<body> Balkan Gamers Network <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Arhiva

Trenutni postovi
Red Alert
Left 4 Dead

Ostali postovi
NBA 2k9
NHL 09
World Of Warcraft
Uvod

Downloads

Popis svih mogucih 1628 igara
download

Nadolazece igre

Prince of Persia



Need for Speed: Undercover



Call of Duty 5: World of War



Left 4 Dead



Far Cry 2



Saints Row 2

Linkovi

glasaj za moj blog!

Balkan Gamers Network



avatari,banneri i dizajni





Ako zelite da se vas banner nalazi ovdje, ostavite komentar i napisite ime bloga i velicinu bannera.

CREDITS

Blog je prilagoden za Internet Explorer 7.0


Red Alert
27.11.2008., 17:48



EA je zadnjih godina mnogo mijenjao razvojne timove C&C-a u nadi da će doći do dobitne formule, tj. da će trgnuti serijal iz letargije u koji je upao blago rečeno od Generalsa. Trenutno za razvitak same igre je zadužen EA LA. Grafički gledano igru pogoni engine Kanes Wratha iako sam dojma da su shaderi malo uređeni ljepše, pa te eksplozije i samo mreškanje vode na moru izgleda puno dotjeranije. Iako samim time nije došlo do drastičnog povećanja gladi za hardverskom snagom. Kao što i priliči EA studiju, zvuk je odrađen perfektno, te su neke stare podloge i dalje dostupne.

Kako ne bih prepričavao prijašnja događanja, jer svi znamo kako su ranije završeni sukobi, baciti ću se direktno na samu priču. Sovjeti su razvili vremenski stroj, sa ciljem da promjene tijek ratovanja i da utječu na razvitak oružja svojih suparnika. Oni odlaze u prošlost s ciljem da eliminiraju Einsteina te na taj način spriječe razvitak Američke vojske te njihove vojne tehnologije, jer upravo je ona bazirana na nekim njegovim otkrićima (počevši i od atomske bombe). Kada se vrate vide da je došlo do mira i da su uspjeli odbaciti saveznike daleko od Sovjetskog saveza, dapače čak su preuzeli kontrolu nad nekim dijelovima Europe. No u tom trenutku dolazi do napada na jednu sovjetsku sjevernu bazu, te u tom trenutku doznaju da imaju trećega neprijatelja - Carstvo Izlazećeg Sunca, koje je sve ove godine ratovanja sjedilo u miru skrštenih ruku i razvijalo tehnologije i gomilalo oružje. Dolazi do eskalacije sukoba sa sve tri strane, te odavde kreće kampanja.



Meniji su riješeni jednostavno i vrlo su pregledni, dok u samoj igri oni igrači koji su igrali prijašnje CnC naslove neće imati problema oko adaptacije na način kontrole i izgradnje. Animacije u igri su riješene kao i dosada sa stvarnim glumcima, visoke kvalitete. Sama kampanja se sastoji od tri djela, sovjetskog, savezničkog i carstva. Tako da imate priliku igrati iz svih perspektiva. Neke misije prelazite sa pomoću računalno vođenog partnera koji vam pomaže u bitci i oko koordinacije zajedničkih napada (svako kontrolira svoje jedinice). Postoje mogućnosti igre u co-operative modu u kojemu morate imati internet vezu zajedno sa kolegom, također je poželjan Team Speak radi što bolje komunikacije. Borba se kraće na zemlji, zraku i vodi, te je vrlo važan način kombinacije samih jedinica, konačno je maknut naglasak sa količine na micro management.
Sama borba na moru je solidno odrađena i osim što možete graditi delfine, podmornice, nosače, krstarice, neke jedinice mogu sa zemlje ući na borbu u vodi. Upravo ova stvar daje jednu posebnu dimenziju igri. Došuljate se neprijatelju s leđa na moru i onda na kopno i udri.

