajme zgrozala sam se.i Jelena također.Onak bojim se lifta,bojim se da će ona špaga puknuti pa da ćemo padati dolje..negdje..ili da će se zaglaviti.
I uđemo unutra,prvo gledam onaj gumbić gdje piše Kat 4...i na kraju stisnem ga pa se prekrižim....Amen..
Došle mi gore žive i zrdave,osim što sam skoro pala jer je odmah kad sam izlazila iz lifta bila neka nevidljiva stepenica pa ono nisam ju vidjela...I tako.I eto došle smo nazad na praksu žive i zdrave.Jeeeejwinkyeszujo

Sutra je subota,ne znam hoću li ići jer jedna cura slavi rođendan,pa svi idu tamo a meni se baš i ne da...Pa ne znam,ako netko ide nek mi javi.Pozdrav Ivani wave
ivana,dobila sam ti ja opet jednu super ideju za Gigu...hehe,pametna ja.
Samo nadam se da ćeš htjeti to napraviti,ali mislim da bi 99% uspjelo.
Uglavnom,čim se ćujemo ili vidimo reći ću ti.
Sad moram ići kod doktora u 12,i tako,baš se ono veselim.Mo'š mislit'.
Anyway,na praksi tu stalno Jelena i ja krepavamo od smijeha...gledamo u zid i umiremo od smijeha,gledamo u prozor i umiremo..smijehbanglud.A ništa nije smiješno,pa se tome i smijemo...issssss
idem ja sada,pozdrav svima posebno DAVORUkisscerek,IVANI,MAJI,LUNI,SIN SOUL I SVI OSTALI SA BLOGAwavemahhrvatska


K'o prvi dan


Umrem li od ljubavi
nemoj zaliti
osmijehom me pozdravi
znat cu da si ti

Jer na kraju krajeva
jos od djetinjstva
kad nisam tu, kad nisam sam
tvoj i tada sam

Ja ti mogu otici
da ne kazem rijec
al’ opet cu se vratiti
navikla si vec

Moja ljubav za tebe
je jaca od mene
ne moze bol ubiti
sve uspomene

K’o prvi dan kad te pogledam
gubim se i u zemlju propadam
k’o prvi dan, srce moje
samo tvoje, draga, ostalo je





BAŠ TI LIJEPO STOJE SUZE




Zauvijek da odem, to ne mogu,
Tebi se vraćam, k'o starom razlogu.
Zatvorim oči, jer poznam taj put,
Ne bojim se, ali drhtim k'o prut.
Valovi, noćas mjesec slomit' će,
Dolazim, jer volim te i previše.


Baš ti lijepo stoje suze, ali nemoj plakati,
Zašto bisere u blato, noćas bacaš ti.
Kad bi kiša bila tiša, ti bi čula korak moj,
Kao nekad, kad sam bio tvoj.

Zauvijek da odem, to ne mogu,
Tebi se vraćam, k'o starom razlogu.
Život je vjetar, a čovjek je list,
Nitko na kraju ne ostane čist...




GDJE LI SI SADA LJUBAVI




Ponekad krilom svoje pjesme,
Ja sletim tiho na tvoj dlan.
I tebe, tugu svoju,
K'o sreću dozivam.


Ponekad usne ljubavi traže,
Il' nekog sličnog da me slaže.
Al' mi jutro donosi bol,
Jer nisam više tvoj.


Gdje li si sada ljubavi,
K'o pijan vino trebam te.
Gdje li si sada kad umirem,
Umirem bez tebe.


Ništa mi više nije važno,
Za novu ljubav kasno je.
Sve što imam, sve je lažno,
Al' ipak kažem - dobro je...









|komentiraj 8| printaj| #|

 

četvrtak, 04.01.2007.

KRAJ BLOGA I MOJE LJUBAVI







Za početak,molim vas da upalite ovaj video,tj,obadva jer su pjesme predivne,molim vas..molim vas....Hvala




A sada dalje


Da,mislim da brišem blog,i mislim da,iako sam sada ustanovila da imam šanse,mislim da je gotovo,sa Davorom,zauvijek.Upoznala sam jednu predivnu curu koja nema ništa s njim na takav način,no ona je prelijepa,nema nijednu manu,savršena je,i on će to kad tad skužiti.Kraj nje ja se osjećam ružno,još više nego što jesam.Što je meni uopće da mislim da se ja njemu još sviđam?! Iako sam starija od njega pa je to kao prednost,on ne želi ovako ružnu curu,tj.ja ne želim da bude sa mnom jer sam preružna za njega.I to je očito taj problem.Ružna sam.Ja ne znam više što da radim,samo čekam dan kada će mi ona doći i reći Jelena,zajedno smo...
A to će me ubiti,i ne želim biti ovdje kada se to dogodi.Ne želim!
Mene osjećaj nikada ne vara,tako neće ni ovaj put,to će se sigurno dogoditi.Iako nje ona sa njegovim frendom,tj.bila i voli ga i sve to,znam ja kako će to završiti.
Još nešto,mislim da neću ni slaviti rođendan:to bi bilo samo još jedno preveliko razočaranje,koje bi me moglo dotući do kraja,tj.prijeći granicu.
I ne želim više nikome smetati,nikoga zvati na kavu,jer sam samo ružni višak,ništa drugo.NIsam vrijedna ničije ljubavi i to je to.I nešto za kraj ovog vjerojatno zadnjeg posta:meni je ta cura jako draga,ali meni je ova situacija prejebeno tužna,kada gledam nju,vidim njih zajedno...i guši me to.
Voli Vas sve Jelena

DAVORU:
Zaboravljaš što smo jednom davno rekli...
kad ostavljaš,ostavaljaš sve što smo stekli.
Sačuvaj bar onaj ponos u tvom glasu koji sam
voljela...
Zaboravljaš u što smo se jednom kleli..
Kad odlaziš,odlaziš za život cijeli....
Sačuvaj bar onaj ponos u tvom glasu...
Koji sam voljela....

