nedjelja, 26.08.2007.

Sunce piči mi roštiljamo kod Maje...

E da... konačno je i ovaj post došao na red... nikako da ga napšem i objavim, a prošlo je već tjedan dana od roštiljanja... ahh... kad mi je uvijek nešto iskrsnulo... ali ipak nikad nije prekasno, bolje ikad nego nikad...
I prije nego počnem morma naglasiti, da smo i pred 2 tjedna isto tako bili kod Maje i poslikala sam puno fotkica, ali nisam imala inspiraciju za priču, pa ću uzeti i one i prikazati ih ovdje...

Na početku je bila samo jedna... Maja... cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...njoj su se pridružile još dvije... Petra i Lljiljana (Lily)... sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a nakon njih došli i šećeri na kraju... Nives, Janja i moja malenkost (Helena)... smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... nismo još stigli svi... jedne jedne se trebalo čekati... ali zbog toga su oni bili kažnjeni i nisu dobili jesti... rofl

Ja, Nives i Janja do Maje smo došle vlakom... naravno pošto je stanica udaljena kojih pola sata od Maje... netko je trebao doći po nas... ali došlo je do nesporazuma... pa smo jedan dio puta morale pješke... Petra i Maja su malo kasnile... samo malo... A ja sam iskoristila priliku i poslikala Nicky i Janju... belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Miris roštilja širio se cjelom ulicom... i doveo nas do Majine kuće... Naravno kako to priliči prvoj domačici Maja se odmah primila posla i roštiljanja... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A mi ostale smo pomogle u postavljanju stola... a vi znadete da ja sve morma poslikati... pa... thumbup
Nives i Janja su postavile stol... zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lily je bila zadužena za punjenje čaša... nečime osvježavajućim... i bezalkoholnim... jer smo rekle da imamo obzira prema vozačima... rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra je kao i ja bila zadužena za slikanje... (nadam se da ću i njezine slike uskoro dobiti...) eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nakon što smo se fino najele... znadete da to nisam imala vremena slikati... ali bilo je njamiiiiiii... njami
trebalo je pospremiti stol... svi smo u tome sudjelovali... ali Maja nam nije dala pratti suđe... citiram: "U mojoj kuhinji samo ja perem suđe!" pa iskreno da vam priznam, nije nam tako teško palo... jer dok su Petra i Maja prale suđe....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...mi smo se izležavale... u dnevnoj sobi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bilo je vremena i za tipkanje po kompu... ali i za slušanje glazbe... pjeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... a došlo je na red i slikanje... fino Čak je i Maja ostavila suđe na par minuta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja je upravo završavala sa pospremanjem...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...kad je netko pokucao na vrata... sigurno pogađate... tko je došao... Tamy........ wave (ubila me bu radi ove slike, al mi je tak fora...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... sad smo bili skoro potpuni... nedostajala nam je samo Ana... koja je došla oko 5 sati autobusom iz Poreča... nažalost, nisam poslikala njezin dolazak... cry

Tamara kao i obićno nije bila raspoložena za fotkanje, ali ja već imam iskustva u tome, pa sam je uhvatila kad je bila nespremna i zaslikala nju i Janju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo smo se kartale... a onda su Petra i Lily morale otići... nažalost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a mi smo se uputile u Queen...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ludo smo se provele kod Maje... ali došlo je krajnje vrijeme za naš polazak kući... išle smo doma zadnjim vlakom u 22:45...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nicky je uspjela izvesti neke akrobacije... na tračnicama kad smo čekali vlak...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Odjednom smo u dubokoj, mračnoj noći ugledale svjetlo koje nam se približavalo... i znale smo da je završio još jedan party koji će nam ostati u lijepom sjećanju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




I kraj ću iskoristiti da pozdravim... Petru... Lily.... Maju... Tamaru... Nives... Janju (ona nam sutra u 02:00h odlazi na maturalac u Mali Lošinj... Janjić zabavi se)... i naravno pozdrave šaljem Ani u Poreč i nadam se da se dobro zabavila sa nama... wave

Hvala vam svima koji čitate moje postove i koji ostavljate komentariće... imate puno kissića i pozdrava od mene... mahkiss mah
*
*
*
*
Ovo dodajem naknadno.... nadam se da se Janja neće ljutiti na mene... ali napisala je prekrasan post i ja želim da ga pročitate, mene je natjerao na razmišljanje, znam da nema neke veike veze sa ovim mojim postom, ali ipak:
PEOPLE KILLING , PEOPLE DYING ...


15:00 | Komentari 77 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.