Dizajn: martinadizajn.blog.hr
  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (22)
Prosinac 2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sasvim obični blog obične tinejdžerke
Pa ono nešto o autorici bloga:

Ime:Jelena(još uvijek)
Nadimak:(Jeja,Jejuška,Jelenko)
Godine:18
Oči/kosa:zelene,
crno-ljubičasta
Najfrendice:Ivana
,Maja,Ana,Kikica,
Diana,Daria,Maja S.,Iva(Luna),
Carmen,Martina,Bojana
Najfrendovi:Gigo
(nekad bio...),
Luka,Ivan,Antonio,Vanja,MATIJA
Najslađi dečko u gradu: J.M.
Najprivlačnijii dečko u gradu: J.M..
Najbezobraznija osoba koju sam
upoznala
: D.D.
VoliSve,
SUBOTE,glazbu,ples,izlaske,
zimu,praznike
Najizreka:Živi svaki dan
kao da
ti je posljednji
Mrzi: Davora


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ivančica :))
zakon curka
tonkica
Moj stari blog..dokaz da sam i tada voljela davora
judith

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code


MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code




Icons">MySpace Icon Code

Code For MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Body and Eyes Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Eyes Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

Icons For MySpace
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icons
MySpace Icon Code

Sexy Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code



MySpace Icons
MySpace Icon Code

MySpace Icon Code
MySpace Icon Code

MySpace Icon Codes
MySpace Icon Code

MySpace <br />
<br />
</font></p>

  <font color=

nedjelja, 31.12.2006.

****SRETNA NOVA 2007.GODINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!***








Evo me na kratko pa se moram spremati,želim svima,baš svima Sretnu 2007.Godinu,da vam se ostvare sve želje,da budete sretni i zaljubljeni...DA budete zdravi i sve što ide uz to.Posebni pozdrav mojim blogerashima....Pusa od Jelene!
Uživajte večeras

|komentiraj 5| printaj| #|

 

subota, 30.12.2006.

kRePaJ...KREPAJ!!!!!!!!!!!!!!!








Ajme....kako te mrzim,Davore!!
Jučer navečer je opet bilo igrica sa škarama,opet po trbuhu....Zaspala sam slušajući pjesmu My heart will go on.Probudila sam se uz užasnu bol na trbuhu,tj.peče....Što ja sebi radim zbog tebe Davore....
Da ne mogu spavati koliko to peče...Mrzim te iskreno.Mrzim.Mrzim.JEdva čekam da odem iz Bjelovara....Ja glupača...Ja sam ta koja voli..Ja sam ta koja želi ostvariti snove i tvoje i svoje...I JA sam ta koja odlazi,kao da sam kriva...A nisam....A eto što dobiju ljudi koji vole,moraju napuštati svoj dom zbog očaja...Jer ja ne mogu više hodati ovim gradom,prekrasnim Bjelovarom kojeg nosim u srcu,ne mogu hodati kao da se ništa nije dogodilo..Jer ne postoji mjesto na kojem nismo bili i sve me,pa čak i zrak koji udišem,me podsjeća na tebe...A tako više ne može....Zato ću otići 300 km dalje od tebe....Dalje....

Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 5| printaj| #|

 

petak, 29.12.2006.

vJeČnA tAmA i UsPoMeNe Na dAvOrA









Upravo sam ga srela u gradu.Naravno,njegovi prijatelji su odmah dotrčali do mene,izljubili me zakašnjelo za Božić i tako..A on samo nastavio hodati ravno i otišao doma.Ja glupača nisam ga mogla ni pogledati..On je gledao,a ja sam gledala u pod..
I imam potrebu napisati sada ovo:

