utorak, 11.04.2006.

Moja tvrdoglava dama od sis

Hi nadam se da ste išli na blog ema666 jer to je blog moje sis mi nismo prave sis već naj frendice toliko drage i privržlene jedna uz drugu da smo se tako nazvale!! Ona vam je jako tvrdoglava kada nešta kaže to je zadnja!! Čak voli i naređivati ufff a ja to ne volim!! Frendica joj je jedna cura Beti koja je meni bila frendica ali više nije već je s mojom sis!! Nju sam već nekoliko puta pokušala ubiti (Beti) gurnuti po stepenicama u školi i na ulicu čak i nožem ju ma zekam se nožem ne ali sve ostalo sam pokušala samo da se makne od moje sis jer ona prema mojoj sis ispušta negativne energije!!
Sis štitit ću ja tebe od insekata bez brige!!

- 17:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.