četvrtak, 25.10.2007.

Sve bi seke ljubile mornare...

ali ja idem domaaaaa....

a Matea ide za 3 dana...

a mornari???

... e njih ćemo ljubiti nakon tjedan dana...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovaj post će biti malo smiješno napisan, jer sam ja takvog raspoloženja...
Nije problem u tome da ja nemam vremena pisati post, nego je problem u tome što nemam inspiracije...
Od kad sam ovdje u Puli... nemam inspiracje... mislim svi misle... sad je daleko od doma... zanimljivo joj je...
ali ne meni vam se ne dešava apsolutno ništa zanimljivo u životu...

...
put putujem...

put daleki...

oko moje zoru neće vidjeti...
...



E da ja sutra idem doma...
shvatila sam jednu stvar... u zadnje vrijeme uvijek vam se javim kad idem doma... možda jer me baš onda uhvati najviše inspiracije... ali uhvati me na trenutak i prođe... nešto čudno se dešava u meni...

Image and video hosting by TinyPic

Doma ću biti tjedan dana i vrlo sam uzbuđena zbog toga... konačno ću lijepo na miru moći vidjeti svoje društvo... obitelj... bit ću doma 2 vikenda i sigurno ću izaći... jedva čekam...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovdje u Puli kaj se izlazaka tiće je živa koma... ako nemaš auto... ne možeš očekivati da ćeš se baš nešto pretjerano zabaviti...
U centru Pule postoji jedan disko... ali najbolje bude četvrtkom (kako sam čula) onda imaju neki party za studente... jedina loša strana je u tome kaj ja imam u petak ujutro predavanja... tak da nisam provjerila kak je to... ali budem... imam vremena...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prošli petak sam izašla u neki disko i bilo je odlično... opustila sam se... iz tog razloga jer me nitko ne poznaje i nikog nije bilo briga kak se ponašam...a ni mene nije bilo briga, kaj si budu mislili o meni... samo je sve jakoooooo skupo... a pošto je naš studentski budžet malen... treba štedjeti...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No uglavnom ja ponovo doma idem busom... ovaj put je relacija Pula - Zagreb, pa vlakom do Koprivnice... to je kao najbrže... Vidjet ću Nives... jedva čekam... ona dolazi tek u srijedu...
Ali doma ću vidjet Tamaru (kojoj nisam ništa javila, planiram je iznenaditi) i Janju (koja će vjerojatno saznati da dolazim iz ovog posta)... ma vidjet ću i sve ostale...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A joj... toliko toga sam si naplanirala... samo se nadam da ću uspijeti sve ostvariti... toplo se nadam...

Tak da vam se valjda neću javljati tjedan dana... a možda ako me nešto uhvati... se javim... pokušat ću vam odg na komentare...

Image and video hosting by TinyPic

a znam da sad ak odem... naviknut ću se na dom... i neću se dati nazad u Pulu... grrrr....

... jer ja...
jer ja... neću se vratiti...


ostavljam vam puno kisseka i huggeka...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


18:00 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.