Sami gameplay je više manje isti, dok je skupljanje resursa doživjelo neke sitne promjenice no i dalje je vrlo sporo. Kako prolazite kampanju otključavate neke special abilitiye i neke jedinice. Misije su više manje linearne pa ne očekujte da ćete ih prelaziti na neki poseban način, nego na onaj na koji su to programeri zamislili. Također kao i u prijašnjem Cnc-u javlja se problem kamere pa u većoj bitci dolazi do nepreglednosti i potrebe čestog korištenja skrolanja. Što se tiče same igre sa sve tri rase je različitost minimalna iako su tu drugačije jedinice i građevine, više-manje je built tree isti. Manji je problem što više ne možete skupljati resurse kao prije, da narokate rafinerija i stavite da harvisteri skupljaju, već ide jedan harvister po jednom izvoru. Takav način igre nije toliko problematičan za single koliko za mrežnu igru.



Kao i uvijek možete igrati skirmish vs kompjuter, te online. No da biste krenuli igrati preko neta potrebno je skinuti 1,04 patch koji je dostupan na službenoj stranici. Iako se na prvi pogled čini da je igra izbalansirana, ona je daleko od toga. Carstvo ima problema sa antiair jedinicama na moru, no to se rješava micro managementom, iako to dovodi da poludite nakon nekog vremena ako napadi iz zraka budu učestali. Mape su dosta pregledne i količinski ih ima dosta. Mrežna igra je također dostupna, no mišljenja sam da ćete ili igrati na netu ili skirmish. No samo iskustvo igranja protiv ljudskih protivnika će vas jedino dovesti do napretka u igri, tako da vježba sa CPU AI-om nema nekog prevelikog efekta.

Red Alert 3 je solidno odrađena igra koja je grafički i zvučno dotjerana do zavidne razine, gameplay je ostao na istoj razini kao i prije što je dovoljno da vas zadrži uz igru. Samim time nove jedinice daju igri poseban štih, te će vam oduzeti nešto vremena dok ne saznate njihovu najbolju namjenu. Neki sitniji propusti su prisutni kao i uvijek, no vjerujem da će se oni ispraviti kroz naredne patcheve. Iako su moja očekivanja glede multyplayera bila veća, s obzirom na prijašnju situaciju tu nije došlo do napretka, štoviše mnogi igrači koji vole igrati RTS-ove online će ostati razočarani. No na pitanje dali se isplati kupiti ovu igru postoji samo jedan odgovor, a to je: Yes, Comrade Premier.

komentiraj ( 1 ) print On/Off
Left 4 Dead
26.11.2008., 15:44



Kada iza vašeg imena stoje naslovi poput Half Life serijala, odličnog Portala i nekoliko odlično prihvaćenih multiplayer pucačina, znate da se od vas uvijek očekuje ono najbolje. Valve ni ovog puta nije razočarao. Bar ne one koji od ove igre nisu očekivali nikakvo singleplayer iskustvo. Onima koji jesu, L4D bi mogao ostaviti gorak okus u ustima.

Četvorka u naslovu, odnosi se na broj igrača koji učestvuju u kampanji, radilo se o računalom upravljanim likovima ili vašim (online) prijateljima. Ta se četvorka također odnosi i na broj kampanja. I ne, svaka kampanja se ne sastoji od četiri chaptera već od njih pet. Svaki traje otprilike desetak minuta, što znači da će prosječan igrač igru završiti za nešto manje od četiri sata. Ipak, to ste već mogli doznati i iz najave. Slijedi nešto što niste mogli doznati u najavi, no naravno, mogli ste pretpostaviti. Zaboravite singleplayer. Nema ga. Ne postoji. Ok lažem, postoji. Ali ukoliko ste igru nabavili samo i isključivo zbog singleplayer kampanje, igra bi vas mogla uvelike razočarati.