Kada se ugasi moj bijedni i jadni život,ne želim da plačete.Nisam vrijedna ni jedne Vaše suze.Hvala Vam svima koji me podržavate putem komentara,iskreno to je jedino što mi uljepšava život trenutno.Svima Vam hvala iako Vas ne poznam ni Vi mene,uz mene ste.Bog će Vas čuvati zbog toga.
A Davoru:tada,kad saznaš da tvoje Jeje više nema,nemoj zaplakati.Dođi na moj grob,i umjesto suze,uzmi ružu,poljubi ju onako kako si mene ljubio.te ju stavi kod mog spomenika,kraj moje slike.Neka bude tamo i živi žvječno uz mene na mračnoj i mirnoj strani života.Neka to bude vječna uspomena naše prekrasne ljubavi koju smo imali.Žao mi je što si sada preponosan.Ali kao što sam već rekla,ni u jednom trenutku nemoj žaliti za mnom kada me ne bude.Bez brige,voljet ću te i kada Odem.I svaku noć jedna zvijezda će sjati samo na naše sjećanje...
I naravno da ću tebi ostaviti svoj bic...Jer Ti si me naučio mnogo trikova na njemu,s Tobom sam prošla pola grada mnogo puta,Ti si bio taj koji mi je pokazao kako voziti hrabro i oprezno u isto vrijeme kako bih uživala,ali da se ne ozlijedim,zbog Tebe sam zavoljela vožnju bicom,učio si me slagati lanac.....Hvala Ti na tome.I ako nađeš drugu,budi sretan s njom.Voli ju,ali mene nemoj nikada zaboraviti.Nećeš ni moći čak i ako budeš htio,jer ću u tvom srcu ostati uvijek spremljena pod nazivom 'Moja prva cura i prva velika ljubav-Jeja'...Davor Dronjak-to ime mi je urezano u srce i teče mi venama...ti si otrov i zato umirem...I ne brini za mene,Bog će me čuvati kada odem gore...
I obećajem ti,vidjet ćemo se jednom opet...Negdje i nekada,ali vidjet ćemo se...Promatrat ću te sa neba i čuvati,neću nikome dopustiti da ti naudi...Iako si mi zadao preveliku bol,strgao mi srce na komadiće,ja te ipak neizmjerno volim jer znam da si i ti tako patio kada si saznao što sam napravila one subote...I proklet bio taj dan!E da mogu vratiti vrijeme,taj dan,ne bih ti poslala poruku one subote,ne bih otišla u grad,nego bih bila s tobom doma i dopisivala se,i sada,u ovom trenutku,još bi se zajedno vozili po gradu i bili najljepši par...I nešto ću ti za kraj reći-koliko god to okrutno sada zvučalo-drago mi je što sam te tako jako povrijedila...Jer me sada nećeš nikada zaboraviti..Ostavila sam ti ožiljak na srcu koji neće nikada proći,baš kao što je moje tijelo puno ožiljaka koje sam si napravila zbog tebe...Drago mi je što sam ti slomila srce,jer to dokazuje da si me volio...Tako ću zauvijek živjeti u tebi...I pokušaj kada i ako nađeš drugu,pokušaj da ne misliš na mene...Bit će ti uzalud jer ja mislim neprestano na tebe,ti to znaš i zato i ti misliš na mene...NEće se druga voziti s tobom,neće te druga zvati kada ne bude mogla spavati,neće druga čekati da se vratiš sa mora i neće druga slušati tvoje probleme koje si mi pričao one večeri na klupi ispod drveta.Nikada nećeš više naći curu koja je 2,5 godine starija od tebe i koja će imati strpljenja kao ja...Nikada ne budeš opet našao takvu..A i ako nađeš,poželjet ćeš da sam to ja jer te ona ne bude trpjela,jer ti ona ne bude ostala vjerna do zadnjeg jebenog uzdisaja i jer ona ne bude napisala dvije knjige posvećene tebi...Ona ne bude večeri provodila potajno pod tvojim prozorom sanjajući te...Ona neće biti s tobom svake večeri po 3,4 sata i čekati da ju poljubiš..Ooo ne,ona neće imati strpljenja za to kao što sam ja imala.
Koliko god me sada mrzio zbog toga što sam ti napravila,željet ćeš da ti buduća cura ima moje mane jer će ti i one nedostajati!!Kada ove godine završim srednju,tj.u 5.-om mjesecu,kada odem iz bjelovara a 99 % budem,upisat ću višu pedagošku...I kada se vratim U bjelovar nazad,kada budem netko i nešto,ti ćeš biti 4.razred srednje...I tada će ti biti žao zbog svega,vidjet ćeš....To ti se kunem Davore...
Voljela sam te svim svojim srcem,i još te volim ali više nemam snage za ništa...
Samo pamti one riječi iz mog starog pisma,iz one pjesme koja je i tebe zaboljela..Kada umrem,sjeti se tih riječi koje glase :''...Suzu pusti,ali ne plači...'...


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




|komentiraj 5| printaj| #|

 

četvrtak, 28.12.2006.

gAsI sE jEdNo SvIjEtLo žIvOtA







Sjećam se i kako su mi baš svi susreti sa Njim puno značili,,,Kad je vani sijevalo i kiša je padala kao luda,,,ja sam bila u parku sa kumom,Majom,,i kad smo krenule doma,srele smo Davora,,,bio je sav mokar,naravno na svom biciklu,,,Sjećam se njegovog pogleda tog trena,,,Gledao je samo mene,gledao je moje oči,,,Vidjela sam svoj odraz u njegovim prekrasnim očima,,,Da mi je bar vratiti vrijeme i da zaledim taj tren,,,Pa da zauvijek ostanem tako,,U njegovim očima i on u mojim,,,
I sjećam se jednog zlatnog lista koji je ležao na podu kraj njegove noge,,,Taj list tada nije imao nikakvo značenje,,,bio je samo list,,,samo to,,,A sada,,,Za mene je taj list simbol moje ljubavi prema njemu,,,I svaki list koji ugledam me podsjeti na te njegove poglede i na Njega!

