nedjelja, 06.08.2006.

ma tu sam ja... ;)

Evo, sam javljam i dajem do znanja da sam živa...
Ne znam kaj mi je, jednostavno mi se ništ neda u zadnje vrijeme i tak sam neak... beeee... ne volim taj feeling... jao, kako ga ne volim... a ne znam zapraf zašt mi je tak... niš mi ne fali... a najradije bi iskočila iz vlastite kože i nestala s ove planete... a zašto? Neam pojma... :P Ma ovo odvratno vrijeme... očajno je... ubija me... ipak bi sad malo sunčeka... ne baš da me šlagira svaki put kad izađem iz kuće, al bar da je malo vedrije i da nije tak sivo... mrzim sivu boju :( I nisam mogla spavat već 3 noći zbog te glupe promjene vremena... i sad stalno šmrcam i tak...
Al bolje je sad malo... sutra mi se buraz vraća iz dojčlanda, pa bude poklona, wheeee!!! :D Mrgh, jesam pokvarena ;) Ma volim ja svojeg bracu, ne bi mogla ja bez njega više... jest da mi popije i zadnju kap krvi kad je doma i da se stalno masakriramo i da mi je sad bio blažen i blagoslovljen mir kad ga nije bilo, al opet... kad se naviknete na nekog, morate ga trpjet onda cjeli život i ne možete bez njega ;)
Evo, danas, zapraf, noćas ću ja sročit jedan sweet postić... neku divnu morbidnu a opet slatku, al mračnu ali ipak medenu al pravu gotičku/darkersku pričicu :) onak, u mojem stilu... s puno gramatičkih i fabularnih grešaka... onak kak niko drugi ne zna i ne može :) samo za vas...

uglavnom...

zla seko, drž mi se i ne daj više nikom da te povrijedi... ne daj... još k tome ako voliš... nemoj... nije vrijedno... ak ja mogu preboljet... može svako :)

moja xxxToxicLemonadexxx ;) daj ti meni novu adresu onda da ja vidim kak sam prva, jer mi stalno otvara na staru ;D ugl, puno ti hvala, ti si moj čovjek, ti mene razumiješ :) a to meni puno znači, stvarno

Bolesnikinjo...eh, ma daj, preživjet ćeš taj zagreb... i da, da, stavi onda neke slikice... ma kakav jelačićev trg, pofotografiši neke sweet metalce pa to stavi hehe ;D

Eh, my dearest vampirska lutkice... ti ostani kakva jesi... pjesme su ti... a ne znam više koji superlativ da upotrijebim... :P ma predivne... samo ti tako nastavi :)

Sve vas volim jako jako puno i ljubim, i one kaj nisam napisla, al čitate i komentirate, puno puno hvala :) Eh, idem sad, već mi oči bježe u križ, a i počela mi je detektifska večer, jeeea :)

LOVE YOU VERY VERY MUCH!

Image Hosted by ImageShack.us



<< Arhiva >>