Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bgn

Marketing

Red Alert



EA je zadnjih godina mnogo mijenjao razvojne timove C&C-a u nadi da će doći do dobitne formule, tj. da će trgnuti serijal iz letargije u koji je upao blago rečeno od Generalsa. Trenutno za razvitak same igre je zadužen EA LA. Grafički gledano igru pogoni engine Kanes Wratha iako sam dojma da su shaderi malo uređeni ljepše, pa te eksplozije i samo mreškanje vode na moru izgleda puno dotjeranije. Iako samim time nije došlo do drastičnog povećanja gladi za hardverskom snagom. Kao što i priliči EA studiju, zvuk je odrađen perfektno, te su neke stare podloge i dalje dostupne.

Kako ne bih prepričavao prijašnja događanja, jer svi znamo kako su ranije završeni sukobi, baciti ću se direktno na samu priču. Sovjeti su razvili vremenski stroj, sa ciljem da promjene tijek ratovanja i da utječu na razvitak oružja svojih suparnika. Oni odlaze u prošlost s ciljem da eliminiraju Einsteina te na taj način spriječe razvitak Američke vojske te njihove vojne tehnologije, jer upravo je ona bazirana na nekim njegovim otkrićima (počevši i od atomske bombe). Kada se vrate vide da je došlo do mira i da su uspjeli odbaciti saveznike daleko od Sovjetskog saveza, dapače čak su preuzeli kontrolu nad nekim dijelovima Europe. No u tom trenutku dolazi do napada na jednu sovjetsku sjevernu bazu, te u tom trenutku doznaju da imaju trećega neprijatelja - Carstvo Izlazećeg Sunca, koje je sve ove godine ratovanja sjedilo u miru skrštenih ruku i razvijalo tehnologije i gomilalo oružje. Dolazi do eskalacije sukoba sa sve tri strane, te odavde kreće kampanja.



Meniji su riješeni jednostavno i vrlo su pregledni, dok u samoj igri oni igrači koji su igrali prijašnje CnC naslove neće imati problema oko adaptacije na način kontrole i izgradnje. Animacije u igri su riješene kao i dosada sa stvarnim glumcima, visoke kvalitete. Sama kampanja se sastoji od tri djela, sovjetskog, savezničkog i carstva. Tako da imate priliku igrati iz svih perspektiva. Neke misije prelazite sa pomoću računalno vođenog partnera koji vam pomaže u bitci i oko koordinacije zajedničkih napada (svako kontrolira svoje jedinice). Postoje mogućnosti igre u co-operative modu u kojemu morate imati internet vezu zajedno sa kolegom, također je poželjan Team Speak radi što bolje komunikacije. Borba se kraće na zemlji, zraku i vodi, te je vrlo važan način kombinacije samih jedinica, konačno je maknut naglasak sa količine na micro management.
Sama borba na moru je solidno odrađena i osim što možete graditi delfine, podmornice, nosače, krstarice, neke jedinice mogu sa zemlje ući na borbu u vodi. Upravo ova stvar daje jednu posebnu dimenziju igri. Došuljate se neprijatelju s leđa na moru i onda na kopno i udri.

Sami gameplay je više manje isti, dok je skupljanje resursa doživjelo neke sitne promjenice no i dalje je vrlo sporo. Kako prolazite kampanju otključavate neke special abilitiye i neke jedinice. Misije su više manje linearne pa ne očekujte da ćete ih prelaziti na neki poseban način, nego na onaj na koji su to programeri zamislili. Također kao i u prijašnjem Cnc-u javlja se problem kamere pa u većoj bitci dolazi do nepreglednosti i potrebe čestog korištenja skrolanja. Što se tiče same igre sa sve tri rase je različitost minimalna iako su tu drugačije jedinice i građevine, više-manje je built tree isti. Manji je problem što više ne možete skupljati resurse kao prije, da narokate rafinerija i stavite da harvisteri skupljaju, već ide jedan harvister po jednom izvoru. Takav način igre nije toliko problematičan za single koliko za mrežnu igru.



Kao i uvijek možete igrati skirmish vs kompjuter, te online. No da biste krenuli igrati preko neta potrebno je skinuti 1,04 patch koji je dostupan na službenoj stranici. Iako se na prvi pogled čini da je igra izbalansirana, ona je daleko od toga. Carstvo ima problema sa antiair jedinicama na moru, no to se rješava micro managementom, iako to dovodi da poludite nakon nekog vremena ako napadi iz zraka budu učestali. Mape su dosta pregledne i količinski ih ima dosta. Mrežna igra je također dostupna, no mišljenja sam da ćete ili igrati na netu ili skirmish. No samo iskustvo igranja protiv ljudskih protivnika će vas jedino dovesti do napretka u igri, tako da vježba sa CPU AI-om nema nekog prevelikog efekta.

Red Alert 3 je solidno odrađena igra koja je grafički i zvučno dotjerana do zavidne razine, gameplay je ostao na istoj razini kao i prije što je dovoljno da vas zadrži uz igru. Samim time nove jedinice daju igri poseban štih, te će vam oduzeti nešto vremena dok ne saznate njihovu najbolju namjenu. Neki sitniji propusti su prisutni kao i uvijek, no vjerujem da će se oni ispraviti kroz naredne patcheve. Iako su moja očekivanja glede multyplayera bila veća, s obzirom na prijašnju situaciju tu nije došlo do napretka, štoviše mnogi igrači koji vole igrati RTS-ove online će ostati razočarani. No na pitanje dali se isplati kupiti ovu igru postoji samo jedan odgovor, a to je: Yes, Comrade Premier.


Post je objavljen 27.11.2008. u 17:48 sati.