srijeda, 03.10.2007.

Evo mene opet...

Evo mene opet,
da ti kvarim san...
evo mene bez tebe sam
tužan nesretan...


Eo je imam malo vremena prije predavanja... i nemam baš ništ pametno za raditi pa sam odlučila napisati post...

He he... upravo mi se cimerica vratila sa predavanja koje joj je trajalo 15 minuta i pustili ih doma... fora kaj ne?
Ovaj cjeli tijedan nam je kao orjentacijski... sad uzimamo zrak i pripremamo se za sljedeći tjedan jer od onda nam počinje pravi fakultet... meni odgovara...

Image and video hosting by TinyPic

Dok pričam sa ostalim frendicama one se već muče po cijele dane na faxu... a ja... izlet... pa kak mi more nešt faliti...

Cimerica Mateja sjedi do mene i viče da moram napisati da vas ona sve jako lijepo pozdravlja...

E da... prije njenog dolaska.. htjela sam vam pisati kak su izgledala moja prva dva dana na fakultetu... odn. sveučilištu...

Pa imali smo 4 predavanja po pola sata neka su bila zanimljiva, a neka malo manje zanimljiva... ali sve smo preživjeli...
Upoznala sma jednu Lanu iz Daruvara... super cura...
Inaće u mom smjeru kao da svi koji ga polaze se poznaju...
Kao da su svi iz srednje došli ovamo...
Ja očekivala da će biti više njih koji dolaze sami kao ja... ali sam se prevarila... Ja i Lana smo jedne od rijetkih koja je bila svaka sama...
Ali ok... bar smo se mi skompale... i sad ćemo se polako prilagođavati na ostale...

Image and video hosting by TinyPic

Još uvijek nisam upoznala Pulu kako bi trebala... mislim našla sam jedan kafić blizu faxa tak da tamo idem za vrijeme pauze...
Btw. kava je odlična...

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj petak dolazim doma... joj... jedva čekam...
Konačno ću vidjeti svoje curke iz Kotoribe... a tak mi fale...
Možda baš zato mi ovaj tjedan tako lako prolazi... jer znam da uskoro dolazim doma...

Ah neću o žalosnim temama samo sam vas htjela malo informirati o mo studentskom životu... iako ja još nisam svijesna ...
A možda ja ipak nejdem na fax... možda je sve to samo u mojoj glavi???

Image and video hosting by TinyPic

Puno vas volim... i šaljem vam puno kissića...

Image and video hosting by TinyPic


12:09 | Komentari 42 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.