subota, 19.06.2010.

PRIJEDLOG ZA BIJELOVIRSKU HIMNU-bijeli-vir.blog.hr

Poštovani Bijelovirci u domovini i inozemstvu.
Ovo je prijedlog teksta za Bijelo Virsku himnu,samo prijedlog a Vi ispod u komentarima dodajte što mislite da bi bilo dobro za nase selo.
Mi ce mo razmotriti,prepraviti po vasoj zelji i ponovo objaviti a potom uglazbiti.
U koliko stignemo a nadam se da hocemo cut ce mo je svi na :"BUJELOVIRSKOJ VECERI"2010.g.
Slike.hr - besplatan upload slika
Bijelovirska himna.
Ispod žabe izvor rjeke,vrela Hrvatica majka me donjela,krstila me ispod 4 bora Gospe Lurdska
zastitnice moja!
Na blatu je Naša proslost slavna ,mismo lovci gera i žaba.
Narod borbu za gol zivot bije,gospa brani bjelovirac zive!
Na kamenu ispisana slova 4 vjeka nasih pradjedova,mislili su da nas nece biti roditelja grobove sakriti.
Ispod crkve izvori i vrela u pecini ljepotica bjela,majka moli svoju djecu zove vratite se nazad pod borove!
Zakleli se i gospi i vrelu vacamo se svome rodnom selu!(Ponavlja se u svakoj kitici)

Eto to bi od prilike bilo to a ti izmjeni nešto,možda dodaj nešto svoje.
U svakome slučaju bitna je dobra muzika a tekst se može proširiti.
Pristigao u redakciju drugi prjedlog ;H I M N E "Bijelovirske pijesme.
Vi se odlučite ili pošaljite svoj prijedlog sa izmjenama,hvala.

II.PRIJEDLOG-Pristigao.
1.To je selo moje malo
Što život mi je dalo
To je moj kraj
Moj zavičaj

2.Tamo gdje su četiti bora
Gospe lurdske zvona
Tamo je mir
Moj bijeli vir

REFREN: Oj bijeli vir!!!

3. Ispod crkve pise voda
Povijest moga roda
Djedovino
Domovino

4.Ispod zabe pored blata
Vrijedniji od zlata
Bijeli je vir
Moj bijeli vir

REFREN: Oj bijeli vir!!!
5.Sve dok teče mislina
I rađa maslina
To je hrvatski kraj
To je moj zavičaj

6.Dok je Grđe dok(gok) je Modrog
Života će bit dobrog
Bijeli je vir
Moj bijeli vir

REFREN: Oj bijeli vir!!!

Kraj!!!!


S poštovanjem i hvala ,lijepi pozdrav,Majčica

- 15:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.