ponedjeljak, 29.10.2007.

I keep bleeding Love...

Naslov sam uzela iz pjesme Bleeding love - koju pjeva Leona Lewis...
slućajno sam čula pjesmu i oduševile su me riječi isto kao i prekrasan glas pjevačice...


Leona Lewis Lyrics

toplo preporučujem da poslušate pjesmu...
lyricse sam vam stavila u sklopu posta...

Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen


Riječi pjesme me predobro opisuju... da i moja ljubav je zabranjena... možda i nije... ali svejedno je nemoguća... i svi me odgovaraju od nje... ali u tom pitanju sma tako tvrdoglava... to nije fer... nije pošteno...
zašto ja?
zašto meni?

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone’s looking round
Thinking I’m going crazy


Kao što znadete doma sam... btw. predobro je!!!
i bila sam vani u subotu...
tu prokletu subotu jkoja je još više zamrsila moj um...
još više me natjerala na razmišljanje...
sad više ništa ne razumijem...
ništa...
a samo malo sam tražila...

But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I ...


samo da pojasnim bilo je predobro vani...
a sve što se desilo nije bilo loše...
ali u jednom trenutku postoji nada...
a u drugom ona nestaje...

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

sad sam vas sve smotala...
mislim i sebe bi...
htjela bi napisati to...
podjeliti sa nekim...
ali da opet ne otkrijem previše...

Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that the goal
Is to keep me from falling


naime dečko koji mi se već duže vrijeme sviđa...
pokazuje zanimanje za mene...
bar se tako čini...

But nothing’s greater
Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I’m going crazy, maybe, maybe


ali opet s druge strane ne želim se nadati...
ne želim...
taman sam se počela hladiti...
barem sam tako mislila...
nesmijem se vratiti na staro...

But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I ...


jer baš je on osoba koja mi je nedavno rekla da ne može ništa biti između nas...
da nas razdvaja previše čimbenika...
a možda se u vremenu kad mene nije bilo nešto promjenilo...
možda...

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ovo u subotu, njegovo ponašanje, poglede, osmijeh, naklonost prema meni,...
vidjeli su i drugi...
ali onda mi ne odgovara...
onaj razgovor sa njegovim najboljim frendom...
u kojem mi je ovaj rekao da se ne nadam...

And it’s draining all of me
Oh they find it hard to believe
I’ll be wearing these scars
For everyone to see ...


sad razumijete?
barem malo?
jako bi trebala vaš savjet...
jer više neznam...
NEZNAM...
šta da radim...
znam da se vraćam natrag u Pulu...

Da nam Bog nocas da
ljubav kao zadnju priliku
radje nego svijet uzeo bi nju
i ne bi nitko kao ja
tvoju ljubav tako cuvao
nju sam imao pa izgubio


ali htjela bi biti s njime...
bar jednom...
neznam...
nisam pametna...
zaista...
više nisam pametna...

But I don’t care what they say
I’m in love with you
They try to pull me away
But they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I ...


zašto tako lako mogu riješiti razne probleme drugih...
ali kad sam ja u pitanju...
mozak stane...
i ništa ga više ne može pokrenuti...

Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open


ZAŠTO JE LJUBAV TAKO KOMPLICIRANA STVAR????
zašto postoji toliko zašto u ovom postu...?

Image and video hosting by TinyPic


18:58 | Komentari 47 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.