ponedjeljak, 06.08.2007.

Tko zna što se desilo 4.8.2007.?

E da ovo je nastavak priče iz prošlog posta... naime kao što sam vam obećala napisati ću još barem 2 posta o tom tulumu...

Pa počnimo... u prošlom postu sam pokušala ukratko opisati i slikovito prikazati kako je tekao tulum kod Janje... no mi smo uspjele poslikati toliko slika da nisam mogla sve staviti gore... ali ipak... u trenutku kad sma ih pregledavala... sinula mi je strašna ideja... naime slikice kao da pričaju priču... e a tu priču koje su meni ispričale, ja ću ispričati vama... (priča je izmišljena, ali akteri su istiniti)...

Sve je počelo s Majinim odlaskom... mi smo je ispratile, sa suzama u očima i velikom tugom u srcu... jer nitko nezna kad ćemo se ponovo sresti... (ja se nadam ovaj tjedan, kod Maje na tulumu... slikam!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E da i od onog trenutka kad je Maja otišla, sve je krenulo nizbrdo... neke čudne stvari su se počele događati... kao prvo zaglavila su se ulična vrata i nikako ih nismo mogle otvoriti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nives i Tamaru polako je počela hvatati panika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No ubrzo su se sjetile... "kako bi bilo da pokušamo preplaziti ogradu?" rekla je jedna od njih... naravno uz zajedničku pomoć i podršku... to im je i uspjelo... (ja i Janja smo ih bodrile sa druge strane)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nisu skrivale zadovoljstvo i osmijeh, dok su trčale u unutrašnjost dvorišta... prema Janji i meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno ja sam iskoristila priliku i malo fotkala... pošto smo svi bili veseli, nasmijani... Nives i Janja bile su moje žrtve koje su spremno pozirale...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tamara im se pridružila i u trenutku kad se približila vidjela je nešto na autu i na to pokazivala prstom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U trenutku njihova razgledavanja... i proučavanja... u blizini auta nešto je zašumilo i Nives i Janja su odlučile provjeriti što je zapravo bilo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tamara nije skrivala zabrinutost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a i Nives je djelovala prestrašeno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čak je i Janjin pas počeo lajati... a ona ga pokušavala smiriti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No misterij se ubrzo riješio kad je Nives donjela... misterioznu životinju... ono što je zašumjelo u blizini auta i što nam je svima utjeralo strah u kosti...zapravo je bila KORNJAČA!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vidno nam je svima odlaknulo... i počele smo se smijati... zaključile smo da je kornjača zapravo vrlo fotogenična i sve smo se htjele slikati sa njome...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mislim sve osim Tamare... ali i nju smo ubrzo nagovorile...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Janja je pokušavala proučiti kornjaču sa svih strana i to joj je uspjelo... samo neznam dali je kornjača uživala u tome... ali... nju nismo pitale...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Odlučile smo da će kornjača ostati kod Janje jer ipak smo je pronašle u njezinom dvorištu... Naravno morala sam poslikati ponosnu vlasnicu... Vlasnica je svojoj kornjači odmah nadjenula ime Čanč...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stavile smo kornjaču na sigurno i otišle unutra...

E a da ste tek vidjeli kako su mobiteli zvonili... Nives je htjela javiti svojima o tome što smo pronašli... Tamara... Janja je pisala poruku... jedino ja sam morala slikati pa nisam imala vremena... ja sam ih obavijestila ujutro...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I nakon silnih poziva i poruka uslijedio je nastavak tuluma... naravno počele su i pripreme za odlazak u Car... ali o tome u slijedećem postu... koji budme napisala kad me ponovo pukne inspiracija... ali... vi mi i dalje slobodno ostavljate komentariće...

Hvala svima na komentima... curke najbolje ste... nemrem verovati... srušile ste sve rekorde v ostavljenim komentarima...

I jedna važna obavijest... kao nisam nastradala zbog prošlog posta... sigurno ću zbog ovog... jer kao jedan razlog je taj jer sam stavila samo jednu svoju sliku... ali one za sad to neznaju... ali kad saznaju... hmm... pa tako ako ne dobijete novi post od mene... to je razlog... nisam u mogućnosti ga napisati... uživajte mi i dalje...


cmokiće vam šaljem...



19:29 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.