L4D je naime tipičan co-op shooter. Nema priče, nema zagonetki. Ono čega ima na pretek je pucanja. Pucanje u kombinaciji sa kvalitetnim gameplayom u kojem ćete jednostavno morati ostati zajedno i surađivati kako bi izvukli živu glavu. I sada se neki čitatelji vjerojatno pitaju zašto bi netko imao želju prelaziti igru više puta kad lako može naučiti odakle dolaze zombiji i time će mu igra jednostavno prestati predstavljati izazov. U pomoć nam dolazi AI Director! Svaki put kad određene chaptere budete igrali ponovno, a ukoliko ste već kupili igru velika je vjerojatnost da hoćete, AI Director će spawn pointove rasporediti na neka sasvim druga mjesta i time nadmudriti samog igrača. Jer igrač će mislit da zna. A ne zna.

Kao što sam već spomenuo, tu su četiri chaptera u kojima će se svaki igrač nagledati podzemnih željeznica, bolnica, napuštenih zgrada, aerodroma, kukuruznih polja. Ili se ipak radi o pšeničnim poljima... Chapteri nemaju apsolutno nikakve veze jedni s drugim, svaki od njih je priča za sebe, i svaki od njih ima vlastiti poster sa jednom od onih poruka kakve možete vidjeti na posterima filmova b produkcije. Što se likova tiče, na odabir su nam ponuđena tipična četiri lika iz niskobudžetnih horor filmova – bilder, starac, crnac i ženska. Nema apsolutno nikakve veze kojeg lika odaberete. Osim naravno ako odaberete bildera. Tada ste jednostavno više kul od svih ostalih. Interakcija između likova u većini će se slučajeva odnositi na pružanje prve pomoći unesrećenoj osobi, dok ćete u manjem broju situacija pružiti ruku prijatelju koji visi. Obično na rubu neke visoke zgrade. Ako se kojim slučajem dogodi da vam suborac umre tijekom igre, ne brinite, vratit će vam se na početku sljedećeg chaptera.



Vratimo se na zombije. Ima ih na pretek. Uglavnom, kako vam ne bi dosadilo čitavo vrijeme ubijati jedna te ista stvorenja, Valve je ubacio i pet vrsta nešto jačih neprijatelja, koje ne možemo nazvat bossevima jer će i njihovo pojavljivanje ovisiti o spomenutom AI Directoru. Tu je Boomer, veliko debelo stvorenje nalik na Roseanne iz istoimene TV serije koja je bila tako loša da je jednostavno moram spomenuti. Ne pucajte na njega ukoliko se nalazite preblizu jer ćete biti okupani njegovom tekućinom koja privlači zombije. Sljedeći je
Smoker koji svojim dugačkim jezikom guši igrače, onda Hunter koji ima sposobnost penjanja po zidovima i nešto je brži od ostalih zombija, Tank koji je fizički jako stvorenje i The Witch. The Witch nije fizički jako stvorenje ali ako vas udari završit ćete na podu. Pa vi odlučite hoćete li je dirati.

I tu su naravno oružja. Moglo ih je biti više, kao i chaptera. Pištolj koji će s vremenom postati dva pištolja, kad pokupite drugi naravno, shotgun i uzi od onih klasičnih. Od onih ''naprednijih'' tu je action shotgun koji ne zahtjeva reload nakon svakog ispaljenog metka, machine gun i rifle gun. Od stvari za bacanje tu su dinamiti i molotovi kokteli. I health packovi. Oni nisu za bacanje. Municiju dobivate kad stignete u safe house koji se nalazi na kraju svakog chaptera. I još nam ostaje online...



Ono zbog čega se ova igra kupuje je naravno online mod. Da, isprobali smo ga, i da, zabavan je. Osim klasičnog Co-Op moda kojeg nema potrebe opisivati, tu je i veoma zanimljiv Versus mod koji je nažalost ograničen na dvije kampanje - No Mercy i Blood Harvest. Igraju dva tima po četiri igrača u svakom, s tim da u timu preživjelih može igrati i jedan igrač sa tri računalom upravljana lika. Jedna ekipa igra sa preživjelima, dok ova druga ima cilj spriječavanja njihova napredovanja. U ulozi jednog od pet opisanih jačih zombija. Da, dobro ste čuli, možete igrati kao zombi, što igri daje jednu sasvim drugu dimenziju jer ćete primjerice sa Hunterom biti u mogućnosti istražiti područja do kojih sa preživjelima niste mogli doći. Nema previše smisla opisivati iskustvo igranja kao zombi pa ćemo jednostavno reći kako se radi o hvale vrijednom potezu proizvođača koji su ovim potezom ovu igru učinili totalno alternativnom i drugačijom od svega što nam tržište trenutno nudi.