,,,,A ja svaki dan,svaki sat,svake minute,svake sekunde,vrtim isti film u glavi,,kada mi je jedne subote došao u gradu i rekao mi da me voli,,,prvi put mi je to u lice rekao,,,bila sam presretna,stvarno,ne mogu vam opisati koliko,,,, I još se sjećam prvog spoja,,,zbunjena ja,zbunjen on,,,samo smo šutjeli i gledali se,,,gledali,,,,u njegovim očima tada vidjela sam raj,,,sve ono o čemu sam maštala,nešto nedostižno,nešto čisto i prekrasno,vidjela sam tada u njegovim tamnim,ali predivnim očima koje su blistale na svijetlu ulične lampe,,,

I svaki dan mi prolazi tako sporo,,nevjerojatno sporo,,,jer stalno razmišljam o Davoru,,pitam se kako je,što on sada radi dok se ja smrzavam satima pisajući ovu glupu knjigu,,,Misleći kako će mi ona vratiti Njega,,,ali neće,,i ja to jako dobro znam,,ali jebiga,ja se nadam i dalje,,,da će doći tu i voljeti me kao nekada!!!!Da će mi reći JEJA VOLIM TE!!!I moja želja da vratim te trenutke je toliko ogromna da imam osjećaj da ja to i mogu učiniti!
Iako je to nemoguće,,,
Da sam bar prije znala to što sada znam,,da Ga toliko volim,,,sada ne bih patila,bila bih s njim!!I najviše me muči to što sam shvatila da nije on mene razočarao,već ja njega,,i time sam razočarala samu sebe!
Dala bih sve da mogu opet čuti njegov slatki glasić,,,,ma sve bih dala da još jednom izgovori moje ime,,
Da imam šansu biti sama s njim samo 5 minuta,sve bih mu rekla,,umrla bih mu na rukama,,,ne bih ga više pustila,,,Oprosti Davore što nisam bila ono što sam trebala,,,'


zbogom svima
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 7| printaj| #|

 

NA PRAKSI :((

Tko smo mi??Zašto živimo??I da li uopće živimo?
Prolazimo kroz život totalno neprimjećeni.Bez ljubavi,sami.Osjećaji izgaraju u nama,duša nam polako nestaje,a srce se smanjuje svakom isplakanom suzom sve više...I kada nestanu suze,ostaje nam krv...Krv u žilama kojima kontinuirano teku sjećanja,želje,snovi...I počnemo živjeti u prošlosti...Ponovo proživljavamo te iste trenutke koji su nam i zadali toliku bol..Ljubav je otrov,i kada jednom zagrizeš,gotovo je.Nije istina da vrijeme liječi sve rane.S vremenom ožiljci postaju teži i veći i u sebi nosimo težak teret,koji ne mogu svi jednako hrabro nositi.Neki su jači,neki slabiji,ja sam jedna od tih slabih.Život je gotov,upropašten onog trena kada ona granica poimanja smrti i života nestane...Kada izgubite strah od smrti,kada život ne cijenite,nego ga pokušavate upropastiti što je više moguće.I tonete dublje..i dublje.I pretvarate se u osobe kakve inače mrzite,kakve vam se gade.Osobe koje same sebe uništavaju.Jer mi,JA,sam kriva za sve.Za sve što smo i on i ja prošli zbog mojih ispada.Nekad jednostavno ne znaš pokazati osobi koliko ju voliš.Ovaj teret koji ja nosim je svakog dana teži i guši me!Baš zato što nitko nije uz mene kada trebam nekoga.Ne trebam ja nekoga tko će meni govoriti da će sve biti ok,jer neće.ja trebam nekoga tko će me pogledom shvatiti,nekoga tko me nikada za ništa ne bude pitao 'Zašto?'.I samo želim biti kraj nekoga,bilo koga,nekoga tko me podsjeća na njega.Jer on tako živi u meni i neće nikada otići iz mog srca.Želim vrištati na sav glas,želim plakati,želim biti voljena od njega.I vidim sve u njegovim očima,stalo mu je,ali nešto ga vuče od mene!
I svega mi je previše!!Volimo nekoga i što dobijemo?Vrijeđanja i samo to,a samo branmiš one koje voliš.I naravno mi smo tada neshvaćeni jer se ne uklapamo u ovaj odvratni hladni svijet koji je preokupiran kojekakvim sranjima.
Svakim svojim uzdisajem u meni se bude nova sjećanja na njega,koje sam mislila da sam zaboravila.
I pogledam svoje nokte,crni su..pogledam u svoj ormar,crn je.Pogledam svoje oči,crne su.Ja ne želim biti takva osoba!!Mrzim se!Pomozite mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 2| printaj| #|

 

srijeda, 27.12.2006.

TONKA

Kao prvo,ko si ti da mene vrijeđaš i napadaš??Jesi ti normalna??U biti neću te ni zvati Tonka nego Ana br.2.Jel tebe itko tražio da ti mene tješiš?Je li tvoj problem ako sam se rezala prije zbog samo JEDNOG dečka??Jel to tvoj problem??Svoje frustracije riješavaj skupa sa Anom!!I za tvoju informaciju ja sam se prema davoru ponašala baš kako je zaslužio,i među nama sve ide nabolje.Pa ako tebe to boli možda,što će moja priča završiti happy endom,onda ti ne mogu pomoći.Btw sa davorovom 'kopijom' nisam bila nego sam mu sjedila u krilu i buljila u pod.Pa ubuduće ako nešto ne znaš kako spada,prvo saznaj pa tek onda napadaj ljude.Neće meni nitko srati jebote.Vidim ja šta neki ljudi rade od tebe.bit će kasnije 'Ajme nisam znala bla bla' ali tad će biti kasno.Pa ono usput ne želim da uopće više posjećuješ moj blog jer si očito dvolična.Možeš ti meni ostavljati komentare kakve god želiš,no čim vidim da su tvoji lijepo uredno ću ih obrisati bez da ih pročitam tako da ti je uzaludno bilo kakvo pisanje.I da ti nikad više nije palo na pamet srati ljudima koji tebi žele pomoći i koji ti žele sve najbolje!
Adios

|komentiraj 2| printaj| #|

 

utorak, 26.12.2006.

