Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

ponedjeljak, 17.12.2007.

Salpa i Jubić

AAA neznam kako da počnemmmm!!bangbangNeznam ša da vam pišem baš i nemam neke inspiracije al ono ajmo probat!thumbupheadbangEto ništa posebno se nije događalo u zadnje vrijeme bio ja malo na partyu malo u tinu malo u kalamiti malo u rupi!!Pa da krenemo od partya!!partyA ono niš posebno ja i ševa uspijeli nekako zatvorit prostor nije ispalo bog zna kako al ono ok!!=))thumbupi tako mi se opijali,skidali ljubili I KOG NE SMIJEMOnamcorrolleyesrolleyesneki će znat o čemu pričam SORY MAJDAcryE da uspijeli mi popit 120 lit bambusa tj. cijelu bačvicu!!partypartypartypartypartyPohvalno zar ne!=)E onda bili malo u tinu a ono standard pa opet u tinu.......bangEh i onda dođe petak i mi opet pogodite di........???u tin ali kratko i ja uspio nagovorit ljudeke da idemo u kalamitu gdje su svirali salpa i ljubić da ugl!beljzuboAl bilo strava litrice bambusa i pive samo su dolazile na stol!partyHvala Borjan (stari od lory)waveI onda se mi u subotu uputili prema sloveniju točnije u rupu!! da da u rupu!jebote ja se sredio ko da idem na vjenčanje i dođemo gore a gore svi normalno obučeni osim nas al ono ak!!headbangheadbangheadbangI rupljani se svi napili do jednog i pado snjeg i tako dalje........yesAjme kakav post katastrofa eeeheadbangAj evo vam pjesmicanjami



E zaboravio sam reć svi morate doć 22.12 u dom jušići na let 3!!!=))nutnutnaughtynaughtynaughty
pozz Mii,Majdi, Brevisu........=))wavewavewavewavewavemahlud

- 11:45 - Komentari (48) - Isprintaj - #