Možda će neke razočarati činjenica da je kvalitetna singleplayer kampanja izostala u ovoj igri, no oni koji odluče uložiti u igru zbog multiplayera, zasigurno neće požaliti.

komentiraj ( 1 ) print On/Off
NBA 2k9
25.11.2008., 15:24



Pred vama je igra koja će vas razočarati samo ako niste uporni. Da, NBA 2K9 je vrlo teška igra, da ne kažem i ekstremno teška kod većih težina igranja. Zaboravite svijet olakog zakucavanja iz NBA Live serijala koji nam je svake godine servirao EA Sports. Da vas podsjetim, NBA 2K9 prvi je puta ove godine sletio na PC platformu uz ovacije mnogobrojnih fanova košarke i video igara.

Sam meni u igri je prilično jednostavan i lako ga je koristiti. Uz standardni Quick Match tu su i ostali modovi samog igranja poput sezone, treninga i NBA Blacktop moda, koji vam nudi atraktivne mogućnosti poput natjecanja u zakucavanju te pogađanja trica. Naravno, prisutan je i trening mod koji vas vodi malim ali pouzdanim koracima kroz igru. Sam trening riješen je pomalo nespretno pa ćete u početku imati problema s njime. Naime, kroz napisane komande za izvođenje pojedinih akcija morat ćete se jako potruditi kako bi uopće došli do zaključka o čemu se radi! Zašto? E pa zato jer igrač kojeg odaberete jednostavno samo stoji/čeka na terenu, nema nikakvog assista ili znaka koji bi vam pomogao u izvođenju pojedinog treninga ili znak da je isti ispravno/pogrešno izveden. Ne kažem da stvar skroz ne valja, niti poričem time kvalitetu samog treninga, nego vas jednostavno upozoravam da je ovo težak trening, koji će mnoge odbiti. Iako je zapravo u neku ruku kvalitetan jer traži od igrača neko prethodno znanje i dakako, volju za samom igrom.



Sretnicima koji su igrali prije na konzolama ovo je vjerojatno nebitan podatak ali ovdje ipak govorimo o svijetu PC-a. Zbog čega je trening još težak, evo razloga, zbog nadasve zbrkanih kontrola koje je prilično teško skužiti. Umjesto primjera iz hrpe ostalih igara gdje je nacrtan gamepad, pod opcijom da igrate s njime što je i normalno za ovakvu igru, recimo onaj od PS-a ili Xboxa, ovdje toga jednostavno nema. Morat ćete se snaći kako sami znate jer nema standardnih imena gumbova tipa L1, L2, R1, R2 itd... Iako igra prepoznaje većinu gamepada, nema te neprežaljene mogućnosti koja bi samim korisnicima olakšala igranje. To je definitivno zamjerka ovakvoj vrlo realnoj simulaciji košarke. Kako smo riješili problem sa kontrolama i nekim manama treninga, krenimo na tu realnu, veoma realnu fiziku same igre. Ako ste rookie, newbee, početnik ili kako hoćete u svijetu NBA gaminga, nemojte da vas ova igra odbije svojom težinom. Svi oni, uključujući mene koji su prešli s EA-ovog Live serijala na 2K ultrarealnu košarku, ispočetka će biti zapanjeni, šokirani ili ako hoćete, ugodno iznednađeni.