DAVOR I JA SMO SE POMIRILI!!!

...i onda sam se probudila iz tog sna...
POzdrav ljudi stanje je sve gore i gore

|komentiraj 10| printaj| #|

 

nedjelja, 24.12.2006.

Sretan Božić svima...:(

Dobar dan svima.Evo,ovo će biti post Želja,pa da krenemo:

Za početak,želim Davoru reći da mi je žao njegove bake i da se nadam da je ok..no

1.Želim svima Sretan Božić i sve najbolje i sve što si Vi želite i ja Vam to želim,pa eto neka drugi budu sretni kada ja ne mogu.yes

2.Ireni:Irena,Sretan Božić.Molim te,sada kada ti se vratila ljubav,nemoj ju izgubiti.Godinu dana si čekala da ti se vrati,sad kad se vratio,ne puštaj ga.Znaš i sama da je on ljubav tvog života!Puno sreće i ljubavi želim tebi i njemu.wave

3.Malena Leptirica:Moja virtualna podrška i prijateljica,puno ti hvala na svim onim riječima i komentarima,vjerujem u čuda pa ćemo vidjeti što će danas biti.TEško mi je jer vidim da se svim mojim frendovima oko mene događaju super stvari,i onda mi oni još to sve nabijaju na nos a mene to boli.Iako sam presretna zbog njih.ŽElim i tebi sve najbolje,Sretan Božić i da ga provedeš najbolje i najljepše što možeš.P.S.Nešto se dogodilo,Davoru je u petak umrla baka, pa se bojim da je sada tužan i sve to i da kada onu knjigu pročita ne znam bude ljut ili nešto.Uglavnom,hvala što mi držiš fige-pusa.I želim ti reći da mi nikad nitko nije rekao tako lijepe stvari kao ti,puno hvala!yes

4.Sin Soul-također hvala na svemu.Sretam Božić i tebi i pusasmijeh

5.Vanja:Iako više ne posjećuje moj blog,Sretan ti Božić i sve najbolje!thumbup

A sada ljudi kojima također želim sve najbolje:

Ana Vidaković
Ana Perok
Frankica
Tonkić
MartinaMaja
Moj Davor(i cijela obitelj Dronjak)
DariaMaja 2.
Darjan
Antonio
Sanja
Dunja
Diana
Dijana
Renata
Danijela
Kristina
Ivan-Žika
Senjan
Hrvoje
Vugi
Iva-Luna
Josip J.
Josip M.
Marin
Denis S.
Gigo
Carmen
Vivian
Mirna
Marko
Matija
Ivan
Kikica
Luka
Marta
Marko
Nikola
Petra
Silvija
Bojana
.........i svima ostalima,Sretan Božić i držite mi fige danas,
Voli Vas sve Jeja




|komentiraj 7| printaj| #|

 

petak, 22.12.2006.

DEATH IS COMING:I CAN FEEL IT IN THE AIR TONIGHT







Inspirirana komentarom,odlučila sam nadopuniti ovaj post.Hvala Leptirice na tom komentaru koji me je razveselio.I da,znam da on nosi 'masku' jer se ponaša isto kao što sam se i ja ponašala kada sam shvatila da ga volim.Nisam to nikome htjela pokazivati pa sam bila i prema njemu užasno bezobrazna,rekla mu stvari koje inače ne bih ni najgorem neprijatelju.Znam da glumi da mu je svejedno jer je i meni tako bilo,tako da ga skroz razumijem.Neki dan mi je jedna frendica rekla da ako i kad se pomirim s njim,da trebam sakrivati tu vezu jer sam ja starija od njega,i to dosta.NE znam je li taj savjet dobar ili loš.U svakom slučaju,kad pročita knjigu,ili ćemo se pomiriti ili nećemo.Bit će tada ili nikada.I zato se bojim Božića,nekako ne želim da dođe,koliko god taj dan bio blizu.Jer ni sama ne znam što sam sve u stanju učiniti ako mi se Davor ne vrati.Što naravno nije dobro.NE znam,možda sada,kada sam ovako daleko dospjela,nakon toliko puta kada sam sama sebi rekla Ne odustajem,možda bih sada,ispred zadnje stepenice,trebala odustati,jer se previše bojim...



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



|komentiraj 7| printaj| #|

 

Zadnja šansa...nada umire posljednja...

