Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

četvrtak, 15.11.2007.

My dream is to fly over the rainbow so high............

Alo people imate sreće da sam bolestan jer inače nebi bilo nish od posta!!!beljbeljA da jbg bolestan sam i moram bit u jebenoj kući i jučer još morao u bolnicu do otorino......neštobangI tako ja čeko 2 i pol sata da bi došao na red i dođem na red i on mi počne neke metalne šipke gorat u grlo i ja mu maknem ruku jer sam se skoro ispovraćo i njemu sav pribor padne na podrolleyesrolleyesrolleyesbangbangbangbanga ša kad mi je bilo slabo bolje to nego da se izrigam!!HeheI da još mi na kraju reko da sam rođen s krivim nosom hehehehehehenutnutnutnaughtynaughtynaughtynaughtynaughtypartypartynjaminjaminamcornamcornamcorBože u životu nisam čuo da se netko može rodit s krivim nosomblablablablaI tako ša da vam kažem ja josh uvijek s Majdom i stalno visimo u Tinu ili kod Karlota u konoby!!partypartypartyEvo ljudići to bi bilo to za sad do sljedećeg opijanja ili bolovanjawavewavewavewavewavewavewavewavewavewavethumbupthumbupPozzz Mii i Karlotu koji su sad također bolesnipartypartynjaminjamiAj kboowave

- 18:55 - Komentari (77) - Isprintaj - #