ponedjeljak, 05.05.2008.

....Hodaj, nebo strpljive voli, hodaj, možda se ipak sve u dobro pretvori....

Eto mene...
opet pišem post....i to neki novi...
kao što sam rekla... depresija će me brzo proći....
onaj post prije bio je samo trenutak slabosti.... i trenutak pospanosti... što je bilo prouzrokovano samo jednom malom sitnicom koja me natjerala da se isplačem i da se izjadam... ali sad sam ok... zaista...
opet sam ona stara ja... sa osmjehom na usnama... krećem u novi tjedan i u nove pobjede...
iako će ovaj tjedan biti naporan... zbog svih kolokvija koje imam... ali ja se nadam da ću preživjeti...

Image and video hosting by TinyPic

želim vam svima zahvaliti na komentarima i na podršci... puno mi znače...


glitter-graphics.com

Ovo je pjesma koja mi diže samopouzdanje i natjera me da mislim pozitivno:

Gibonni - Hodaj



Ovaj post neće biti ništa posebno...
neće imati nikakve mudre misli...
samo sam htjela zamijeniti onaj post od jučer...

Vratit ću se ponovo... čim skupim malo inspiracije...

Image and video hosting by TinyPic


12:14 | Komentari 39 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.