srijeda, 07.05.2008.

Kukavica sam, pa što

Za sve ovo izbivanje s bloga ipak nisam sjedila skrštenih ruku.
Evo, npr. otišla sam, iako nerado, pogledati natjecanje u padobranstvu. To je zapravo bilo 16. državno prvenstvo Hrvatske u padobranstvu, a održavalo se u Zadru i to prošlog produženog vikenda, dakle od 1. do 4. svibnja. Prvi je dan bio za trening, trenažni dan, u petak i subotu su bila natjecanja, a nedjelja rezervni dan, u slučaju nepovoljnih vremenskih prilika. Padobranci su se natjecali u dvije discipline, skokovi na cilj s visine od 1100 m i figurativni skokovi na cilj s visine od 2200 m.
p.s. ovo je moja najdraža Replika, ljubi je majka
Photobucket

Photobucket

Skakalo se na elektronsku pločicu promjera 3 cm, i svaka im čast, točno u cilj!!!

Photobucket

Već sam spomenula kako sam tamo otišla nerado. Naime, moj Puž jako voli taj sport, i ne samo taj, već bilo koji ekstremni, opasni, adrenalinski ili nazovite ih već kako hoćete. Kao mlad momak čak se bio počeo baviti padobranstvom, skočio nekoliko skokova, a onda je uslijedio jaki udruženi pritisak sa strane njegove mame i mene. A što će, mlad i neiskusan, nije nam se uspio oduprijeti i odustao je. Ali od tada pa do dana današnjeg pati za takvim stvarima – padobranstvo, paraglide, zmajarenje, bungee jumping…..bilo je tu nebrojeno razgovora, sukoba…….ali yes, izašla sam kao pobjednik.
Prije par godina, jednu je bitku ipak uspio izvojevati.
Ovo je vječiti dokaz te pobjede. Ovo se on upravo priprema poletiti u tandemu.
Priprema.....

Photobucket

......pozor......

Photobucket

.......i evo ga na, leti.......

Photobucket

Moram priznati lijep je ali i zastrašujuć pogled odozgor, brrrr......prava sam kukavica!!

Photobucket

Hvala Bogu, spustio se živ i zdrav!!!

Photobucket

A da se sve ovo zapetlja? To su tako tanki konopčići i lagana svila!

Photobucket

Ipak, ne živim u miru, svaki put kad on sjedne za komp i pregledava ove slike ili prelistava razne stranice o ovim sportovima, uhvati me jeza, cijela se stisnem u jedan veliki grop, i čekam što će iz toga izaći, dali opet neka suluda ideja (po mojim mjerilima) koja će donijeti buru i oluju, ili će sve opet proći kao mirno talasanje.
I mogu vam reći da ti trenuci iščekivanja uopće nisu laki!


19:12 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.