Srna...biti lovina

21.09.2006., četvrtak

Isti... a ni nalik


Davno je barba Freud rekao da u drugima volimo sebe. Gledajući u druge što me okružuju doista vidim sebe. Nekad onako kako me oni vide, nekad onako kako se želim vidjeti, a nekad u jednostavnosti onoga kakva zapravo jesam. Ne vjerujem da u njima volim samo taj zrcalni dio sebe. Možda volim što me vole... pa dopuštaju da se uopće zrcalim. Možda... volim..., ali sigurno ne volim samo to u njima. Volim cili paket. Čak i kad mi se ne sviđaju neki bitni ili nebitni detalji. Volim. To je jedino sigurno u ciloj priči, inače se nikad ne bih trudila onoliko koliko se znam truditi. A znam. I više nego što mi je potrebno. I više nego što je dobro za mene. Osjećaj je uzvraćen... jer ni mene nije lako voljeti. Ni oko mene se nije lako truditi. Razmišljam često je li moguće da vrijedi ona: s kim si, takav si. Kad bi me sudili po drugima, štošta bi mi pridodali što mi ne pristaje, i dobroga i lošega. Baš kao što bi i drugima pridodali štošta mojega, i dobroga i lošega. Zato ne vjerujem p o t p u n o ni barba Freudu ni narodu. Nekad voliš. I to je to. Nekad te vole. I to je to. Reka bi moj Mrgud... Ja se i ne trudim tražiti prijatelje slične sebi, zabavnije je kad smo različiti. Isti... a ni nalik.

- 23:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com