Ovako....Hello ljudi wave
Danas donesla lijepo Irena onu majcu/haljinu jer može biti i dugačka majca a i kratka haljina...winkcrna je,ima razrezane dugačke rukave i izgleda jebeno fenomenalno!Iako je predviđeno da se ispod nose taice,ja neću imati ispod ništa....yesnaughtyTo je za sutra naravno,za najbolji dan u tjednu-SUBOTI!party
Onda,kraj škole!!Weee.Nisam prošla najbolje..burninmadno ovo je polugodište i dosta mi je škole! Nadam se da će Davor sutra doći u grad da me vidi i u ovom fancy izdanju a ne da misli da sam neka sotonjara...
Došla mi danas u razredu Irena:'Jelena,što se Davora tiče,imaš moj blagoslov..Lijep je dečko!'cerek
I nešto mi fakat nije jasno-dečko je zgodan(bar meni) i kako to da ne želi biti s nikime??Ma nema veze.Anyway,u subotu će pročitati knjigu koju sam mu napisala i nadam se da ćemo se pomiriti kad pročita cijelu istinu u vezi mene i njega..Volim ga tako jebeno..Ne znam više što ću.Znači pomirit ćemo se u ponedjeljak ako će htjeti kad pročita knjigu,ili nikada...I to me muči.Bojim se da bih se mogla ubiti ako mi se ne vrati..
Idem ja sada,pozdrav svima i ako netko želi nek mi se javi na msn: adresa je jeja667@hotmail.com, cijeli sam dan spojena i uglavnom se dosađujem,pusa od Jeje


Hot MySpace Graphics & Layouts



Hot MySpace Graphics & Layouts




Hot MySpace Graphics & Layouts



Hot MySpace Graphics & Layouts



Hot MySpace Graphics & Layouts


Hot MySpace Graphics & Layouts


Hot MySpace Graphics & Layouts

|komentiraj 4| printaj| #|

 

četvrtak, 21.12.2006.

Napokon malo sreće i tračak nade..

Ovako...ma prvo pozdrav svima :) wave

Bila ja u gimnaziji sad..yeslijepo sam se sredila(koliko sam mogla naravno),došla Irena po mene i idemo mi...Došli pred gimnaziju kad ono na prozoru a tko će drugi nego Davor...eekI gleda on jadan se zagledao,kao kip je bio..eekSigurno se pitao Bože šta sad ova radi u mojoj školi..
Anyway,došle mi unutra i sjedimo na hodniku ispred razreda 4.b i čekamo da zvoni...I zvoni,i nađe nas Maja i njezine curke iz razreda i krećemo stepenicama gore na zadnji tj.3(ili 4?) kat i dođemo mi tamo gdje je bila predstava.Uđemo sjednemo si..kad ono...ulazi Davor.yesDok me skužio prvo je opet bilo zbunjenih pogleda.Totalno sam se naježila!cerekno
On je sa još 4 dečka iz razreda otišao skroz odozada stajati.I sad ono,kao da je Bog znao što želim,dođe nama neka cura i ljubazno zamoli da pustimo profače da sjednu.Pa ono,ajd bio bi red,a usput bile bi blizu NJega,pa reko ajd idemo.I odemo,i stojim ja ispred njega,jedno metar..Bio mi je tako blizu,bila sam tako sretna...Osjećala sam njegov pogled na sebi..yesI onda je došla do mene cura iz njegovog razreda koja je išla s njim i u osnovnu i tak počele mi pričati jer se dugo nismo vidjele.I tak ono šta ima,bla bla,i došle na temu Davora..kad sam joj rekla da patim za Njim ostala je paf.Rekla je 'Pa jel nisi ti njega ostavila??'
NA što sam se skoro rasplakala.noJEr mi je iovako teško.Uglavnom,bila sam tako s Njegovim razredom tamo,blizu Njega,u biti skoro kraj njega...I tak fakat je dosta gledao.NE znam zašto ali vidim strah u Njegovim očima kad me gleda..ne znam,možda se boji da ga opet ne povrijedim ili nešto,ali definitivno vidim strah.I tako kad je to završilo,dođe meni ta cura iz njegovog razreda i pita jel idemo zajedno doma,pa može.I idemo po stepenicama dolje i njegovi frendovi gledaju mene pa njega pa se smiju onak simpa...PA se čak i on nasmijao i tako...yesOpet smo se pogledali onako duboko u oči(možda zvuči glupo ali meni je to puno značilo).I tak.DOšle do pola korza kad se sjetimo da idemo u Konzum po čokoladu i opet smo ih sreli..hah.I cura mi je rekla toliko stvari kojima se stvarno nisam nadala.Rekla je da sam mu bila prva cura,da nikad nijednoj nije dopustio da mu se uopće približi.DA me jebeno volio jer je samo meni dopustio da mu se približim pa eto i da hodamo i sve to.I da još uvijek 100 % osjeća prema meni isto što i prije.DA je užasno povučen,da nije s nikim bio u ovih jebenih 5 mjeseci!Svašta mi je rekla,dobroga naravno,i sad umjesto da ja budem sretna i zahvalna Bogu il ne znam kome na tome što sam saznala,jer ono prvo nisam htjela ići u gimn.i sad odem i to sve saznam...Opet ne znam,možda me gledao jer me mrzi i to sve..Uglavnom ne znam više što da pišem osim FRANKA HVALA TI!!!!!smijeh
I za kraj,pozdrav svima i šaljem veliku pusukisswave btw:dolje je jedna njegova slika kad je bio mali..ne znam koji raz..ma pjeslatko...