Sve je to zbog velike težine same igre, njezine težnje perfekcijei i taktike koju ćete morati upotrijebiti. Nema lakih koševa. Ne, nijedan nije lak i svakog treba žustro braniti. Ovdje nećete vidjeti kako zakucavanjem rušite ostatak ekipe i elegatno slavite koš uz eventualno dodatno bacanje. Te fore izvedive su nakon puno muke, treninga i odigranih tekmi. Vaš heroj, bio on Garnett ili LeBron, neće lakoćom zabijati. Taktika pobjeđivanja svodi se na onaj Euro stil dodavanja i oslobađanja prostora za šut izvana, za razliku od NBA Live igre na „silu“. Ne očekujte niti spas u beskonačnim tricama jer ih jednostavno nećete pogoditi čistim forsiranjem.

Ok, riješili smo napadački dio, sad slijedi obrana, ona je još teža i zahtjevnija. Svaki vaš pogrešni potez u obrani uslijedit će oslobađanjem protivnika na čisti šut, što će rezultirati košem za istog. Kod promašaja protivnika i skoka pod vašima košem, ne očekujte da će vaš centar automatski pratiti loptu, neće već se se usmjeriti kamo ga vi sami usmjerite. Isto tako, dupicirate li protivnika, drugi protivnički igrač obično će bježati na tricu te vam dodatno zagorčati život.



Kako bi realnost bila potpuna, brine se fenomenalna grafika. Igrači izgledaju doslovno kao živi, dvorane odišu onim Amero-NBA štihom ljudi koji jedu hamburgere i piju Colu, a navijanje i mahanje zastavicama LA fanova u prepunoj dvorani jednog Staplles Centra je zbilja fascinantno. Sve to u igri čini savršen doživlja jedne NBA tekme. Sve osim jadne zvučne podloge. Zvuk je minus ove igre i svodi se na par skladbi koje vam neće baš zadovoljiti uši.

Sve u svemu, ova fenomenalna simulacije košarke zasjenila je EA i njihov NBA Live serijal. Također, ovo nije igra za svakog, mnogi će je zamrziti zbog težine, neki zbog kontrola, a neki je zbog težine i realnosti neće ni probati. Ne, ovo nije provokacija niti pokušaj odbijanja mogućih gamera, ovo je samo uvod u ono što ćete sigurno probati, a potom i zavoljeti.

komentiraj ( 0 ) print On/Off
NHL 09
24.11.2008., 18:38



National Hockey League, ponos Amerike i Kanade, dostupan je i u virtualnom izdanju pod imenom NHL 09.
Krenimo ovako, licence, naravno potpune i točne kao i Line-Up-ovi što je i očekivano i uvijek ispunjeno kod nekog EA naslova. Osim potpune NHL lige, tu su još i neke europske lige kako i nacionalni timovi. Na žalost, Hrvatsku tamo nećete ugledati. Vidjet ćete samo elitno društvo predvođeno Kanadom, SAD-om, Češkom, Rusijom, Finskom i drugim velikanima u svijetu hokeja. Kako ne bi bili u „bedu“, brinu se moderi diljem svijeta, pa tako i naši te ćete imati priliku zaigrati i više nego sama igra pruža. I bez toga, na izboru imate veliki izbor liga koje vam neće tako brzo dosaditi. Lige su po meni najbolji izbor za igranje jer nude specifični ugođaj i mnoštvo napetosti. Naravno ukoliko ih odigrate cijele, a to vam iskreno preporučam. Uz nenadmašne sezone i neizostavno svjetsko prvenstvo u NHL serijalu, tu je i već ustaljeni Dynasty mod. Po uzoru na Fifu, imate prilike zaigrati i novi Be a Pro mod kroz kojeg ćete iz potpunog rookia postati slavna zvijezda. Sve u svemu, natjecanja vam neće faliti.

