Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

nedjelja, 23.12.2007.

LET 3 je zakonnnnnnnnn

Ej ljudi jednostavno moram napisat post jer je jučer na let 3-u bilo preeejeeebenoooonaughtynaughtypuknucupuknucupuknucucerekcerekPa da krenemo ovakothumbupDošao ja do kalca a njemu loše zna on zašto i on idem ne idem povraćo i dobro odlučili se mi kao ajmo do tina pa ako ti bude bilo loše ideš doma i naravno nije išo doma jer smo se zajebavali ko debili i zaboravio je na to!!yesyespartypartynjaminjamiI tako mi pjege do gore malo sprdali saru u vezi t.......a sorywavedođemo gore u početku bila ful banana e onda popili medicu pa babus došli na balkon i ful špica!!dom puuuunnnn sviraju underfuckersi fuuul dobro sviraj svaka čast dečkima skoro su bili bolji od let 3-athumbupthumbupi onda let 3 svi plešu neki se ljube neki............................................... !!!nonononofinoUgl bili mo do oko 1.15 ja nisam mogao otić od majdeeeee aaa i sad mi fali za popizdit!!DA ZA MOJE RASPOLOŽENJE DANAS NAJVIŠE JE ZASLUŽNA MOJA MAJDICA!!blablablablacerekcerekcerekcerek MAJDA KISSSfinoUgl svi koji nisu bili a može im bit žao šta nisu moraju doć 30.12 na ATOMIK HARMONIK!!Eto ljudi pozz svima i želja da se svi osjećaju kao jaa ćaaooooooooofinofinopartyparty

- 13:33 - Komentari (92) - Isprintaj - #