Ostavi suze za kraj

Bila je ljubav kap vode u pustinji
bila je ljubav kap vina na haljini
ne moze vjetar srecu da nam donese
ne mogu suze kisama da prkose

Ref. 2x
Ostavi suze za kraj
drugi ce neko da ih brise
ostavi suze za kraj
molim te ne placi, ne placi vise

Korak po korak odlazis u novi dan
bijela i lijepa k'o za prvi rodjendan
jednom ces stati umorna od bjezanja
otvorjet' ces kofer, kofer prepun kajanja


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 2| printaj| #|

 

Evo mene opet..nakon par dana...plakanja i tako...






Ej ljudovi!...Da,prvo pozdrav Ivani i Maji!Pusek cure


LJudi moji,ovaj život je totalna banana,zašto cure dobre i lijepe i pametne poput Ivane i Maje i moje Lune,zašto takve moraju patiti,a one najgore uvijek prođu najbolje?Pa nek mi netko onda kaže da je život lijep,super,pravedan i tako....
Eto,u zadnje vrijeme ne mogu spavati,imam neke čudne napadaje panike i ruke mi se grče tj tresu nekontrolirano,a nemam razlog za strah,a užasno me hvata neki strah pa ne mogu disati.Ma ne mogu vam to opisati.Inače,čekam da mi Ivana javi plan za kavu...hm sigurno će biti super.A za rođendan,ja sam smislila plan tako da...Nadam se da će mi ovaj rođendan fakat biti savršen.Ako ne dođe određena osoba,ubit ću se točno u 12:00 na rođendanu.I tako,gotov bijedni život.
Inače,da,šta sam htjela reći,počela sam slušati HAri Mata Harija,Merlina,Joksimovića,i sve ono što sam nekada mrzila.

,Bilo je rock,techno,metal,house i to...A narodno sam mrzila.No etomnekako se pronalazim u svim tim tužnim pjesmama,i suosjećam sa njima.Tako da,evo,definitivno je:JEJA JE PROLUPALA!!

E da,ove smajliće tu morate upaliti,zakon su pa ih upalite.Nego,da,idem ja sada polako,pusa svima posebno Ivani,Maji i mojoj seki Luni! curke vojim vas



Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 2| printaj| #|

 

utorak, 02.01.2007.

Opet na praksi...........:(






Evo sad je 08:07.noUživam sa Jelenom(mojom imenjakinjom i poslovnom suradnicom)...Uživam pod navodnicima...Spavamo napola.Jedva čekam da dođem doma i da idem spavati.Ajme kak sam ja stara..eek.grozno...još sam točno 11 dana 17-ogodišnjakinja..Sad ću nosit fotić kuda god da idem da zabilježim te trenutke..haha.Koma.K'o da umiremsmijeh.joj joj...E da,sa Davorom nije ništa bilo.tj.ništa važno.uglavnom,pomirila sam se sa jednom curom iz njegovog razreda i jako mi je zbog toga jer sam ju za Novu Godinu bila spremna onak ubit puknucujer je bila s njima svima u društvu pa sam poludila...bangnutNo nisam znala da ona hoda sa Zvonkom pa sam ju bezveze napala...pa Ivana još jednom sorry yeswave
Sutra idem s njom na kavu,i tako,dopisivale smo se do kasno navečer,negdje do pola 12(za mene je kasno jer se dižem u 6 ujutro)yes
i cura je super,nadam se da sam joj malo pomogla zna ona u vezi čega,a ona je meni uljepšala život nekim svojim rečenicama i puno joj hvalawink
I ono curo što se tiče Zvonka(gige),don't give up!
Ovaj da,idem ja kao nešto sada raditi.ili ne.Dosadno je i čekamo da idemo na mirovinski po nemam pojma šta.prvo smo neke papire stavljale u fascikle i smrzavale se jer nismo odmah znale upaliti grijanje tj.radijatore.Onda smo te papire više povadili nego stavili i tako,uglavnom napravile nered u toj sobi. No nema veze.Ionako nitko ne gleda što radimo.Sjete nas se samo kad idemo nešto pojesti i tako,i kad nas treba pustiti doma.E da vam kažem nešto:
ovako,jedna moja frendica Martina i ja smo planirale ići onoj vraćari kod kolodvora i tako.I sad mi htjele ali nas je bilo strah pa nismo.I noćas sam sanjala da smo otišle tamo i da je baba bacila neke kletve na nas i tako,da nas je struja tresla cijelo vrijeme.Odvratno! i tak da ne mislim ići više kod te babenono
Još malo pa slavim 18-ti.Jedva čekam a u isto vrijeme i toliko ne želim imati 18 godina.da mi se bar vratiti u 16-tu,jer sam cijelu godinu potrošila na Tomislava i to tako da mi je ta godina prošla onako...joj

|komentiraj 8| printaj| #|

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.