http://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.com


Glittery texts by minutecity.com


http://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.com


Glittery texts by minutecity.com


http://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.comhttp://www.minutecity.com


Glittery texts by minutecity.com





Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 5| printaj| #|

 

Grozan dan......

pozdrav svima,i hvala svima koji mi ostavljaju komentare wave
Prvo jedna želja:Želim svima,ali baš svima a pogotovo Tonkici da vam se ostvare sve želje u 2007.godini,i sve ono što si vi želite,to vam i ja želim..yes
Eto,iskrene želje kad već ja ne mogu biti happyno
Anyway,danas idem na predstavu u gimnaziju i vidjet ću Ga sigurno...i to će me ubiti ali namjerno idem..idem da ga vidim..da budem u istoj prostoriji s njim...Idem iako sam krepana od bolesti i jedva hodam...Ja idem....cerek
Danas je bilo grozno...Profa se dvoumi da li da mi da 2 ili 1...Mislim ono,dođem joj bolesna u školu,sa temperaturom 38 i ona tako meni vraća..bangah jebiga nek ide ženska gacat zelje kad jedino to zna
Onda...ovako..jedan dečkić mi se javio..yesslatki..iz 4.c tehničke..ali mislim da ništa od toga jer...iako je drag,zgodan,osjećajan i sve to...On nije On..on nije Davor i to je to..to je mana koju svi ostali dečki imaju i jebiga...
Eto idem se sad spremati za navečer da bar izgledam zdravo ak' ništ' drugo
zujo
Pozz svima..pusa od Jejewave smijeh


DAVORU:

Tek onda .....

Tek onda kada budem mogla proći ,
proći pored tebe dignute glave
tek onda će spokoj moći
da ušunja se u moje dane .

Tek onda kada te budem gledala
znajući da duša ti se cijepa
jer živiš sa osjećajem da sam te izdala
na sve strane svijeta .

Kada budeš shvatio da više nisi vrijedan niti pogleda moga
zagledat ćeš se u dubinu srca svoga
a ono što ćeš naći jeste praznina
koja te iznutra grize , jako jače - ta gorčina

Tek kada budeš žudio za mekim usnama mojim
i kada budeš sebi sudio
jer ćeš znati da ih nikada više nećeš moći nazivati svojim

Tek onda kada budeš molio
da samo dio mene bude pored tebe
i počneš proklinjati dan kad si me zavolio
tako jako da bi žrtvovao i ono što najviše voliš , paziš i do čega ti je
najviše stalo - sebe .

Da , tada ću se izgubiti a ti ćeš me uzalud tražiti
sa suzama u očima zadnji svojim uzdisaj podariti
ispružene ruke na dlane srce svoje mi nositi
a od mene niti pogleda nećeš dobiti ,
teškom mukom usne ćeš svoje pomicati
ali ipak uporno moje ime dozivati .

Ali tada bit će kasno
nepotrebne će biti suze uz kapi posljednje kiše
jer moje srce ne voli te više.


Tebi...

Postala sam robinja tuge,
robinja suza i boli,
ostala sam sa gramom života,
jer me tvoje srce ne voli.

Osjećam suze me peku
i ostavljaju trag za sobom,
osjećam da gubim sve
i nestajem u patnji za tobom.

Željela bih da ti kažem mnogo toga
ali riječi se boje i ja šutim,
osjećam tu želju i sada
ali gubim te - slutim.

Da se borim za tvoju ljubav
moram naći snage
ali bojim se, klonuti ću
i zamrzeti tvoje oči drage.

A tada u meni se rađa nova ličnost
sa željom da te uništi
i vjeruj, nitko mi neće stati na put
sve dok tvoje srce
moje ime ne zavrišti!


DA NISMO PREPONOSNI

Samo kad bi htio,
još bi znao,
još bi smio,
potrčati mi u zagrljaj
i moliti za oproštaj.

Jer, nitko za povratak nije
preumoran, preponosan,
jer nitko ne može sam do sreće,
a ni sreća nikog samog neće.

Samo kad bih htjela,
samo kad bih znala
da i ti patiš,
potrčala bih ti u zagrljaj
i molila te da se vratiš.


SUZU PUSTI, AL NE PLAČI

Da znam dragi kako ti je kada čitaš pjesme moje,
pisala bih još tužnije da rasplačem srce tvoje.
Pjesme su mi pune bola, svaka od njih nešto znači,
zato dragi kad ih čuješ:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"
Vječno ću te spominjati u životu, u samoći
jednog dana u crnu ću zemlju poći.
Kada vidiš da me nema, osjetit ćeš što su boli,
jer baš nitko neće moći tako silno da te voli.
Poželjet ćeš dragi tada da ne živiš ni dan duže,
poći ćeš ti jednog dana na grob da mi staviš ruže.
Tada ćeš mi grob pronaći, bit će sav u gustoj travi,
jer baš nikog neće biti da mi cvijetak na grob stavi.
Sjetit ćeš se moga lika iz kojeg još ljubav zrači,
sjetit ćeš se mojih riječi:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"



|komentiraj 2| printaj| #|

 

srijeda, 20.12.2006.

