subota, 11.12.2010.

BIJELOVIRSKI BRUJET I PURA OD CIKVANTINA-u Dubokoj-bijeli-vir.blog.hr

-Danas Subota,tko bi rekao za rucak u Dubokoj na tolu se nađe;
-Brujet od butargani Bijelovirski gera,pura od Cikvantina i dva deca specijalnog crnog vina sa Bijeliševine.E pa hvala dragom bogu sto mi posla ovakove darove,nije moglo bolje.
Image and video hosting by TinyPic
-Imali smo danas u gostima i jednog Francuza novinara,dakako sa nama i na rucku.,Jel seoski krece ili ne!,
-Nije meni krivo sto se Francuz potrefio tu,nego dragi moji kako bas kad su gere u pitanju.
Image and video hosting by TinyPic
-Ponudih ja Francuzu Biftek al on rece,ne petite pouason(ne ja cu mali ribu).Jede Francuz ne zastajkuje,ja mu nudim vino a on se ne obazire,navalio i vice,tre bien,tre,tre,bijen.Pa kako ne bi bilo dobro kad su Bijelovirske Gere na brujet a jos i butargane.
Image and video hosting by TinyPic
-Eto jos jedna zrtva dragi moji al kada je Bijeli Vir u pitanju i brujet damo za dobru promidzbu seoskog turizma.
-Na rastanku Francuz zadovoljan i sit pita,koliko je za platit?,ja mu kazen,nista to je nas proizvod za promidzbu.
Nikako da ode a da ne plati,jedva mi nekako ostavi pod tećom 100 eura a sta se moze sve za Bijeli Vir i seoski turizam se mora pretrpit,pa i to.
-Bit ce gosta samo budite pripremni dragi moji,Bijelo Virci.....
-Lijepi pozdrav Bijelovircima od Bijelovirca,
-Mladena /Jure /Majcicawave
- 09:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.