peace of mind

01.12.2009., utorak

Ja

Evo me tu sam sedim za kompom instaliram sp3 tj downloadujem neuspjeshno jer mesari iz microsoft-a ne pushtaju brzinu da valja al shto je tu je trebalo bi da se to skine vremenski faktor i nije u pitanju. Pushim pljugu pijem nectar breskvu nishta narochito noc relaxacije koju dugo nisam imao.
Htio sam mnogo toga da ispishem al da sam otvorio blog prije 5 sat al sad vec nemam snage sa dugometrazhno tipkanje jer umor me uveliko stigao i uskoro ce me prestici samim tim cu ja zavrshiti u krevet. Uglavnom naporan dan na noge sam od 8 sati predavanja vjezhbe sviranje trchkaranje do gazde da platim kiriju i rachune za proshli mjesec kompletna restauracija comp-a sad vishe nije svashtara koja je do sad bila nego iskljuchivo osposobljen i namijenjen za muzichku produkciju. Eto otkrio sam jednu stvarchicu o sebi to jest chime se bavim i shto studiram mislim da je i to mnogo za nocashnji pusti post koji cu za par minuta da objavim. Al dobro ni meni ni vama chitaocima ako vas i u suhtini bude nece nanijeti nikakvo zlo.
Toliko za pochetak sutra ce ovo sve biti mnogo opshirnije mnogo zanimljivije i dobit ce neku viziju koja bi trebala u buducnosti da se shiri na sve strane i da obuhvati gotovo cijelog mene i josh pola svijeta.
- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ono shto ce biti napisano ne mozhe se opisati

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Filmovi

Odradjeni filmovi:

Tisina (snimatelj i dizajner zvuka)
Medj' javom i medj' snom (snimatelj zvuka)
Dokumentarni film o Akademiji Umetnosti Beograd (snimatelj zvuka)

U planu:
Koje je boje ljubav (snimatelj zvuka)