Ajme koji je meni kurac :)

Ljudi moji..ono prvo da vam kažem bok wave
Ja nisam ok...bolesna sam i tako..a proći će,mislim mora jer ono bliži se subota...O nekim osobama i događajima ne želim razmišljati i tako,iako kad sam doma sama ne uspjeva jer se raplačem no što je tu je...to sam zaslužila...
E sad,krenem ja učiti danas geografiju kad ono otvorim kartu i ugledam ja ono kaj je Ana napisala: 'ŠTIT=branitelji koji su poludjeli pa se bahate..'
I puknem se mijati kao idiot! A u biti uvijek se smijem kao idiot
Ovom prilikom želim poručiti nekim osobama koje se smatraju mojom frendicom da očito to nisu,jer prave frendice su uz tebe kad ih trebaš.
I moram tj.želim pozdraviti Molnara,kisswavecerek
Nadam se da se kooooonačno vidimo u subotu party
Pozz svima ostalima to je sve za danas! puss voli vas Jeja mahhrvatskazujosmijeh

|komentiraj 3| printaj| #|

 

utorak, 19.12.2006.

Kada zima donese uspomene umjesto snijega..

Za početak,ulomak knjige koju sam napisala:

'Ovu knjigu sam napisala kako bih pomogla svim ljudima koji prolaze kroz slične probleme,i misle da nikada neće biti sretni.Svi koji pate za nekim,starom ljubavi ili neostvarenoj ljubavi,trebaju znati da nikada ne smiju izgubiti nadu i nikada ne smiju odustati.Ljudi,stvarno bi se začudili kad bi znali što ste sve sposobni učiniti ako želite nekoga vratiti ili nekoga dobiti. Kao što je jednom davno nastala izreka-....Na kraju nam uvijek ostaje ljubav. Ako to niste shvatili,niste shvatili ništa!'
Zato dopustite ljubavi da uđe u vaš život i da tek tada otkrijete što to znači –živjeti.Za ovu knjigu bila sam inspirirana vlastitim patnjama i ljubavlju za dečkom čije ime počinje sa slovom D. Svo sam vrijeme posvetila pisanju ove knjige i nadam se da ćete pronaći bar mali djelić sebe u njoj.Pa čak i ako ova moja mala,ali ipak vrijedna knjiga,ne doživi nikakav uspijeh,ja ću biti sretna ako ju bilo tko pročita i shvati neke stvari.I morate znati da ljudima uvijek treba dati šansu,nije bitno je li druga ili peta šansa.Ljudi se mogu promijeniti,ja znam da se ja jesam.Više mi čak nije ni do izlazaka sa društvom,a to mi je prije bilo najvažnije.Sada radije umjesto izlaska sjedim doma i prisjećam se trenutaka koje sam provela sa osobom koju volim,ili odem sama prošetati i malo razmišljati također o tim trenucima. Nikad nemojte odustati od svojih snova,kakvi god oni bili,i nemojte zanemarivati ljude oko sebe.Također,nikada se nemojte ponašati kao svoje društvo,jer će vas drugi više cijeniti ako ćete imati svoje stavove i mišljenja iza kojih ćete čvrsto stajati,i uvijek branite ono što volite.Nikada ne odustajte!Iako ja svoju ljubav nisam uspjela vratiti,a očito nikada ni neću,još uvijek imam tračak nade u sebi...iako i ona polako nestaje.....Iako odrastam,kao i svi drugi ljudi,iskreno ne znam kako ću uspjeti nastaviti sa životom jer tu svoju neprežaljenu ljubav nikad neću moći zaboraviti...Ljudi,prihvatite ljubav kada vam ju netko daje,jer nikad ne znate hoće li vas netko više ikada voljeti...Čak i ako vi ne volite tu osobu,prihvatite njenu ljubav,pogotovo ako vas ta osoba treba kao što ja trebam Njega...Iako me on mrzi,kao što sam rekla,nada u meni živi i dalje,i ostati će u meni zauvijek,baš kao i ljubav prema Njemu,iako je to nešto što nikada neću imati,a neopisivo težim za time...'


Eto,sada kada sam podijelila svoja razmišljanja i osjećaje sa vama,lakše mi je...a zapravo nije!NIkad neće biti lakše.Ovih 5 mjeseci su bili toliko jebeno bolni da više ne mogu,koliko god se trudila...Ako te netko voli,kako može biti tako prejebeno ponosan i da ne može oprostiti??
ne može to tako...mislim kako sam krenula dalje,barem glumim da sam sretna,a onda sretnem Njega,uhvatim ga kako me gleda,duboko u oči,onako sa ogromnom ljubavi u tom pogledu,i onda odjednom,uplaši se...i...nestane...I sve je opet isto...I opet prolazim iste muke!Uspomene mogu biti predivne,ali mogu biti i toliko jake,snažne i bolne da su u stanju uništiti i najvedrije biće...Kao što su mene...Sjećam se sebe u prošlom tj.3 razredu.Veselju nije bilo kraja...a sada....Svi polako nestaju jer više ne mogu podnijeti moj plač i tugu...NIsam nikakvo društvo..priznajem...Ali bilo bi puno lakše da imaš nekoga tko te tada kad ti uspomene trgaju dušu,može zagrliti i reći 'ne brini'
Ponekad sjedim ma balkonu na hladnom betonu,gledam nebo i pitam se:'Zašto?'
Zašto sam baš JA to zaslužila?Da mi se u najboljim godinama to dogodi,da mi čak i prije 18-te život stane..I da se ne mogu maknuti dalje...I opet...Kažem sama sebi,mogla bih oići do Njega kada vidim da me gleda..Pa čak i krenem...I....Nešto mi ne da da mu se prilbližim....Sve su to presnažni osjećaji koji se ni ne mogu opisati..
Jednostavno sam upravo puknula!Svega mi je dosta,ne želim više i ne mogu prolaziti sve ovo što prolazim!Ja nisam vrijedna ovog života,neki ljudi su bolesni i umiru i sve bih dali da mogu živjeti samo jedan dan a ja ne znam uživati u životu iako imam sve što želim,ali nemam ono što mi je najpotrebnije-Njega,i neću ja tako živjeti!Tko ste vi svi uopće da imate dobro mišljenje o meni??NIsam ja uopće vrijedna važe pažnje,nisam vrijedna ničega!Kako sam mogla povrijediti nešto tako nevino i čisto??I što sada ja vrijeme ne mogu vratiti,ne mogu a želim..