Gameplay, najvažnije od svega, vrlo je dobar. Da se ne iznenadite, pod dobar mislim težak, a pod težak realan. Naime nakon neugodno teškog NHL 08, barem nekima, ovaj će nastavak još teže pasti. Od 4 izbora težine, i najlakši će nekima zadati muke. Golovi se ne zabijaju „samo tako“. Zaboravite snažne udarce s polovice terena jer neće ući. To je vrlo pozitivna ispravka na prošle nastavke. Zabijanje s polovice terena nije očito oduševilo fanove pa sada EA vodi golgetere blizu gola. Gol ćete zabiti samo izrađenom akcijom, po mogućnosti što bržom. Moguće je i poželjno i nabijanje paka okolo po zidovima prema protivničkoj strani. Istu stvar rade i protivnici na većim težinama. Naučiti se dodavati sam sa sobom je primarno ukoliko želite pobjeđivati na zadnja dva levela. To malo buni protivnike te ako ste brzi lako ćete se naći pred protivničkim golom.



Grafika je na prvi pogled čudna, zastarijela, no ne i tako loša. Najbolje reći, vrlo slična onoj iz NHL 08. Nakon nekoliko sati igranja prilagodit ćete se grafici i shvatiti da se morate brinuti o obrani i pokušati zabiti gol. Grafika i ne predstavlja problem ukoliko vam se sama igra sviđa. Svejedno, jedan mali minus zbog grafike jer to je moglo i moralo bolje ispasti. Kako se ne bi razočarali, brine se odlični soundtrack koji će vam svakako podići raspoloženje i dići adrenalin kako bi zaigrali što bolje ovaj pomalo grubi sport. Igra suvereno prepoznaje gamepade tako da s kontrolama nećete imati problema. Komentator je tipično EA-ovski, dakle nije loše. Čovjek komentira puno stvari i tipično izgovara točno imena svih igrača. Naravno, prisutan je i „sveprisutni“ online mod kojeg izbjegavajte bez prethodnih vježbi. Umrežite se prethodno sa susjedom te naučite što više caka za „svjetsku zajednicu“!

Fanovi serijala i ljubitelji hokeja sigurno neće biti razočarani ovim nastavkom. Ta vrsta osjećaja prije će se dogoditi novacima jer radi se o dosta teškoj igri. To naravno ne znači da ne valja. Ako volite hokej, zaigrajte i uvjerite se!

