subota, 15.04.2006.

Eh i Tom kak ti se sviđaju moji novi boxovi??

Eto Tom kao što vidiš napravila sam nove boxove i nadam se da ti se sviđaju jer su posvećeni tebi a ne Tomu iz Tokio Hotela!! Ida pokušala sam napraviti pjesme ali ne mogu i nikmako mi to ne uspijeva!! Evo i što mi se danas sve dogodilo!! Probudila sam se u 13:00 i pogledakla "Ljubav nema cijene" što inače ne gledam! Planirala sam i navila sam budilicu u 7:00 jer sam htjela gledati vip dj gdje pjevaju i Tokio Hotel!! Ali sve sam mislila još ću malo ostati u krevetu i probuditi se i tako sam vam ja ostala spavati do 13:00 h. Oprala sam zube, umila se, doručkovala i shvatila da se selim na Vojak i u drugu školu. Stavila sam s bakom robu sušiti i tako dva puta lud. Zatim sam si dosađivala i napokon otišli smo vidjeti stan brat i ja svako će imati svoju sobu di ću moći raditi i party!! Jedva čekam a i ne čekam zbog moje sis Eme jer se nećemo moći tako puno viđati jer ću u školu ići na dve smjene jedan tjedan ujutro a jedan popodne. njami sam paradajz juhu i ne sjećam se više šta... . Onda sam kako ste ja mislim vidjeli čitavo vrijeme bila na svome i tuđim blogogvima i uređivala si blog!! I eto tako je došla i ponoć i ja sam isto uređivala bloggach!! Novo mi je : boxovi posvećeno Tomu ali ne iz Tokio Hotela, kako se to već zove strelica miša i ne znam baš sada što sve ne...headbang! Gledala sam Pasiju i obećala sama sebi da ju više nikada neću gledati jer kada ju gledam mi mrak padne na oči i sva se naježim kada Isusu bodu čavle u ruke i noge. Što još da napišem osim javljajte mi se imate moj broj mobaća moju e-mail adresu u boxu o meni imate adresu mog bloga i javljajte kako god samo javljajte jer mi je dosadno bez vas! Svaki dan barem oko 10-ak puta idem viditi ima li šta na mome bloggachu i ponekad ima yes a ponekada ne no!! Svima hvala na komentarima na pomoći jer je i još mnogima trebala i dobro im je došla blabla. Pitala je moja frendica isto ima bloggach ali to ne zna jer joj je bloggach novi a ni ja ne znam sam meni to ne treba recite mi sam da joj mogu prenijeti ona želi da joj pozadina bloga bude neki Eddie iz Iron Maideakojeg ja mrzim ali svejedno ja i ona bismo vam bile zahvalne ako joj možete pomoći kiss!! Tom cerek kiss eto i niš posjetim vas danas sam oko popodne i tak jer ne smijem van ne znam zašto čovječe ko u cirkusu sam zatvorena i urlam po kući pjesme od t.A.T.u. a pogotovo one 4 mislim iste su sam su dvije na english a dvije na ruskom jer su one ruskinje a te 4 pjesme su:not gonna get us, all the things she said te su na engleskom a ove na ruskom: ya soshla s uma i nas ne dogoniat u prijevodu 1. znači poludjeti ću a 2. nas neće uloviti eto oh sis eto ja naučila i malo ruskog i njemačkog malo sam danas naučila i francuskog pa znam na japanskom brojarti do deset pa učim talijanski i engleski o bože to kada nabrajam koda se nemam vremena za družiti i izlaziti,a zapravo imam više vremena nego moja frendica Franka koja se bavi sa manje toga nego se ja bavim ufff ali svejedno praznici su i ja sam slobodna i svi...barem se nadam da tako i vi mislite!! Ali sam se dana raspisala ali sam ja tznam zašto jer kada pomislim na tu osobu odmah mi se piše a to je onaj o kome stalno pišem i o kome sam objavila i novi box! Ajme meni majčice pomozi i svi sveci koga još da prizovem da svjedoći moju ljubav?? Heheh!! cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek i'am ludludludludludludludlud
za Tomom!!

- 00:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.