A ništa...da vam više ne dosađujem,idem ja nazad u svoj svijet mašte...i opet proživljavati iste trenutke...grozne trenutke....Voli Vas Jeja

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



|komentiraj 5| printaj| #|

 

ajd naslov će se zvati...NEMA NASLOVA haha

Ehej ppl! Došla ja doma iz škole.Opet sam plakala u školi,no nema veze,kako bi Ana V.rekla-nema bitno
lol
I sad danas sam komentirala sa Irenom kako je razred jadan i sjeban!Živimo zajedno 4 godine,a ima pun kurac osoba koje ni riječi nisu progovorile u te jebene 4 godine!
Never majnd.Ovako zapamtila sam ove bisere:
Profa iz Geografije pita Anu nešto,Ana odgovara Pa to su ova stara groblja(umjesto gorja..) najgore što Ana nije skužila čemu se razred smije
I moj biser ono,usred sata,tišina,samo ja počnem vikati:'Da!Mislim ono!Šta sad,kak to??Ma neee!',pita me Ana što mi je,a ja njoj 'Ma ne znam ne mogu se sjetit s kim sam pričala u glavi'

Eto ljudi,uglavnom još jedan dokaz koliko sam glupa.Gadi mi s emoj razred,trebala sam ići ili u medicinsku ili gimnaziju,jer je tamo super!Ljudi su zakon,uvijek nasmijani.A i viđala bih Gospodina-o njemu-ne-govorim.I šta je najbitnije,imaju lijepo fancy uređen wcej.
ANyway,pisat ću vam još večeras,to je sve za sada

Pozz Ireni(hvala na onom pismu danas)
Ani
D.

|komentiraj 2| printaj| #|

 

ponedjeljak, 18.12.2006.

Hm..dakle...Prvi post

Ehej...Evo stigao moj prvi post,ah dugo sam čekala da to kažem :)
Ovaj...šta ima kod vas??Kod mene sve po starom,totalni shrot.Ljudi mi po gradu blate jednu od naj frendica i to boli.jebem ja njima mater! I ja sam opet,tj.još u kurcu.Nigdje ne mogu ići jebote jer se samo tak iz vedra neba rasplačem!Danas ja i frendica Ana sjedimo kod dežurnih pod satom i pričamo sa Mirnom koja je bila dežurna i odjednom Hop,krenu mi suze,pa brzo trči u wc da se ne osramotim do kraja.I tako i pod nastavom,rasplačem se...A jebiga,već je svima to normalno,samo čim spustim glavu 'Jelena jel' trebaš maramicu?'
No hvala frendicama kaj su uz mene :) Moje blago
Mrzim kretena i ne želim ga više spominjati.Ma predobra sam ja za njega,naravno da jesam!(još da to fakat mislim...:( )
Ugl.,još samo 4 dana...Tako se jebeno veselim,pogotovo suboti..već znam kaj ću obući i to me totalno veseli.Idemo slaviti početak praznika(mislim,nije ono da ću se dizati u 6 ujutro i ići na praksu..) no bar nema škole.Idemo tancati u grad!!Jipiiii!
Moram gledati BB danas,iskreno sada mi fali kada ga više nema,nemam se kome smijati,tj.Tanjinim biserima...
No ok,evo odlučila sam zapisivati neke bisere izjavljene u mom razredu pa evo nekih koje sam zapamtila iz proteklih razreda:

Diana kaže: 'A profesorice ja sam učila za sutra!'

Profa:'Ana,šta je s tobom?'
Ana odgovara:'Ah...teško je to za objasnit'...'

Jelena(ja) pita:'E,šta ono gori u Novoseljanima?'
Antonio odgovara:'Svijetlo!'

Ana pita:'Koliko je sati?'
Jelena(ja) odgovara: 'Šta je tebi,od kud ja znam,pa nisam Isus da vidim tu sat pred sobom!'

To je sve za danas,a za prvi post je i previše,pa kiss svima

Jeja


|komentiraj 3| printaj| #|

 

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.