komentiraj ( 0 ) print On/Off
World Of Warcraft
23.11.2008., 17:11



WoW nastavlja priču tamo gdje ju je W3: The Frozen Throne završio. U ekspanziji koju trenutno igramo. Borimo se protiv Illidana i ''Plamene legije'' , a na kraju igrači, barem po priči, uspiju i konačno dokrajčiti Illidana uz malu pomoć ostalih ljudi, što poznatih što nepoznatih iz prijašnjih serijala. Budući da je vladar Outlanda (svijet, odnosno planet u kojem se odvija ekspanzija) sada mrtav a legija se, barem na neko vrijeme povukla nazad na svoje udaljene lokacije smišljati nove planove za uništenje svega što se kreće, na scenu stupa jedna stara-nova ličnost. Naime, radi se o Lich Kingu, s kojim se na kraju Frozen Thronea spojio Arthas, te oni sada čine jedno od najjačih, ako ne i najjače biće koje trenutno obitava na planetu. Upravo je on odlučio aktivirati sve svoje snage s kojima raspolaže, ne bi li pokorio Azeroth i onda se uspio usredotočiti na to da eventualno porazi Plamenu legiju (da ne idemo previše u prošlost s pričom i ne otežemo reći ćemo samo to da su sada Lich King i Legija smrtni neprijatelji). Naravno, to se nije svidjelo niti Hordi niti Alijansi te su oni, ponovno ujedinjenim snagama krenuli u borbu protiv ''scourgea'' , na hladni i smrću prožeti Northrend. Kao što sam upravo spomenuo, radnja nove ekspanzije će se odvijati na Northrendu (nešto poput sjevernog pola Azerotha). Za sada se ne zna još puno informacija o ekspanziji jer svi znamo da Blizzard bolje čuva tajne nego zmija noge, ali sve što je za sada poznato ćemo rado podijeliti s vama. Northrend bi se trebao sastojati od 9 zona (Outland ih ima 7), a to su redom: Howling Fjord, Borean Thundra, The Dragonblight, Zul'Drak, Grizzly Hills, Azjol-Nerub, Sholazar Basin, The Storm Peaks i Icecrown Glacier. Regije će u prosjeku biti malo manje od onih iz TBCa, ali će zato najveća regija WotLKa biti veća od najveće regije TBCa. Howling Fjord će biti regija kroz koju će na ledeni kontinent kročiti Alijansa, dok će Horda svoje prvo veliko naselje imati u Borean Thundri. O ostalim regijama za sada nema previše informacija, ali smo sigurni da će Blizzard u grafičko/stilsko/funkcionalnom dijelu napraviti odličan posao. Najveći grad, u kojemu će moći obitavati i Horda i Alijansa istovremeno, bi trebao biti Dalaran, prijestolnica visokih čarobnjaka i učenih povjesničara, te bi to ujedno trebao biti i najveći grad u cijelom WoWu do sada (dosta veći i od ogromnog Shattratha). Sto to se tiče novih rasa, njih neće biti (barem Blizzard još nije potvrdio takvo što), ali ćemo zato dobiti prvu ''Hero-klasu'' u povijesti ovog MMORPGa. To će biti Death-Knight (napomena: Arthas je Death-Knight) i njega nećemo moći igrati odmah i na klasičan način. Naime, ova klasa će se nekako otključavati u igri (za sada još nije poznato kako) i kada ju otključate nećete morati s njom igrati od prvog levela i trošiti par mjeseci da ponovno dogurate do 80 lvla (jesam spomenuo da će novi maksimalni level biti 80) nego ćete započinjati od najvjerojatnije 60-og lvla, što je ipak značajna ušteda vremena potrebnog da biste opet dogurali do ''osamdesetke''. Nova klasa bi trebala biti nekakva kombinacija sadašnjeg warriora i warlocka s primjesama paladina, odnosno melee klasa koja može koristiti različite ''curseve'' na protivnicima ali ima i nekakve aure. Zvuči jako zanimljivo, samo se nadamo da ju neće napraviti jaču od ostalih klasa, jer ova igra ipak teži nekakvoj izbalansiranosti. U igri će biti ubačen i jedan novi battleground (mjesta gdje se Horda i Alijansa organizirano bore jedni protiv drugih) a najzanimljivije je to da će u igru biti implementirana različita oružja poput katapulata i sličnih korisnih stvarčica, te će to sve dobiti jednu sasvim novu dimenziju. Od ostalih novina tu će naravno biti nove tamnice za 5, 10 i 25 igrača koje će se bazirati na do sada prokušanom principu iz prve ekspanzije, naravno doći će i novi talenti, moći, itemi i sve ostale stvari koje se podrazumijevaju te ih zaista nije potrebno nabrajati ovdje.



Sto se grafičke strane tiče, Blizzard za sada nema u vidu nikakve radikalnije promjene poput mijenjanja enginea ili nešto slično, jer ipak je ovo igra koja je namijenjena širokim narodnim masama, što znači da bi izgubili dosta igrača da pređu na jači engine, a da ne spominjemo koliko bi to zahtijevalo dodatnog ulaganja, vremena, novaca i tako dalje i tako bliže. Normalno, u igru će biti ubačeno malo novih efekata i sitnih stvari, no to je sve samo malo ušminkavanje te čete igru moći igrati na istom stroju na kome ste igrali i obični WoW odnosno TBC.

TRAILER



Balkan Gamers Network

komentiraj ( 0 ) print On/Off
Uvod
23.11.2008., 15:48

Balkan Gamers Network je novi blog koji se otvorio u bloger svijetu. U ovom blogu vas ocekuje razne teme pretezito vezane za igre. Blog ce se postupno nadogradivati. Nadam se da ce te uzivati.

Balkan Gamers Network

komentiraj ( 0 ) print On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.