subota, 21.04.2007.

IN LOVING MEMORY TO ZOMBIEE,NEVER MIND...

Okay,da ne bi ispalo da je dečko mrtav,mislim ono u Loving Memory To Zombiee,ja svečano objavljujem da je Zombiee ŽIVVVVVVVVVV!!!

I ugl...Danas ću napisati 2 posta... OVAJ JE SADA POSVEĆEN ZOMBIEEU!!!kiss

Znači,Zombiee,Hvala Ti što purgeri smo mi,o kako bi Vi sretni bili da ste purgeri... smijeh HA??? Joj,ups...Počela sam pjevati jednu pjesmuheadbang...Ma nema veze...ajmo ponovno...

Znači,Zombiee,Hvali Ti KAJ SI ME POZDRAVIO U BLOGU!!! JEJ,JEJ,JEJ!!!!zujonjami

LET'S ROCK!!!partyrofl

Ma šala...Tj,LET'S METAL!!!eek

Ugl...Zombiee,hvala još jednom,jer meni ti te male sitnice doista puno znače,i hvala,počašćena sam...

Pa,ako još danas stigneš doći na komp prije krizme,svakako se javi,mislim,ne znam ni hoćeš li ovaj post pročitati,ali opet...
NOW AND THEN VISIT ME,WITH YOUR STARLIT EYES(System Of A Down-Starlit Eyes)thumbup

Pa,idem ja sada pisati jedan konkretniji post pa se čujemo...smijeh

S nadom da ćeš ovo pročitati,Ja Ardena V. Ti još jednom zahvaljujem...PUSIC@kiss

- 07:42 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NO DESCRIPTION!!!

Ja navještam ARMAGEDON!!! YOU CANNOT HIDE!!!burninmadburninmadburninmad

BROJAČČČ

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


NAJDRAZA VRSTA MJUZEEE
NARODNJACI(di Vam je ukus)
Hip-Hop(Ew)
R'N'B(Ewww)
Techno(Moze Proci)
Pop(hm...pa...okay)
Klasicna Glazba(Hm..samo za depresivce)
Domace Staro(ide nabolje)
Punk(opa,ide Vam,ide Vam)
Rock(IIIIIHAAAAAAAAAA)
METAL(JEBOTE,NEMA VAM GRANICA,TO!!!!)
  
pollcode.com free polls